Zapalovací svíčka NGK, středová elektroda je vyrobena z iridia
Cena: 565,00 Kč
Zapalovací svíčka NGK
Cena: 95,00 Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky NGK iridium nebo obyč?
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK iridium nebo obyč?
nechapu jak jiskra muze mit vliv na kvalitu spalovani :puke: kdyz to zapalim tak to hori nebo nehori. Nebo myslis ze to s obycejnou svickou hori pomalejs nebo jen napul.... :rolleyes:
podleme zbytecne vyhozeny penize dej to co tam je original a men je podle predepsanejch intervalu.
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK iridium nebo obyč?
A Polo: https://www3.polo-e...&GroupGuid=20850
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK iridium nebo obyč?
Ale když výrobce říká iridia,dám holt iridia a můžu si myslet třeba něco o prdeli
-
K přeskočení jiskry dochází právě ve chvíli, kdy je okolí zionizováno (vzduch se stane vodivý) a napětí dosáhne té výše, že dojde ke zkratovému výboji a je úplně jedno mezi jakýma kovama to je. Na životnost už právě volba materiálu vliv má - opalování, oxidace,....
-
Jak tady padlo, jedinou výhodu taková predražená svíčka má tam, kde se kvůli výměně musí rozebrat půl motorky *no* .
-
Třeba do škocny sem kupoval ty nejlevnější Brisky (24,- 1kus) najezdil sem na ně dycky 10tis a pak se je preventivně měnil i když bezproblému fungovaly dál. A nebyl problém nastartovat to auto ani v zimě a dokonce sem ho nastartoval při -18°C bez sytiče, než sem přišel na to proč to nedrží otáčky a po sundání nohy z plynu chcípne, to sem pak teprv čuměl.
-
Na motorce taky používám běžné svíčky - ty co uvádí manuál. Nikdy nebyl kvůli nim žádný problém se startováním, pokud se našel nějaký problém, tak svíčkou to nebylo.
-
Když je motka dobře seřízená (karby) a je tam filtr měněný jak se má, prostě je vše vpořádku. Tak bude spolehlivě fungovat i nejlevnější svíčka. A naopak, pokud je to rozesraný, tak tomu nepomůže ani platinová pozlacená a kdovíjaká předražená svíčka :lol: :lol: :lol: :lol:
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky NGK iridium nebo obyč?
Diky za pomoc