Naposledy editováno 14.10.2008 22:26:35
1 reakcí na tento příspěvek Jak štelovat karburátory?
pokud teda nemas nejake sofistikovanejsi zarizeni na sledovani smesi (pruhledna svicka, lambda atd....)
Konkretne u jaw sroubek serizoval jen bohatost volnobehu a jehla bohatost za jizdy.
1 reakcí na tento příspěvek Jak štelovat karburátory?
pepa: jo to ze jsou karbce sesynchronizovany beru jako samozrejmost nez zacnu vrtat do smesi....
Gal: 3apul otacek? nebude to u kazdyho karbce jinak?
1 reakcí na tento příspěvek Jak štelovat karburátory?
Tohle vám udělají za pár korun v každým servise..
1 reakcí na tento příspěvek Jak štelovat karburátory?
ale vono to zas neni takova veda, pul otacky sem pul otacky tam.. podle pocasi, teploty... vzdy to bude vypadat trosku jinak....
u jednovalce sem zase smes nastavoval podle ucha pri vrkani plynem, pak jsem tam dal "pruhlednou" svicku pres kterou je videt barva smesi a bylo to OK...
navic kolik jezdi v cechach motorek u kterejch nikdo uz deset let nic takovyho neserizoval a porad jezdi:)
2 reakcí na tento příspěvek Jak štelovat karburátory?
ajinek: jsou to tyhle srouby: [img] zespod, u plovakovek, je na ne nesmyslnej pristup, podle manualu je na to nejakej specialni pripravek/klic:
[img]
Ty šrouby bývají často schované pod zátkama nebo plombama, VTR to má přístupné? Občas musejí před prvním seřizováním karburátory ven, aby se daly plomby odstranit.
Ten přípravek je úhlový šroubovák, "po našemu" Winkelschraubendreher. Dají se koupit třeba tady
Scheuerlein
ale ty ceny... Ty ceny!
1 reakcí na tento příspěvek Jak štelovat karburátory?
jj pochopil jsem ze je to nakej uhlovej sroubovak... z obrazku mi prijde ze to nepujde moc nahradit nakym jinym postupem a bude tu asi nutnost zakoupit neco takoveho, kdyz by tim chtel clovek tocit za chodu motoru (treba s tou colortune svickou)
1 reakcí na tento příspěvek Jak štelovat karburátory?
Vzdy jsem zil v domeni ze podtlaky maji byt na vsech valcich stejny, ale kamaradka ma na ER5 na jednom valci dvojnasobny podtlak nez na druhym a protoze to v tom stavu funguje dobre, nejsem si jistej jestli se to mam pokouset seridit na stejny podtlak. Kdyby meli byt stejny tak by to takhle strasne moc rozhaseny snad muselo zlobit? Na tyhle motorce si nemuzu jentak zkouset ruzny nastaveni jako na svoji vlastni.
Naposledy editováno 23.10.2008 17:09:04
Jestli je otackomer elektronickej, tak meri pocet impulzu na vystupu CDI jednotky.