1 reakcí na tento příspěvek Cena zaškrcení SVčka na 25kw
Ještě, že mě to stálo jen 100€. Tolik bych nebyl ochotnej vyplazit
Naposledy editováno 10.11.2008 16:31:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw
Mládě.Fidži>Stejně jako na V-Stroma. 20tKč+práce
Ještě, že mě to stálo jen 100€. Tolik bych nebyl ochotnej vyplazit
Přesně jak píše Fidži...presněji je to kolem 22 500,- Je to balík,taky bych rád papírově seškrtil SV rok 2006,ale tolik se mi dávat nechce...jediná možnost je odkoupit ŘJod někoho,kdo SV stříkačku otvíral a pak si to oblítat.... ta vyjde kolem 5000-6000Kč,což už je lepší. Kdybys nějakou sehnal,klidně dej vědět,vzal bych ji s tebou klidněna půl a hned po papírovém zavření jí můžem zase prodat!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw
Dany1788>Mládě.Fidži>Stejně jako na V-Stroma. 20tKč+práce
Ještě, že mě to stálo jen 100€. Tolik bych nebyl ochotnej vyplazit
Přesně jak píše Fidži...presněji je to kolem 22 500,- Je to balík,taky bych rád papírově seškrtil SV rok 2006,ale tolik se mi dávat nechce...jediná možnost je odkoupit ŘJod někoho,kdo SV stříkačku otvíral a pak si to oblítat.... ta vyjde kolem 5000-6000Kč,což už je lepší. Kdybys nějakou sehnal,klidně dej vědět,vzal bych ji s tebou klidněna půl a hned po papírovém zavření jí můžem zase prodat!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw
Dany1788>Mládě.Fidži>Stejně jako na V-Stroma. 20tKč+práce
Ještě, že mě to stálo jen 100€. Tolik bych nebyl ochotnej vyplazit
Přesně jak píše Fidži...presněji je to kolem 22 500,- Je to balík,taky bych rád papírově seškrtil SV rok 2006,ale tolik se mi dávat nechce...jediná možnost je odkoupit ŘJod někoho,kdo SV stříkačku otvíral a pak si to oblítat.... ta vyjde kolem 5000-6000Kč,což už je lepší. Kdybys nějakou sehnal,klidně dej vědět,vzal bych ji s tebou klidněna půl a hned po papírovém zavření jí můžem zase prodat!
já právě chci mít hlavně v TP25kw,aby se to pak líp prodávalo,a s tim řidičákem ten se mi taky dělat nechce.Jinak znám chlápka co prodává SVčko a má k tomu i jednotku 25kw,kdyby jí tak pujčil za nákej obnos
DawidER5>Dany1788>Mládě.Fidži>Stejně jako na V-Stroma. 20tKč+práce
Ještě, že mě to stálo jen 100€. Tolik bych nebyl ochotnej vyplazit
Přesně jak píše Fidži...presněji je to kolem 22 500,- Je to balík,taky bych rád papírově seškrtil SV rok 2006,ale tolik se mi dávat nechce...jediná možnost je odkoupit ŘJod někoho,kdo SV stříkačku otvíral a pak si to oblítat.... ta vyjde kolem 5000-6000Kč,což už je lepší. Kdybys nějakou sehnal,klidně dej vědět,vzal bych ji s tebou klidněna půl a hned po papírovém zavření jí můžem zase prodat!
já právě chci mít hlavně v TP25kw,aby se to pak líp prodávalo,a s tim řidičákem ten se mi taky dělat nechce.Jinak znám chlápka co prodává SVčko a má k tomu i jednotku 25kw,kdyby jí tak pujčil za nákej obnos
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw
Mládě.Fidži>Dany1788>Mládě.Fidži>Stejně jako na V-Stroma. 20tKč+práce
Ještě, že mě to stálo jen 100€. Tolik bych nebyl ochotnej vyplazit
Přesně jak píše Fidži...presněji je to kolem 22 500,- Je to balík,taky bych rád papírově seškrtil SV rok 2006,ale tolik se mi dávat nechce...jediná možnost je odkoupit ŘJod někoho,kdo SV stříkačku otvíral a pak si to oblítat.... ta vyjde kolem 5000-6000Kč,což už je lepší. Kdybys nějakou sehnal,klidně dej vědět,vzal bych ji s tebou klidněna půl a hned po papírovém zavření jí můžem zase prodat! A není výhodnější koupit škrticí sadu á 100€ v D? Je v něm jen doraz na plyn a ten pak po zapsání do TP jednoduše vyndáš...
to fakt jde takhle jednoduše,jenom doraz?i u stříkačky,jestli je to jenom takle,tak bych do toho šel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw
Mládě.Fidži>DawidER5> Jasný jenom doraz...
ty jsi to takhle dělal na Vstromu?nebo máš na někoho takovýho kontakty
1 reakcí na tento příspěvek Cena zaškrcení SVčka na 25kw
Nicméně co mě dožralo, tak boreček vedle v diskuzi řešil jak zaškrtit Ninju 600.
U SV s karbecama je to dá se říct levný, kolem 6 000 max, ale CDI 25 000 cca.
Ale u NINJI je to pravej opak, každej karbec po 5000 a CDI prej 2 až 3000.
Chápe to někdo?
DawidER5>Dany1788>Mládě.Fidži>Stejně jako na V-Stroma. 20tKč+práce
Ještě, že mě to stálo jen 100€. Tolik bych nebyl ochotnej vyplazit
Přesně jak píše Fidži...presněji je to kolem 22 500,- Je to balík,taky bych rád papírově seškrtil SV rok 2006,ale tolik se mi dávat nechce...jediná možnost je odkoupit ŘJod někoho,kdo SV stříkačku otvíral a pak si to oblítat.... ta vyjde kolem 5000-6000Kč,což už je lepší. Kdybys nějakou sehnal,klidně dej vědět,vzal bych ji s tebou klidněna půl a hned po papírovém zavření jí můžem zase prodat!
já právě chci mít hlavně v TP25kw,aby se to pak líp prodávalo,a s tim řidičákem ten se mi taky dělat nechce.Jinak znám chlápka co prodává SVčko a má k tomu i jednotku 25kw,kdyby jí tak pujčil za nákej obnos
Pozjišťuj obnos a já do toho jdu! Postup už jsem si pozjíšťoval a na čas to náročnější je,ale toť vše!
Taky jsem kdysi měl moto , které mělo v TP 25kw,ale otevřené samozřejmě.
Není žádnej problém motorku "zavřít" na odpovídající výkon v KW , ať jde o karbec ( vložky v sacích hrdlech, dorazy šoupátek, upravit podtlak,aby to šlo do určité míry- membránou) ,nebo stříkačku dorazama. Samozřejmě se to dá řešit jiném CDi (jinak naprogramovaná)
Problém tu je v tom,kdo to zapíše do TP? Když si něco takového uděláš sám,tak Ti žádnej úředník nepřepíše údaj v TP. Když Ti to udělá autorizovanej prodejce, chce za to raketu
A šikovnýmu mechanikovi,kterej si s tim poradí sám ve své dílně (i když jede na živnost) , tak na jeho "papír" že moto uškrtil na 25kw není brán zřetel.... takže cesta je možná v tom,pořídit doklad o koupi "škrtící sady" na konkrétní model a doklad ze servisu o jeho namontování.... to by možná prošlo,ale zkušenost v tom nemám.
Riddick>Taky jsem řešil a volal do suzuki, tam mi řekli dokonce 28 000 za seškcení na 25 Kw. Zkurveně drahá řídící jednotka.
Nicméně co mě dožralo, tak boreček vedle v diskuzi řešil jak zaškrtit Ninju 600.
U SV s karbecama je to dá se říct levný, kolem 6 000 max, ale CDI 25 000 cca.
Ale u NINJI je to pravej opak, každej karbec po 5000 a CDI prej 2 až 3000.
Chápe to někdo?
ja tusim ze Suza resi skrceni karbecu jen tryskama, kdezto kawasaki membranama (i u moji vyjde 1 karbec na 5 litru, a meni se membrana, jinak nic).. a CDI se u Suzy meni cele, u Kawy se je napichne na pocitac a prehraje se mapa nebo co
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |