![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
DUCATI 916-996-998
SUZUKI HAYABUSA¨
SUZUKI TL 1000 R
YAMAHA THUNDERACE
KAWA ZX 12 R
KAWA ZZR 1400
DUCATI 1098
HONDA NR 750
MV AUGUSTA 1000 F4 SENNA
SUZUKI M 1800 R
HONDA VFR
YAMAHA V- MAX
TRIUMPH SPEED TRIPLE
HD FAT BOY
DUCATI 888
KAWASAKI ZX 7R - ZXR
DMC.motobiker>2stroke>DMC.motobiker>350 bere většinou kolem 5 l, zaleží jak moc to honíš, někdo jezdí prý i pod 5 l...Eko normy jsou hovadina - celé je to založené jenom na emisích CO2, což je jenom jeden z několika skleníkových plynů, hlavní je samozřejmě vodní pára...ale tu ve výfukových plynech moc neovlivníš...holt, aby se vlk nažral a koza zůstala celá ...hovadiny
No já jsem to asi honil hodně, protože pod 7 jsem se fakt nedostal, měl jsem r.v.1986, přesný typ nevím, na Monsteru jsem se ještě přes 7 nedostal, ale to jsem měl převod do pomala a jezdil jsem jen palbu (jak to jen na M600 jde), ted mam převod do rychla, a už se nedostanu ani přes 6, a dá se s tím jet i za 4, což je v poměru požitek z jízdy - spotřeba dokonalá motorka, jinak EKO normy jsou i podle mě opravdu hovadina, skazily tím Evropskou verzy Buella, a mnohé další, a navíc u motorek je to vážně zbytečný, když si vezmeš kolik % vozidel v provozu jsou motorky...
Pořád brečíš, že je Monster moc líný a pak napíšeš, že to jde i za 4l/100km. Chlape ty nevíš co chceš
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
NickSlaughter> Pořád brečíš, že je Monster moc líný a pak napíšeš, že to jde i za 4l/100km. Chlape ty nevíš co chceš
Já ale vím co chci, motorku co vypadá jako Monster, má dvouválec, 160 Nm, 175 Koní, jede 300 Km/h a žere nejvíc 1,5 Litru na 100, je to snad tak těžký pochopit???
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
a je hezci a hezci,budes litovat ze jsi ji dal pryc
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
[img] jare bude ZX-12R
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Cuba_ZX7R>Kraky>Cuba_ZX7R> ..Tvoje bejvala,to je super stroj
a je hezci a hezci,budes litovat ze jsi ji dal pryc
[img] jare bude ZX-12R takze tak... je mi po ni trosku smutno, protoze slouzila fakt dobre, ale zmena je zivot... ale jsem fakt rad ze je v dobrych rukach a ze ti slouzi... jezdi pekelne dobre.. to vim sam
Jo jo, taky se mi líbí, ten pejsek...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
SuperBike: Ducati 916
NakedBike: Ducati Monster, Buell XB??S
Chopper/Cruiser: Harley-Davidson FatBoy
no a Endurka, Krosky a Motardi nejsou na krásu, ale na pole, a v ostatních kategorijích se nevyznám, nebo spíš ty ostatní skupiny mi nic neříkají a neni to už nic pro mě, takže se k nim ani nemohu vyjádřit...
Naposledy editováno 29.09.2008 18:29:22
Firmou Ymaha prakraktikovaná stálost modelů,ale i zdařilý koncept FJ 1200,který býl dlouho téměř bez konkurence,vedly k tomu,že se stal jedním z nejúspěšnějších motocyklů obsahové třídy.FJ 1200 z dnešního hlediska přirozeně nikdy nebyl sportovním motocyklem.Ostatně s hmotnosti 259kg je příliš těžký a poloha,kterou při jízdě zujímá řidič,rozhodně není sportovní.Ale mohutný kroutící moment velkého čtyřventilového motoru s miskovitými zdvihátky o objemu 1188cm3,stejně jako vynikajicí ochra♥nou proti větru a pohodlné sedlo i pro spolujzdce mu propůjčuji nejlepší kvality cestovního vozidla,které mezitím využili jiní výrobci .Když se motocyklu dostalo statutu rychlého cestovního stroje,pěstovala jej firma Yamaha dlouhou dobu .začalo to v roce 1986 zvětšením zdvihového objemuz 1079cm3 na 1188cm3 a skončilo roku 1988 větší kapotaží,komfornějším sedlem ,novým designem ráfku předního kola,zvětšeným ze 16" na 17",silnějšími brzdovými čelistmi i kotouči a digitálním zapalováním.Motor je výhodný a úsporný.Při obsahu nádrže (22l) se maximální dojezd pohybuje mezi 200 až 350km.Na nastavení pérování a volbu pneumatik reaguje podvozek různě.Při optimálním vyladění je stejnou měrou zajištěna stabilita na rychlých dálnicích i snadná ovladatelnost na silnicích s mnoha zatáčkami .Vysoká hmotnost je jedním z charakteristických rysů stroje.Ale čtyřpístové brzdové čelisti jsou zárukou bezpečné jízdy i při vysokých výkonech.
Čtyřválcový a čtyřtakt,řadový
1188cm3,74kW(100k)při
8500/min,259kg.
Výška sedla 78cm
208km/h
15850DM.
Testovací hodnoty
0-100km/h:3,4s
5.rychlostní stupeň 60-140km/h:8,2s.
Spotřeba:6,8l/100km
Palivo:Normal.Akční radius 323km.
To vše psal katalog-MOTOR roku 1990
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
DMC.motobiker>2stroke>NickSlaughter>Jo o výkonu jsem tam nic nepsal . Jak říkaš, z 2T litru dneska klidně 300 HP. Zbytečně moc. Raději výkon do 200 HP a větší ovladatelnost. I tak by to byl masakr a žralo by to travu kolem cesty (spotřeba 20 na 100
)... Jednou jsem viděl na ebaji prodávat předělanou Suzuki GT 750 na GT "1000"-jiné hlavy a válce, dostal z toho 110 HP - zajímavé
No když to srovnam s mojí starou Jawou 350, která měla nějakých 20 - 25 koní, a žrala mi 7 litrů, tak takovej 2T v 1000ce s výkonem 300 koní by musel žrát snad 50 litrů, a těžko by dneska mohl splnovat nějaký eko normy...
jawa jezdí za 4-10 litrů
U Olomouce stavěl chlapík buggy a pro ni motor 4x400=1600 ccm dvoutakt s válci KTM. předpoklad 210-230 koní
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Nejhezčí motorky za posledních 20 let
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Jináč pod 7 litrů jsem se nikdy nedostal, ale stejně ten týpek je borec, protože když si vspomenu jak to mělo na hovno podvozek, a jak mě to s každý zatáčky vynášelo, tak to zvládá docela dobře, protože ten podvozek je dobrej akorát tak do lesa, na silnici to tak divně plavalo a zátáčky byli fakt o život, no na horší motorce jsem ještě nejel, ale i tak sranda byla...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
DMC.motobiker>laďa prášil> No tuhle Jawu jsem přesně měl, vypadala úplně stejně, byla stejně červená, a i to sedlo poznávám, jen jsem nepochopil jestly to má být sériovka nebo má nějak zvýšený výkon, ale podle toho zvuku tipuju že to bude sériovka!
Jináč pod 7 litrů jsem se nikdy nedostal, ale stejně ten týpek je borec, protože když si vspomenu jak to mělo na hovno podvozek, a jak mě to s každý zatáčky vynášelo, tak to zvládá docela dobře, protože ten podvozek je dobrej akorát tak do lesa, na silnici to tak divně plavalo a zátáčky byli fakt o život, no na horší motorce jsem ještě nejel, ale i tak sranda byla...
Je to úplná seriovka, žádnej nesériovej díl se dá říct, když nemyslím kus trubky. Jinak ten týpek už má nejlepší leta za sebou. Špíš už krajinkář..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
SUZUKI GSX-1300R Hayabusa - model 2008
DUCATI Streetfighter
APRILIA RSV 1000 R Factory
edit: Skoda ze tech TLR je tak hrozne malo ...
Naposledy editováno 19.11.2008 23:12:18