paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti
 
16.3.2007 v 22:04
Tak jsem si koupil starou, novou Lc8 je to r.v.04 a myslím že je ve velice dobrém stavu a co jsem na ní najel zatím jenom po asfaltu asi 250 km tak je to opravdu super motorka. Nejsem velký a se svýma 174 cm nemám s ovládáním problém. Jediný problém je ukočírovat svoje vášně a 100 koní výkonu. Až se pustím do terénu tak se s váma podělím co to vydrží když se s tím bouchne i když doufám že s ní moc mlátit nebudu.

Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

20.3.2007 v 22:09 | Nahoru | #31
já jsem si ted dovezl 950 s akrapama a jede to jak prase.zatím nevím jestli to je těmy výfuky nebo tím stooktanovým benzínem,co mi tam ten němčour nechal..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 06:57 | Nahoru | #32
kua, 960 ojro, to je teda dobra palka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 08:31 | Nahoru | #33
matuS>To je palka ,to je fakt ,ale pocitam s tim ,ze se mi naklady vrati v provozu ,bo to opravdu vypada na snizeni spotreby skoro o litr.A kdyz za sezonu nalitam tech 20 000 ,tak se to vrati...

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 10:35 | Nahoru | #34
qwert>Mám 04. Tu blbost, jak říkáš si asi neopravím sám, neb nevím, jak na to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 11:09 | Nahoru | #35
Vždyť se to ve 150 celý klepeM&D>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 11:12 | Nahoru | #36
Alex GSX-R> hlavne ma zaujalo, ze ti to znizilo spotrebu, lebo na advrider pisali skor naopak.

maju tie laufy atest, ze su street legal?
za polovicnu cenu sa daju zohnat vipery, ale tie nemaju atest, to by asi v rakusku a nemecku bol problem...

Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 12:13 | Nahoru | #37
možná zjistíme že lc8-co kus to originál,co do spotřeby i drobných závad.. :rolleyes:

2 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 12:38 | Nahoru | #38
s tou spotrebou to urcite plati na 100%, ale ajtak by som povedal, ze je to skor o sposobe jazdy ako o motorke.
ale fakt je ze ludia uvadzaju spotrebu od 5,5 do 10 :)

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 12:40 | Nahoru | #39
matuS>přesně tak..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 12:40 | Nahoru | #40
ked nad tym tak rozmyslam, tak to fakt bude na 100% jazdcom a tym, ze ludia co zoberu adventure uz vedia jazdit a vedia za to potahat viac, ako ti co jazdia s inymi motorkami. Neviem preco, ale tak mi to pride ze ktm adventure je akasi vynimocna motorka, co sa schopnosti tyka.

Ale co ma napadlo - ved aj ja mam rozptyl vo spotrebe, a este vacsi ako uvadzaju vlastnici katoomy: mne to berie od 4,5 pri kludnej jazde, po cca 12 na okruhu...

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 12:44 | Nahoru | #41
matuS>jo,to si řekl přesně..je vyjímečná..a i hodně všestraná..za 30let jsem vystřídal hodně motorek ale z téhle jsem fakt hodně nadšený..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 12:54 | Nahoru | #42
peeet> myslis LC8 nebo BMW? ale at myslis kteroukoliv tak ja si enduro nekupuju na to abych jezdil po dalnici vies? :)

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 15:53 | Nahoru | #43
matuS>Jasne ,jsou z atestem -tim padem legalni. Spotreba se snizi tim ,ze je volnejsi pruchod plynu,netlaci se to ani prez katalyzator-bo tam neni :D tim padem je to pruchodnejsi ..A jezdil jsem tech 800km stejne jako prase a opravdu mi ta spotreba padla-ale at to nezakriknu....Vydrzim jeste nejake 2000km a pak si budu sichr..matuS a jak pises :ale fakt je ze ludia uvadzaju spotrebu od 5,5 do 10 :D :D :D Tak ti co udavaji 5,5 litru nejezdi asi na 990ce Adventurce od KTM :D :D To dokaze BMW ,ne KTMka. Zkousel jsem se dostat na 6 litru a stejne se mi to nepodarilo-bylo to 6,4 l/100km a to jsem jel konstantni rychlosti 90km/h po dalnici a vubec jsem neradil ,nebrzdil :D a stejne jsem se na 6 litru nedostal...Ta kurfa mi zere vic jak Busa,ktera mela o 110 koni vic :D :D :D

2 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 16:36 | Nahoru | #44
a tych 6,4 je s akrapami alebo bez nich?

