paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Hledám odborníka na Aprilii
 
21.3.2007 v 12:48
Čus, vyhlédl jsem si v inzerátu Aprilii Falco, už jsem jí i viděl, ale nejsem si sám sebou jistý jestli bych na ní poznal nějakou vadu, už jen proto, že bych byl omámen vidinou nového stroje.. :D Takže hledám někoho nejlépe z Prahy nebo okolí kdo by se se mnou na ní jel podívat. Nechci to zadarmo !! Přivezu, odvezu, zaplatim. Vsichni co znám co rozumí motorkám, tak se toho každej bojí, že prej italky samy o sobe rachotěj a že je těžký na tom poznat závadu .. tak nevim. :/
pomůže mi někdo ?

Je to cca 20 km od Prahy

1 reakcí na tento příspěvek Hledám odborníka na Aprilii

21.3.2007 v 13:56 | Nahoru | #1
Zdar já se rozhodoval mezi falcem a millí takže jsem jich pár viděl, tak ti posílám pár rad je to sice o milli, ale tyhle motky jsou skoro stejný.

Každá mille by měla mít tlumič řízení. Až ho budeš hledat podívej se jestli je pod ním takovej plastovej kryt ve tvaru kruhu. Pokud tam není může to znamenat že motorka byla bouraná na předek. Taky zkontroluj jestli nejsou ometený horní matice na předních vidlích(jestli jo někdo je neumětelsky rozebíral). Od jednoho prodejce jsem se dozvěděl, že pokud má mille hnutý vidle zpravidla bývá prasklý i rám. Zkontroluj jak moc je vytahaná řetězovka, u týhle motorky to není zrovna nejlevnější. Až jí budeš startovat musí naskočit na škrábnutí a stabilně držet otáčky. Řazení musí jít přesně a pořád stejnou silou. Pokud bys musel zejména jedničku a dvojku řadit dost silně bývá spojka na hranici životnosti. Vydrží cca 25-30 tis km podle řidiče. Jesli má spojka dost poznáš i podle toho jestli při prudké akceleraci neklouže zejména na 5-ku a 6-ku okolo 9 tis ot. Až jí budeš projíždět zkus silně zabrzdit přední brzdou. Motorka musí jet rovně a nesmí se chvět nebo vibrovat. To by byly popuštěný nebo hnutý kotouče. Taky by to při brzdění nemělo ťukat do řízení. Zadní brzda skoro nebrzdí ani jako nová z toho nebuď vyplašenej. Do zatáčky musí jít jistě a bez vlnění. Až jí budeš prohlížet sundej kapoty a podívej se na rám a další části jestli některá nevypadá nověji než ostatní. Zejména chladiče. Jsou tři dva na vodu jeden na olej. Jinak ti přeju šťastnou ruku.

(reakce na) Hledám odborníka na Aprilii

22.3.2007 v 10:19 | Nahoru | #2
zdenik> Díky moc za rady, ještě dotaz, motorka má nejeto skoro 30tis. Kolik by stála asi tak ta spojka? A teda i ta řetězovka? Díky
Jo a myslím, že Falco nemá tlumič řízení ..

Hledám odborníka na Aprilii

22.3.2007 v 10:25 | Nahoru | #3
Jedno Falco má kamarád v bazaru.
http://www.kvracing....w/index5.php?view=26

Určitě ti i poradí po mejlu na co si dát bacha.

mrkni na kontakty - http://www.kvracing.cz

1 reakcí na tento příspěvek Hledám odborníka na Aprilii

22.3.2007 v 17:32 | Nahoru | #4
Pokud vím a co jsem viděl tak by falco tlumič mít mělo. Spojka mě stála 2200 a šikovný kamarád mechanik mi jí za flašku vyměnil, trvalo mu to cca půl hodiny, mají to fakt dobře vychytaný. Řetězovky se dají sehnat tak od 2100 ČZ, DID tak 3500. (mrkni sem) http://www.motoretezy.cz/ . Dopuručuji dopředu 16 zubů do zadu 42. Pak to líp tahá. Jo u falca si dej bacha na černej rám ten tam dávali myslím až od 04.

Hledám odborníka na Aprilii

22.3.2007 v 19:50 | Nahoru | #5
cau falco tlumic rizeni nema

(reakce na) Hledám odborníka na Aprilii

23.3.2007 v 09:22 | Nahoru | #6
zdenik> No tak ty ceny jsou fakt v pohodě, dokonce bych řekl, že levnější než u japonců ( spojka - honda cbr 600SF 3700,- + práce )
Jinak teda seriově tlumič nemá. Černý rám se dělal v roce 03 i 04 a to jen u verze R
Takhle to píšou tady v testu na motorkářích.
Jo a díky za odkaz, musím ještě koupit na SV řetězovku a ty ceny jsou tam fajn!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist