Hliníkový bástry mě přijdou hodně praktický, ale potenciálně dost nebezpečný
Plácačky jsou asi 100% bezpečný, ale nechrání tak páčky a málo vydrží...
Plastový bástry jsou spíš na ozdobu, mají podle mě nevýhody obou
Co vy, doporučení, zkušenosti....?
2 reakcí na tento příspěvek Bástry vs. plácačky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bástry vs. plácačky
Libor67>
Něco mezi plácačkou a bástrem. Prsty to neláme, celkem dobře chrání, ale musím přiznat, že mě při pádu ta plácačka praskla, ale byla to prda a páka brzdy to ustála ..... Mimochodem samovýroba ve stádiu testování.
ty kráso tohle když trefíš strom a ten kovovej vyrchyntl ti přicvakne ruku k řidítku to bude moc fajnový
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bástry vs. plácačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bástry vs. plácačky
Jinak říká se "bástry" od anglickýho pojmenování "barkbusters"
Naposledy editováno 13.11.2008 12:54:52
1 reakcí na tento příspěvek Bástry vs. plácačky
manteufel>myslel jsem to tak ,že napálí strom nebo si lehne, ten hliník se otočí dolů, přesně do směru (proti)pohybu stehen a tím tupým koncem se zaryje ... myslím že tohle řešení nemá žádnou výhodu ... kubajz přišel o sklo ?
Není to hliník, ale ocel. Už jsem udělal druhé, akorát z plocháče z nerezu. Je lehčí, tužší a nemusí se natírat. Ta poznámka o nárazu do stromu je zajímavá, ale jestli si můžu vybrat, zda mě prsty rozdrtí páčka, nebo si je přivřu k řidítkům, tak radši tu druhou variantu. Jinak pár pádů už mám za sebou a páčku jsem neulomil, ani jinak jsem si na rukou neublížil. Nikomu svoje řešení nevnucuji, ale od té doby , co jsem si to na montoval, jsem ještě páčku neulomil ..... Jo a můj nový model už má ohyb až před plácačkou, ten starý ho měl pod plácačkou, takže lepší, ne ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bástry vs. plácačky
Vespa>manteufel> stehna se ale nachází na opačný straně řidítek. A co se ti nelíbí na krytu světla? Podle mě to je moc užitečnej doplněk, viď, TOMe_TE450
Jinak říká se "bástry" od anglickýho pojmenování "barkbusters"
Dík za odpoveď. Plexi je fakt nutné, nechápu, proč si z toho někdo dělá srandu. Shánět novou lampu se mi fakt nechce .....
1 reakcí na tento příspěvek Bástry vs. plácačky
1 reakcí na tento příspěvek Bástry vs. plácačky
TOM_TE450>vespo ty seš špekulant, jezdím oblouky s Al výstuhou už 9 let a za tu dobu ani jedna páčka ulomená a ani jedna objímka, stejně tak sem nikdy nepotkal nikoho kdo by si o ty oblouky zlámal ruce. Určitě nepatřím mezi ty kteří nikdy na motorce nespadli. Myslím že kvalitní Al oblouky ti ušetří ruce před stromkama, páčky a hlavně když dnes mám hydraulickou spojku a samo i brzdu tak ty objímky sou fest drahý a máš jistotu že dojedeš na závodech nebo nekde na konci světa v Rumunech a ták.
Zastávám tento názor
mám origo KTM s AL výztuží a naprostá spokojenost.
Zatím dost padám, já se to ale jednou naučím, ale pocit nebezpečí sem zatím neměl. Naopak mě mnohokrát zachránili
manteufel>chce to zkusit ale podle mě tam sednou trochu to zklepeš nebo natáhneš a stojí myslím tak 1200 .. vem kolik času ti zabrala výroba toho co máš a zjistíš že těch pár hodin v robotě zvládneš
Máš pravdu. Já jsem prostě ze staré školy, kdy bývalo zvykem "udělej si sám".
1 reakcí na tento příspěvek Bástry vs. plácačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bástry vs. plácačky
ZbyneKTM>Muzu mit dotaz? K cemu sou ty koncovky riditek?????????????
aby sis při prvním odložení neorval konce rukojetí..asi
A ma to nejakej jinej vyznam? Podle me kdyz motorku polozis v nejakym mekcim terenu, tak se ti tenhle bazmek krasne zaryje do zeme, stoci riditka a urve packu...nebo nee? Na silnici to chapu, neklepou se tak riditka a kdyz to polozis, krasne to po tom klouze, ale v terenu???????
Naposledy editováno 17.11.2008 20:10:56
TOM_TE450>Libor67>
Něco mezi plácačkou a bástrem. Prsty to neláme, celkem dobře chrání, ale musím přiznat, že mě při pádu ta plácačka praskla, ale byla to prda a páka brzdy to ustála ..... Mimochodem samovýroba ve stádiu testování.
ty kráso tohle když trefíš strom a ten kovovej vyrchyntl ti přicvakne ruku k řidítku to bude moc fajnový
Když to tvoje řešení vidím, tak mě napadá, koupit za 200Kč AL "rohy" na kolo. To by bylo na stejný brdo. Dělaj se s vnitřní rozpěrkou, mělo by to pasovat. Určitě by byli lehčí. Jinak pěkná práce, ale není ta ocel a teď už nerez moc těžká? Já mám plácačky, ale přemýšlím přejít na ty bástry.
2 reakcí na tento příspěvek Bástry vs. plácačky
Acerbis _"> http://moto-sport.c...861f72b75980c7[/url]
nevíte jsetli pasují na bezhrazdová řídítka - podobná těmto pr. 22 a ve středu cca 26 mm http://moto-sport.cz/zbozi/1220/riditka-bezhrazdova-taper-23-960/
nebo koupit nějakou jinou ?? , plácačka se mi o víkendu utrhla ze šroubu .
Naposledy editováno 18.11.2008 15:14:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bástry vs. plácačky
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bástry vs. plácačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bástry vs. plácačky
Wario>Vespa> kamarád je má na YZ125 a pákrát už s nima spadl něco snad vydrží . nechce se mi dávat 2500kč s Al výstuhou . přez zimu mám dost investicí
to jsem si taky říkal že 2500 za hliníkáče je dost.
Koupil jsem ty obyčejný plastový bástry za litr, a po druhým odložení byl jeden na sračku, takže jsem stejně koupil ty za 2500. Kdybych je koupil rovnou tak jsem mohl mít litr v kapse čili moje rada - na bástrech nešetřit
Jo a mám Acerbis Rally Pro
Naposledy editováno 18.11.2008 20:49:50