paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti
 
7.11.2008 v 11:41
Budiž vám přáno dobrého dne, potřebuju info, rady, zkušenosti Už jsem pevně rozhodnutý, že příští sezónu nehodlám upgradeovat svůj stroj numero uno, ale přikoupím peklostroj numero due

Co je pevně dáno:
- objem 50 ccm ve dvoutaktu (konstrukční rychlost nejlépe těch 45 km/h, ať si to můžou půjčovat i lidi s "Béčkem"), o 4T nechci ani slyšet!
- původ Itálie, Japonsko + případně Pažout (jestli někdo příjde s Čínou, tak požádám Bedřicha, aby ho veřejně zesměšnil a udělil mu BAN minimálně do Vánoc )
- kola 12-13 palců
- rychlost se základními úpravami (laufem, variátorem a přetryskovaným karbcem) těch tacho 90
- s výše zmíněnými úpravami to nesmí žrát víc jak 3,5 litru!
- dostupný ND
- spolehlivost
- praktičnost (v tom mě třeba štve Runner, páč nedám nic mezi nohy), integrálka pod sedačkou by byla super
- musí to být hezký, luxusně ovladatelný, lehký a taky by to mělo brzdit
- cena MAX 30, ale to je totál strop
- bude to jen a pouze do města a příměstských oblastí

Takže jsem koukal po SR, Runner, NRG, Speedfight, Aerox, Neos, Jog ... Tak plíííz nějaké pravdivé zkušenosti a doporučení. Dík moc
Jo a budu ho kupovat někdy k jaru, takže se začněte dovozci hezky zásobovat, ať mám z čeho vybírat

Edit: Samozřejmě OJETINA!!!

Naposledy editováno 07.11.2008 12:31:05

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 11:55 | Nahoru | #1
za ty prachy jsi měl na mysli určo ojetinu, nový značkový asi nekoupíš

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 12:01 | Nahoru | #2
No nechci radit, ale jen dát tip . Asi před měsícem jsem pořídil taky přibližovadlo. Není to jetina , je to funglovka takže nesplňuje jednu z tvých podmínek, jinak ale myslím vše super . Nebudu napínat VESPA LX50 . Je to samozřejmě 2T (dělají i 4T ale ta se sem nevozí). Helma pod sedlo v pohodě, design je sqvělý. Nechal jsem vyndat omezovač variátoru takže cca 70 km/h, zatím to moc nehoním, není to zajeté, jízda ve dvou v pohodě. Je vidět, že to Italové už nějaký desetiletí pilovali (původní model snad ze 40tých let minulého století (např. letmo přední kolo ). Když to postavíš na parkovišti vedle korejce nebo nedej bože číňana tak není co řešit. Jo a spotřebu tam uvádí něco kolem 2l.
http://www.tipmoto.c...102145-lx-50-2t.html

Naposledy editováno 07.11.2008 13:57:51

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 12:13 | Nahoru | #3
Pokud ho seženeš, tak si kup Derbi Atlantis. Mam ve firmě 2, ale nedam. Za 30k si stejně nový NRG nekoupíš...:)

2 reakcí na tento příspěvek Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 12:16 | Nahoru | #4
Lidi s "beckem" nepotrebuji mit konstrukcne omezenou rychlost.Ti jsou omezeni jen objemem do 50ccm,takze klidne mohou mit 50ccm,ktere kdysi jezdili MS a dali 200km/hod Lide s novym beckem (nevim jestli 3 roky zpatky nebo tak nejak) mohou jezdit tak leda na kolobezce,protoze nemaji zadne A.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 12:32 | Nahoru | #5

puffy>Lidi s "beckem" nepotrebuji mit konstrukcne omezenou rychlost.Ti jsou omezeni jen objemem do 50ccm,takze klidne mohou mit 50ccm,ktere kdysi jezdili MS a dali 200km/hod Lide s novym beckem (nevim jestli 3 roky zpatky nebo tak nejak) mohou jezdit tak leda na kolobezce,protoze nemaji zadne A.

už neplatí, znovu můžou na 50ccm a to i zpětně

(reakce na) Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 12:33 | Nahoru | #6
puffy>
Lide s novym beckem (nevim jestli 3 roky zpatky nebo tak nejak) mohou jezdit tak leda na kolobezce,protoze nemaji zadne A.
přesně jak říkáš, na to doplatil syn, letos o prázdninách udělal B, na moje rady, ať rovnou udělá A omezenou se vybodl, protože neměl na 13 hodin jízd čas, teď by chtěl skútra, ale má smůlu

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 12:33 | Nahoru | #7
Jasně, že ojetina. Novej by pro mě byl zbytečnej i kdybych na něj měl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 12:34 | Nahoru | #8
Mildahb> jak jsi na to přišel, vždyt to nemají ani vyznačený, máme doma čerstvé papíry od mladýho a je tam jen B

1 reakcí na tento příspěvek Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 12:48 | Nahoru | #9
hele doporučuju vodníky...Runner,NRG LC,Aerox,Jog rr a ještě malagutky F12 a 15...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 12:59 | Nahoru | #10

gunter>Mildahb> jak jsi na to přišel, vždyt to nemají ani vyznačený, máme doma čerstvé papíry od mladýho a je tam jen B

vyznačeno není, ale platí, mladá má papíry 3 roky, bez vyznačení, na 50 ccm může, konzultováno s úředníky a PČR

(reakce na) Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 13:09 | Nahoru | #11
Mildahb> tak se mladej asi dočká....

