1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
maju tie laufy atest, ze su street legal?
za polovicnu cenu sa daju zohnat vipery, ale tie nemaju atest, to by asi v rakusku a nemecku bol problem...
2 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
ale fakt je ze ludia uvadzaju spotrebu od 5,5 do 10 :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
Ale co ma napadlo - ved aj ja mam rozptyl vo spotrebe, a este vacsi ako uvadzaju vlastnici katoomy: mne to berie od 4,5 pri kludnej jazde, po cca 12 na okruhu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
ani ne - abs mi vcelku vyhovuje - na silnici. Kdyz ti nekdo vjede z bocni a je mokro a mas Karoocka tak je to docela dobra vec Chci vyssi motku - vyssi zdvihy. Nevim sice jestli je uplne vyuziju - nejsem Sala ale merim 190 cm a vyssi motka by bodla. Kupoval jsem ,,malou,, pac to byll dobrej kauf a trochu jsem se ji bal - po hodnym bawu Ted uz se ji nebojim a tak bych klido sel do vyssi Ale to ABS me bude trochu mrzetAle aspon bych mohl dat do kasliku pod sedlo treba svacinu - vsechno ma svy vyhody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
Presne tak navic nikam nespecham takze po dalnici jezdim 130kou - a taky se mi nechce platit pokuty ci se nechat sundat nejakym blbcem kdyz ho predjizdisa on si te nevsimne. Moje mama rikava - spechej pomalu a ma pravdu fakt je ze brambora je na dalnici/silnici stabilnejsi diky teleleveru a paraleveru a vsem ostatnim leverum. Nic ji nerozhodi. LC8 se chova jinak. Taky mi ba bawu vadila hmotnost (zvedat ho v blate 10 a vic krat po sobe je dost fuska) a dosiroka roztazeny stehna diky nadrzi. Zase ve stoje muzes kolenama ,,secvaknout,, sedlo v miste rozsireni k nadrzi a dobre se tam pak stoji. Kazdopadne manipulace na miste kdyz na tom sedis v terenu je dost ,,neohrabana,, Ale trebay kardan ma svy kouzlo - zadny natahovani rezezum vymena retezovky a cisteni a mazani. Nizka spotreba a velka nadrz rovna se paradni dojezd. Mno, vse ma vyhody a nevyhody. Ja se ale proste necitim jako baworakista
2 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
na druhou stranu kdyz je motorka cela zabahnena tak je mozna vcelku neefektivni kdyz do toho bahna a spiny na retezu jeste tece olej