1 reakcí na tento příspěvek Kterou 125cu??
1 reakcí na tento příspěvek Kterou 125cu??
1 reakcí na tento příspěvek Kterou 125cu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou 125cu??
Šimonka>Mitoooo
za chvíli zadře a bude to Nejedemito
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou 125cu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou 125cu??
1 reakcí na tento příspěvek Kterou 125cu??
Mr.FiFI>Jsem zvědavej.. Každopádně to bude moc pěkná změna z 50diny na 125cu Už se nemůžu dočkat.. Furt jezdit s vysavačem
Na Varadero zapomeň, čtyřtakt ve 125 je prostě lenivej,125km/h to sice pojede ale pouze po dlouhém přemlouvání na rovině,nebo z kopce a do kopce je právě ta robusnost Varadera jen na škodu a při jízdě ve dvou z toho budeš vyloženě nešťastnej!!!
Dalším nedostatkem je to Véčko,u tohohle obsahu je vše tak tiťerné v hlavě a rozvody vůbec, že životnost motoru je něco kolem 30 tis když se poštěstí a je běžné,že Varadera při cca 20 tis vykazují značné úniky oleje!!!
Varadero 125 je prostě pouze krásné na pohled a to je vše, nemluvě o nákladnosti případných oprav!!!
Kup si někde Yamahu DT, ta je také mohutná a působí dospěle,spotřeba při 100km/h cca 4,5 litru, velmi značná výkonová rezerva při této rychlosti ať už při předjíždění,tak kvůli životnosti motoru,laciná případná oprava,nehledě na to když s tím plácneš, tak to sebereš a frčíš dál!
Jen můj názor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou 125cu??
50Cent_biker>hej debilci, jak muzete vubec na takovejch pomalejch hujdach jezdit?
di doprdele debile a nespamuj v každym tématu
2 reakcí na tento příspěvek Kterou 125cu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou 125cu??
Mr.FiFI>Prazan > a proč to tak všichni chválej? Je to 4T, tak to musi vydržet aspon 50 tis. ne? A co bys radil za 4T? Mě se do 2T nechce jít.. A zase, co jsem čet, a ptal se majitelů, tak to chválej.. Fakt asi člověk, to názor
Prazan kecá Nevidim jedinej důvod proč by se měl Varan po 20 tis vysypat
Kámoš na něm má 60 a jezdí pořád jako zamlada...
Mr.FiFI>Prazan > a proč to tak všichni chválej? Je to 4T, tak to musi vydržet aspon 50 tis. ne? A co bys radil za 4T? Mě se do 2T nechce jít.. A zase, co jsem čet, a ptal se majitelů, tak to chválej.. Fakt asi člověk, to názor
proč to všichni chválí, znáš někoho kdo ti řekne,já sem vůl a koupil jsem si strašný peklo,vůbec to nejede?
50 tis ti vydrží i dvoutakt,když se k němu chováš,jak máš a používáš správné mazivo,kecy že po 20tis dvoutakty umíraji,můžou tvrdit pouze hlupáci,co o motorech nic neví!To že někdo koupí 8 letou motorku a má najeto 10tis a věří tomu a pak jim to při stavu na tacho při 20tis klekne je věc druhá
proč chceš čtyřtakt? co ušetříš na oleji na 4T ,dáš pokud nebudeš prase na servisu (za seřízení ventilu atd)...nemluvě o tom,jak nákladná je případná oprava 4T oproti naprosto jednoduchému 2T......no a jestli kvůli zvuku abys vypadal dospěleji,tak ti mohu sdělit,že 125ccm je natočenej dvoutakt dospělejší než 4T,kdy jsou slyšet víc rozvody,než expanze ve výfuku
2 reakcí na tento příspěvek Kterou 125cu??
1 reakcí na tento příspěvek Kterou 125cu??
Naposledy editováno 01.11.2008 11:30:27
1 reakcí na tento příspěvek Kterou 125cu??
Uvalak>a spotreba taky neni tak katastrofalni kdyz budu brat spotrebu pri podobnym vykonu tak treba GG EC300 mi zere tak o litr, dva vic nez kamosovo EXC 525 coz je vlastne stejna vykonova trida s 2T 300. kdyz budete mit 2T 125 zavrenou na nakejch 8 kW jako 4T mrdku tak taky bude jezdit za 3 - 4 litry...
souhlas a nemusí jí mít zavřenou,stačí prostě s ní tak jezdit(kolem 100km/h),určitě bych si jí ale otevřel,přeci jenom výkonová rezerva v začátcích se obzvlášť při předjíždění může někdy hodit
Uvalak>jinak z toho tvyho vyberu muzu doporucit GRP Nude jel sem na ni a na 125 jede dost slusne a i pekne vypada jediny co mi na ni nesedlo bylo obracene razeni ale na to si za par chvil zvyknes
GRP je krásná,ale je třeba koukat také,jak moto po koupi ztrácí cenu a posléze na její další prodejnost, až budu přestupovat na větší......raději bych sáhl k japonským výrobcům typu Honda,Yamaha...ty se prodávají mnohem snadněji
Uvalak>nevim proc tvrdite ze 2T je narocnejsi na udrzbu. ja bych rek ze je to spis naopak. u 4T musite delat ventily, rozvodak, porad menit motorovej olej i prevodovej olej (pokud to nemate dohromady) atd. a celkove koncepce 4T motoru je slozitejsi nez u 2T. do 2T lejete olej do nadrze zadny ventily a podobne tam nemate a jen jednou za par mth vymenite prevodak... a jedno za par tisic km vymenit pist zvladnete za pak chvil v garazi urcite jednodusejc na 2T nez 4T (a ze by ty pisty vydrzeli na 4T dyl bych se hadal)
presne tak,taky nechapu ty lidi ktery to furt tvrdej1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou 125cu??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero | Moutindown | 8 | 15.8.2024 v 11:04 Moutindown |
Problém s volnoběhem Honda XL 125V Varadero | Rýša77 | 1 | 29.7.2024 v 20:15 Hondapcx125 |
nepravidelný volnoběh Honda XL 125V Varadero | sebrda | 1 | 20.7.2024 v 07:43 Karel61 |
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero | Trollik1 | 8 | 6.6.2024 v 13:18 Slávek-TDM |
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero | Topriders | 5 | 7.5.2024 v 01:33 Topriders |