(reakce na) Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 13:13 | Nahoru | #12
iSlave> Jog RR teď stojí v akci slabě nad 40 tisíc
www.tipmoto.com/motorky/yamaha/97367-jog-rr-akce.html

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 14:51 | Nahoru | #13
ja po procteni tohoto clanku volim vybiram mezi F15 a NRG

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 14:57 | Nahoru | #14
no asi aprilia sr jinak
Není správný formát url.
www.scooter-tuning.cz/forum
urco dobre poradej

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 15:11 | Nahoru | #15
Vodníka do 50ky, znamená zatraceně drahej upgrade, vyšší váha na druhou stranu větší výdrž. Pokud chceš tunit tak bych do vodníka nešel. NRG mám teď na opravu v garáži, najeto 1800km, žere 6 litrů Palivový čerpadlo

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 15:22 | Nahoru | #16
co takhle Honda X8-R?Měl jsem ho a byl jsem spokojen na padesatku je dost velka ale to chce vidět na živo, jinak dobře se ovlada, brzdy hodně dobré, pod sedlo daš integralku,v papirech je rychlost 43 tuším v realu sem z něj vymačkl 87km,s cenou se do 30ti určo vlezeš jedine čím si nejsem jist je ta spotřeba ,ale ja měl asi větší protože jsem skoro pořád držej plnej měl jsem ho 2,5 roku a za tu dobu jsem měl jedinou zavadu:prostě to ztratilo vykon a jakoby to nechtělo jet, sranda je že na to nepřišli ani páni od Hondy nakocen se ukazalo že to bylo jen ucpanym výfukem...misto něj tam přišel laďak poliny a zas to jelo dobře.jinak se dělaji dvě verze jedna ma ještě navíc označení X ta ma zvedly blatním a baloňaky kola vypada rozhodně líp a na naše silnice je lepší

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 15:37 | Nahoru | #17
hele u toho Joga rr si nejsem jistej pač on má jinak převody než Aerox(stejnej motor) ale aby udělal těch 90kmh....

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 15:44 | Nahoru | #18

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 17:20 | Nahoru | #19
kup sr 50...mám to a jede luxusně jen ta spotřeba se mi zdá větší (možná pocit) a integrálku tam dám a hlavně tam dám 5 lahváčů

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 17:36 | Nahoru | #20
Peugeot mám ho přes pět let a jen do něj leju benzín vše origo jen jiný variátor a frčí se mnou 70(100kg+),sad na tunění je na něj plno

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 19:52 | Nahoru | #21
Desmik> co máš za peugeotka?

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

7.11.2008 v 20:06 | Nahoru | #22
Trekker, taková potvora na malejch kolech ale šlape jak hodinky

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

8.11.2008 v 00:39 | Nahoru | #23
jele doporučuju něco s motorem minarelli nebo piaggio.jsou to ty co sem psal...Jinak Pežot taky dobrej ale na nějáký velký tunění to neni...

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

8.11.2008 v 13:46 | Nahoru | #24
Peugeot že není na nějaký velký úpravy????? Doufám, že sem nepřijde Foxmaniak, ten by Ti dal. V sérii má peugeot malinko lepší motor, než yamaha,díky lehce většímu obsahu. Co se týče úprav, tak Fox má udělanýho ludixe kterej se sériovym válcem jede stejně, jako moje BWsko se 70ccm litinovym válcem. Je teda pravda, že ho mám naladěnýho víc do síly, ale zkrátka peugeotci se daj tunit krásně

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

8.11.2008 v 20:27 | Nahoru | #25
Ono je pěkný tohle tunění ale všechno je na úkor životnosti a spotřebě.

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

10.11.2008 v 14:07 | Nahoru | #26
Díky moc chlapi, jen bych dodal, že to nechci nikterak přehnaně tůnit. Ale vím, co dokáže výfuk a dobře naladěnej variátor. Takže to by byly dostačující úpravy. Bude to "dělník" do města, takže životnost a spotřeba jsou pro mě důležitější než 15 koní a záda z každých světel

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

20.11.2008 v 19:25 | Nahoru | #27
Tak to je masakrrr!!!



Ještě ho sehnat za 30 a je to

Skútr 50-2T, 30tisíc, rady, zkušenosti

20.11.2008 v 19:43 | Nahoru | #28


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist