1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
Pokud chceš mermomocí ducati, na začátek si vem monstera. 600/620 až 800... 900 je sice fajn ale jestli potom chceš 749 tak vyhodíš prachy oknem.
Nic ti neuteče... neboj [/quot
ty toho Monstera snad neudávíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
DucatiSSJirka>Stev>scepy> dvoulitr v BMW bude mít srovnatelnou dynamiku s moderní šestnáctkou, vím to, protože sám mám 2.0 V ve Volvu. Touhle optikou bude pěkný svezení i na Monsteru 696 a ještě se budeš muset krotit. Zvládnul bys jako začátečník uřídit Lambo?
Myslím ,že to přeháníš, proto že si na tom nejel ,není to tak silná motorka,to máš 40 to Volvo,taky jsem stím jezdil ,na dvoulitr pěkná lemra co?
pokud se budu držet srovnání s řízením auta, tak 749 bude na úrovni dejme tomu Nissanu 350Z nebo Porsche Carrery, čiště hypoteticky - není to asi ideální na začátek. Jinak mám 2.0 5V ve volvu 850, je to líná lemra, ale stačí, já mám auto jen na dopravu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
DucatiSSJirka>ilMedvědGuzzini>na začátek? Ani omylem... myslím to vážně.
Pokud chceš mermomocí ducati, na začátek si vem monstera. 600/620 až 800... 900 je sice fajn ale jestli potom chceš 749 tak vyhodíš prachy oknem.
Nic ti neuteče... neboj [/quot
ty toho Monstera snad neudávíš
tady za něj neoroduju... a vůbec... on ho stejně nikdo nechce protože si radši koupí vrak dovezenej z horoucích pekel ale s 10.000km na tachu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
ilMedvědGuzzini>DucatiSSJirka>ilMedvědGuzzini>na začátek? Ani omylem... myslím to vážně.
Pokud chceš mermomocí ducati, na začátek si vem monstera. 600/620 až 800... 900 je sice fajn ale jestli potom chceš 749 tak vyhodíš prachy oknem.
Nic ti neuteče... neboj [/quot
ty toho Monstera snad neudávíš
tady za něj neoroduju... a vůbec... on ho stejně nikdo nechce protože si radši koupí vrak dovezenej z horoucích pekel ale s 10.000km na tachu...
tak ted nechapu vo co go:o(
scepy>ilMedvědGuzzini>DucatiSSJirka>ilMedvědGuzzini>na začátek? Ani omylem... myslím to vážně.
Pokud chceš mermomocí ducati, na začátek si vem monstera. 600/620 až 800... 900 je sice fajn ale jestli potom chceš 749 tak vyhodíš prachy oknem.
Nic ti neuteče... neboj [/quot
ty toho Monstera snad neudávíš
tady za něj neoroduju... a vůbec... on ho stejně nikdo nechce protože si radši koupí vrak dovezenej z horoucích pekel ale s 10.000km na tachu...
tak ted nechapu vo co go:o(
ne, to není nic na tebe. Prodáváme bezuspěšně přítelčinýho malýho monstera...
na kluka je to malý... a holky asi nikde nejezdí...
Známe to všichni,začnou se ti líbit mašiny a hned si vyhlídneš idol,ale fakt to nemá smysl...mam kamoše,začal na RSV a já mu řikal:Kup si neco slabšího...né... a už s tim lehnul 3x...je to blbost!!
Do začátku je super GS500,CB500,Sv650,ZXR400,GSXR400,endura atp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
Stev>DucatiSSJirka>Stev>scepy> dvoulitr v BMW bude mít srovnatelnou dynamiku s moderní šestnáctkou, vím to, protože sám mám 2.0 V ve Volvu. Touhle optikou bude pěkný svezení i na Monsteru 696 a ještě se budeš muset krotit. Zvládnul bys jako začátečník uřídit Lambo?
Myslím ,že to přeháníš, proto že si na tom nejel ,není to tak silná motorka,to máš 40 to Volvo,taky jsem stím jezdil ,na dvoulitr pěkná lemra co?
pokud se budu držet srovnání s řízením auta, tak 749 bude na úrovni dejme tomu Nissanu 350Z nebo Porsche Carrery, čiště hypoteticky - není to asi ideální na začátek. Jinak mám 2.0 5V ve volvu 850, je to líná lemra, ale stačí, já mám auto jen na dopravu
Tak to asi není stejnej motor ,tam to byl určitě čtyřválec Volvo V 40 2.0 16v,moc to nejelo,jinak jak píšeš,ale je to fakt o rozumu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
DucatiSSJirka>Tak to asi není stejnej motor ,tam to byl určitě čtyřválec Volvo V 40 2.0 16v,moc to nejelo,jinak jak píšeš,ale je to fakt o rozumu
Je to jinej motor, ale jede to ještě míň protože to má menší krouťák na težší auto
Že je to nakonec vždycky o rozumu je oblíbená uklidňovací fráze, jenže je problém že málokdo ho doopravdy má ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
Stev>DucatiSSJirka>Tak to asi není stejnej motor ,tam to byl určitě čtyřválec Volvo V 40 2.0 16v,moc to nejelo,jinak jak píšeš,ale je to fakt o rozumu
Je to jinej motor, ale jede to ještě míň protože to má menší krouťák na težší auto
Že je to nakonec vždycky o rozumu je oblíbená uklidňovací fráze, jenže je problém že málokdo ho doopravdy má ...
Máš pravdu,a proto měl by raději jít do VFR,to je dobrá motorka pro začátečníky ,bez urážky doufám ,hele já jsem měl první velkou VF 750 F r.v.1986,do dnes na ní vzpomínám a musím říct že v dobrým,to už je 18 let
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
Že by si se vymlátil díky přebytku výkonu je asi nesmysl 749 zas tolik nejede.Vymlátíš se díky nepozornosti a trapnejm začátečnickejm chybam.Jinak super brzdy podvozek co tě podrží.
PS:... mam kámoše co co začínal na gs500 přes 6ky až na litra a do dnes neumí jezdit
pokud vis, co od toho cekas, tak bych v tom taky nevidel az takovej extra problem, ale jak uz nekdo napsal ... zkus, treba ti vubec nesedne
muj nazor, ale mam to teprve chvilku
Naposledy editováno 17.11.2008 22:25:27
edit: překlep
Naposledy editováno 18.11.2008 07:17:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
Badboybiker>Ale hlavně počítej s drahym servisem a nahr. dílama a častou výměnou spojky. jinak je to motorka z velkym ,,M,,
S těma náhradníma dílama to zase tak drahý není.Spíš jde o servis.Záleželo by na tom kolik za sezonu ujedeš.Na 749 bude kompletní servis vycházet přes 12.000,- Je to vodník a čtyrventil.Tam se na seřízení sundávaj hlavy z motoru.Dělá se každých 12.000km.U vzducháče 2V Stoji pro zajímavost 8.000,-Spojka podle toho jak máš cit.Lamely(Suchá) okolo 6.000,- bez servisu,pouze materiál.Celkově udržet v provozu tuhle mašinu bude ročně tak okolo 20.000,- bez zbytečných nápadů co vytunit.Ale většina bikerů co tyhle mašiny sedlaj najedou tak do 3.000km ročně.To potom servis tolik nevyjde.Teda aspoň ty co znám.
Naposledy editováno 18.11.2008 09:43:34
Badboybiker>Ale hlavně počítej s drahym servisem a nahr. dílama a častou výměnou spojky. jinak je to motorka z velkym ,,M,,
Takhle to zní, jako by se ta spojka musela měnit 4x do roka Blbost. Standard spojka těch 20000 přežije, což je u takové motorky otázka klidně tří let. A kdyby to někoho fakt moc trápilo, tak si koupí 48 zubovou a ta by měla vydržet cca dvojnásobek
Jináč, pro začátek je to nesmysl, neoceníš ani desetinu toho, co ta motorka umí.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
Osobně bych bych doporučil monstra stršího kupíš kolem 60 přidáš padací rámy kdyby náhodou a jezdíme (o:
Takhle jen překulíš a hned 5000 v ....
Jo a pokud se nevyznáš v motorkách proč Ducati? Kupil bych něco spolehlivého co se jednoduše opravuje..
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
Klidně do ni jdi, podle mě to neni žádná bláznivá mašina která jde třeba ve 150ti na 3ku za plynem na zadní.
Ale je to DUCATI - to znamená že se jí budeš muset přizpůsobit, a né čekat že se Italka přizpůsobí tobě .
Taky musim říct že mam Hayabusu která má 180 kladrubáků a na 400 metrech mam rychlost 234, na 200m 190 !!! A musim říct že Hayabusa je mnohem zvladatelnější motorka než kdejaká kroska 250 !!!
Takže do Ducny klidně jdi, ale musíš na ni mít povahu a ona ti to pak mile vynahradí .