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 16:39 | Nahoru | #45
matuS>To bylo jeste z puvodnimi..

1 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 17:16 | Nahoru | #46
tak s akrapami by to pod tych 6 mozno mohlo ist...

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 17:17 | Nahoru | #47
matuS>
rohodne bych na tech 6,4 nespolihal myslim ze LC8 neni ekonomickyprakticke rozhodnuti)) ale zase ma jine prednosti

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

21.3.2007 v 18:39 | Nahoru | #48
matuS>Az odzkousim opravdu ,tak poreferuju.Zatim jsem najel malo a nebylo by to objektivni..Vydrz ,dam urcite vedet :)

Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

22.3.2007 v 09:21 | Nahoru | #49
vydrzim, este rok musim :)

2 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

22.3.2007 v 11:47 | Nahoru | #50
nechce nekdo vymenit LC8 990 normalni (cernou) za S-ko?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

22.3.2007 v 12:45 | Nahoru | #51
M&D>chceš se zbavit abs? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

22.3.2007 v 22:10 | Nahoru | #52
M&D> já ti ji vyměním za XT-čko bez ABS ...taky černé ;)

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

23.3.2007 v 10:27 | Nahoru | #53
qwert>
ani ne - abs mi vcelku vyhovuje - na silnici. Kdyz ti nekdo vjede z bocni a je mokro a mas Karoocka tak je to docela dobra vec Chci vyssi motku - vyssi zdvihy. Nevim sice jestli je uplne vyuziju - nejsem Sala ale merim 190 cm a vyssi motka by bodla. Kupoval jsem ,,malou,, pac to byll dobrej kauf a trochu jsem se ji bal - po hodnym bawu Ted uz se ji nebojim a tak bych klido sel do vyssi Ale to ABS me bude trochu mrzetAle aspon bych mohl dat do kasliku pod sedlo treba svacinu - vsechno ma svy vyhody

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

23.3.2007 v 10:28 | Nahoru | #54
prezi>
ze me to driv nenapadlo-)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

23.3.2007 v 11:22 | Nahoru | #55
M&D>myslim LC8, že nejezdíš po dálnici chápu, ale čas od času je potřeba se přesunout a pak to nastává (vlastní zkušenosti), když necestuješ si v poho, co se týče terénu je LC špička, jak váhově tak ovladatelností. Já preferuju bramboráka protože hodně cestuju a občas si střihnu i nějakej ten terén. Každému co jeho jest.

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

23.3.2007 v 12:02 | Nahoru | #56
peeet>
Presne tak navic nikam nespecham takze po dalnici jezdim 130kou - a taky se mi nechce platit pokuty ci se nechat sundat nejakym blbcem kdyz ho predjizdisa on si te nevsimne. Moje mama rikava - spechej pomalu a ma pravdu fakt je ze brambora je na dalnici/silnici stabilnejsi diky teleleveru a paraleveru a vsem ostatnim leverum. Nic ji nerozhodi. LC8 se chova jinak. Taky mi ba bawu vadila hmotnost (zvedat ho v blate 10 a vic krat po sobe je dost fuska) a dosiroka roztazeny stehna diky nadrzi. Zase ve stoje muzes kolenama ,,secvaknout,, sedlo v miste rozsireni k nadrzi a dobre se tam pak stoji. Kazdopadne manipulace na miste kdyz na tom sedis v terenu je dost ,,neohrabana,, Ale trebay kardan ma svy kouzlo - zadny natahovani rezezum vymena retezovky a cisteni a mazani. Nizka spotreba a velka nadrz rovna se paradni dojezd. Mno, vse ma vyhody a nevyhody. Ja se ale proste necitim jako baworakista

2 reakcí na tento příspěvek Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

23.3.2007 v 14:03 | Nahoru | #57
ad retaz - automaticky system mazana to isti

(reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

23.3.2007 v 14:09 | Nahoru | #58
matuS>
taky moznost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

23.3.2007 v 14:11 | Nahoru | #59
matuS>
na druhou stranu kdyz je motorka cela zabahnena tak je mozna vcelku neefektivni kdyz do toho bahna a spiny na retezu jeste tece olej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová stará KTM Lc8 první zkušenosti

23.3.2007 v 14:22 | Nahoru | #60
M&D>přesně tak,já po každé jízdě řetěz ostříkal vapkou,po uschnutí namazal a vydržel mi 33000km.a protože seš takovej čahoun,chápu že chceš esko..a to místo pod sedlem taky není špatný.. :thmubup:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist