Edit: trochu jsem opravil tu barvu hlavy
Naposledy editováno 21.08.2008 20:25:35
Podle toho obrázku (jak psal motodoctor)je jasně vidět že je tam řádně napálenej olej.
Takže: projít mazací místa a všechny vůle. Vyměnit přepouštěcí ventil. A na závěr koupit další vačku
každopádně bez proměření vůlí na mazacích místech jinou nedávej!!Dopadla by stejně.
Slávek-TDM>motodoctor> olej tam byl presne 78 kilometru a bylo ho tam akorat A ten tvuj "zasranej motor", to je v podstate barva upeceny hlavy a na funkci nema vliv lol Ty jsi teda doktor k pohledani...
Edit: trochu jsem opravil tu barvu hlavy
Naproti tomu Mysak (ac neni zadnej doktor) odhadl hned v prvnim prispevku spravne, ze motor nemaze do hlavy a urcil pravdepodobnou pricinu i nasledky. Za to mu patri muj dik, protoze hlavne kvuli tomu jsem tu vacku vyndal hned.
Dalsi postup bude, ze vacku zkusim nechat opravit, pokud to pujde, rozeberu cerpadlo a proverim vsechny kanaly. Mimoto zkusim na burze v Nemecku sehnat pouzitelny dily (treba i do zasoby) . Jinak prisel jsem v zivote o vic, nez o ctyri tisice za vacku...
jo a v olejich mas taky slusnej binec, ze by se na zivotnosti vacky podepsal hustejsi olej tzn 20W s sirsim teplotnim rozsahem tzn 20W50 oproti oleji ridsimu s nizsim teplotnim rozsahem (10W40) to mi prijde jako nesmysl... jinak teda ja sem pres leto jezdil s TL na 20W50(nebo 20W40..ted nevim) a predepsanej je 10W40 a jezdi stale... ono liti "hustsiho" oleje do hodne staryho motoru je celkem bezna praxe...
slavek: zamrzi, ale mozna bych tam tu vacku soupnul, nechal bych ji prebrousnout aby nemela naky ty zuby co pises, mozna to bude ale chtit tu povrchovou upravu znova, to ti asi rekne spis nekdo kdo ty vacky opravuje, jestli se cementuji, tak na tech tvejch uz by mohla ta tvrda vrstva bejt pryc.. bude to mit mensi vykon... to bys mohl u tohodle stroje prezit:)
assassin> jojo, planuju tu vacici nechat opravit, o pul psa nizsi vykon me netrapi. Hlavne musim najit problem toho mazani, ale muj tip je vybehany cerpadlo + nejaky vule po ceste, tak jak psal Mysak.
1 reakcí na tento příspěvek Opotrebeni vahadel a vacky
1) cerpadlo je v poradku. Sice ma par skrabancu jak tam nekdy neco proslo, ale tlacit by melo, ikdyz na hranici tolerance.
2) olejove vedeni je v poradku az do filtru a i tesneni je ok. Blbe se to zjistuje
3) od vika do kliky je olej veden pres komurku s guferem. Nedokazem posoudit jeho stav, takze ho koupim taky novy (v sade tesneni nebylo)
4) asi zasadni je to, ze do vedeni kanalu kolem sroubu hlavy se dostala necistota - zrejme ze zavitu, protoze jsem mel vse sundany a daval jsem si dobry pozor, abych vsechno vycistil. Trochu se pricpal kanalek, co vede do vacky. Bohuzel je az za kontrolnim sroubem, takze to neslo nijak zjistit bez toho, abych vyndal vacku.
Spojeni vyse vyjmenovanych veci byla asi pricina pridreni vacky. Dratkem sla necistota prostouchnout, takze si myslim, ze by ji tlak oleje dostal ven (pokud by cerpadlo davalo plnej vykon), nicmene pumpickou to neslo. Furt nejsem presvedcenej, ze jsme nasli vsechny priciny, ale nevim, jak za jizdy zjistit, ze cerpadlo tlaci olej do vacky :\ Holt potize se starym veteranem...
me nedavno odešla cela hlava, poté co mi za jizdy vytekl olej a motor se zadřel,valec a pist bez rýhy, kousla se vačka
je to neskutečně cytlivé na olej.Tedka opravuji a taky mam obavu že čerpadlo nedava 100%ni tlak
Cerpadlo neprestane tlacit na teplym motoru, ale olej je ridci a vule jsou vetsi, takze tlak vic unika a na misto urceni se dostane min oleje.