Jen tak mimo. Muj vysněnej bike je novej model Hayabusy v bílé barvě a jednoznačně Ducati 1098 R . Bohužel ale jen a jen sen .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
cufin>Pokud tu motorku nerozflákáš tak s ní stejnak budeš jezdit rychle jak se skůtrem|(o: Aby se člověk na téhle motorce svezl nebál se jel bezpečně a užil si to musí mít najeto...
Osobně bych bych doporučil monstra stršího kupíš kolem 60 přidáš padací rámy kdyby náhodou a jezdíme (o:
Takhle jen překulíš a hned 5000 v ....
Jo a pokud se nevyznáš v motorkách proč Ducati? Kupil bych něco spolehlivého co se jednoduše opravuje..
Nevim co se na Ducati opravuje hůř než na těch ostatních mašinách....
Třeba srovnat a převařit rám Ducati je jednodušší než AL deltabox....
A rozvodovej řemen si táta měnil sám v garáži .
A mechanickej přístup taky neni až tak špatnej .
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
Orgovany>Každá motorka jede tak rychle jak otočíš plynem....
Klidně do ni jdi, podle mě to neni žádná bláznivá mašina která jde třeba ve 150ti na 3ku za plynem na zadní.
Ale je to DUCATI - to znamená že se jí budeš muset přizpůsobit, a né čekat že se Italka přizpůsobí tobě .
Taky musim říct že mam Hayabusu která má 180 kladrubáků a na 400 metrech mam rychlost 234, na 200m 190 !!! A musim říct že Hayabusa je mnohem zvladatelnější motorka než kdejaká kroska 250 !!!
Takže do Ducny klidně jdi, ale musíš na ni mít povahu a ona ti to pak mile vynahradí .
Jen tak mimo. Muj vysněnej bike je novej model Hayabusy v bílé barvě a jednoznačně Ducati 1098 R . Bohužel ale jen a jen sen .
Pěkně napsaný a je to i můj názor,podle mě ani není jiná volba jak začít na sportovní Ducati,toho Monstra 600,bys chtěl prodat za 14dní,vycházím tedy z toho ,že chce sport.motku
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
Diamonds.dog>moje zkušenost. jezdil jsem na jawa 350 a pak si koupil 748 . to ti povim,děsnej nátěr. tyhle dvouválcový čtyřventily ti nedají nic zadarmo a hlavně trestaj. je to jako jezdit na oslovy a pak chtít zkrotit divokýho mustanga. takže jsem jezdil spíš po večerch když nejsou moc auta a pomalinku jsem se na ní učil a ještě dlouho budu. pokud jsi ale nejezdil vubec na ničem, ani na tý jawě ne. tak to fakt nedelej! ta mašina by tě semlela. když ducny na začátek tak fakt hodnou příšerku 600. ta ti neutrhne koule a po roce či po dvou jít na svuj sen 749.
No tak to bych nesouhlasil,čtyřventil je příjemnější ,mě funguje motor on/off,teda litr no
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 749 první motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
DucatiSSJirka>Diamonds.dog>moje zkušenost. jezdil jsem na jawa 350 a pak si koupil 748 . to ti povim,děsnej nátěr. tyhle dvouválcový čtyřventily ti nedají nic zadarmo a hlavně trestaj. je to jako jezdit na oslovy a pak chtít zkrotit divokýho mustanga. takže jsem jezdil spíš po večerch když nejsou moc auta a pomalinku jsem se na ní učil a ještě dlouho budu. pokud jsi ale nejezdil vubec na ničem, ani na tý jawě ne. tak to fakt nedelej! ta mašina by tě semlela. když ducny na začátek tak fakt hodnou příšerku 600. ta ti neutrhne koule a po roce či po dvou jít na svuj sen 749.
No tak to bych nesouhlasil,čtyřventil je příjemnější ,mě funguje motor on/off,teda litr no
..tak ja mam 4 ventil a motor pracuje taky pouze na bazi ON/OFF
..co se tyce tematu, KUP SI TO!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka
Fajrblejt929>Podle mě je to jedno, jestli je to twoe první máša. Pokud máš rozum a nechceš mít funus trochu dřív, než je to nutný, tak v poho. Papíry si udělej na Kawě ER6, což už běžně jde, je to taky V2, at víš do čeho jdeš. 749 je sice trochu jiný kafíčko, ale dá se to. Pokud má člověk rozum a neustále si říká, že se učí, zvládne i novou Busu.
já vážně nechápu co z toho kdo má koupit si rychlou motorku která má super podvozek a pak s ní jezdit jako s hnojem. K čemu je to jinýmu než na masírku ega?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |