Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A to už KTM přišla z nějakym modelem do sériový výroby?Takhle to vypadá že je to na stejnym principu jako Yamaha.Já jen že sem nikde neviděl třeba článek o tom.
Je to KTM- CHRISTINI, seroivka ani nahodou ale jestli mas volnejch 600klaciku tak si ji muzes koupit, nahon je ozubenym soukolim, prenos momentu pres predni odpruzeni je drazkovanou hrideli
podobný prototyp měla již suzuki před více jak 15 lety, bylo testováno v písečných dunách - naproti běžné s náhonem na zadek opravdu nesrovnatelné, proč se to jen nevyrábí?
Ale zas je nevyhoda že to jede furt, ne? U té hydrauliky pokud se neprotoči zadni kolo tak předek jede na volnoběh. Ale tady je tvrdej pohon 50:50 a předek je v záběru furt. Já bych šel asi radši do hydrauliky
Napad i zpracovani lahudkovy, ale obavam se, ze to bude spis technicka raritka - je tam moc prevodu, predpokladam ze hydraulika bude jednoduzsi, spolehlivejsi, levnejsi, nehlede na moznost ridit to elektronicky plynule pomoci obycejnyho ventilu.
Navrc.TT-R> To si nejsem jist..Vím, že to jde zapnout i vypnout. Třeba tam bude něco, co funguje jako automatická spojka a půjde ti zapnout i v plné palbě...