paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Defmosedíči
29.9.2008 v 19:13
co je na tom tak drahého a jakou to může mít výrobní cenu..??

můj odhad je tak 200tis kč.. co myslite?

www.tipmoto.com/motorky/ducati/105095-desmosedici-rr.html

Naposledy editováno 29.09.2008 19:16:04
Anketa: výrobní cena?
100 000
8%
4
200 000
2%
1
300 000
6%
3
400 000
6%
3
500 000
6%
3
více....
72%
36
Předchozí
1 2
Následující

Defmosedíči

29.9.2008 v 19:22 | Nahoru | #1
200 litrů stojí možná tak ten motor...

Defmosedíči

29.9.2008 v 19:23 | Nahoru | #2
s4r> a co je tam tak drahého? to byl můj hrubý odhad, vůbec netuším, ale zase si nemyslím, že by to bylo až tak drahé..

Defmosedíči

29.9.2008 v 19:25 | Nahoru | #3
Je to jen o tom, kolik je schopný zaplatit zákazník...
Podle mě bude výrobní cena max půl mega...
Tuhle mi jeden známý, co dělá u Mercedes-Benz(a je dobře informován) prozradil, že rozdíl výrobní ceny tříd A a S je přibližně dvojnásobný...

Defmosedíči

29.9.2008 v 19:28 | Nahoru | #4
Samozřejmě platíš i za exkluzivitu, protože udělali omezenou sérii, vývoj ale něco stál. Přece jen předělat techniku MotoGP tak, aby fungovala na silnici a byla spolehlivá není jen tak. Navíc co se týče komponentů, tak tam žádné rozpočtové věci nenajdeš, pokud nebudu brát v potaz rukojeti + ovládací prvky...

http://www.ducati.co...family=DesmosediciRR

Zkus se něčím prokousat, třeba tě okouzlí a pochopíš...

Defmosedíči

29.9.2008 v 20:13 | Nahoru | #5
navrc> už jen pokud si budeš chtít koupit u vohlinsů ty vidle, tak vytlačíš cca 250tis,...

Defmosedíči

29.9.2008 v 20:14 | Nahoru | #6
aha, tak jo, špatný odhad

Defmosedíči

29.9.2008 v 20:28 | Nahoru | #7
musíš taky zaplatit vývoj.....

Defmosedíči

29.9.2008 v 20:41 | Nahoru | #8
Hlavně desmo je ruční výroba a tím pádem pro prodej i limitovaná edice. Ale to už není o výrobě

Defmosedíči

29.9.2008 v 20:49 | Nahoru | #9
F1ka se světlama a značkou by taky nebyla levná .

Defmosedíči

29.9.2008 v 20:51 | Nahoru | #10
V malé sérii a s těma komponentama se nedivím té ceně, i když výroba bude někde kolem 1 000 000. WRC vyjde taky na
17 000 000 kč a to to ve Škodovce plichtěj ručo fučo, ty komponenty holt něco stojí...

Defmosedíči

29.9.2008 v 20:52 | Nahoru | #11
Já jsem slyšel, že chtěli dát Desmosediči za 329000kč a dát to normálně do sériového prodeje, ale že chtěli dát šanci japonským konkurentům či co? :\ Fakt nekecám ty Luďo.

Defmosedíči

29.9.2008 v 21:20 | Nahoru | #12
No kdyz pocitate vidle od ohlinsu tak to uz zas neni uplne vyrobni cena ale cena za komponenty... kdyby se to bralo jako cena od materialu az po motorku tak si myslim ze do 200 000 by se to veslo vcetne energii a pracovni sily...

Defmosedíči

29.9.2008 v 21:30 | Nahoru | #13
vyvoj, vyrobni stroje / nastroje ... 1500ks neni moc

Defmosedíči

29.9.2008 v 22:12 | Nahoru | #14
Pylote, zkoušels někdy udělat přípravek třebas na lisování klikovky na motokáru? Zeptej se v kterékoliv strojírenské fabrice, kolik stojí vývoj a výroba přípravků. Třeba nástroj na tříosou frézu se počítá v desítkách tisíc korun, no a když ti tvé eSVo točí 10 tisíc, tak co bys musel udělat s materiálem, aby ti motor točil tak o 25% víc, (myslím tím stabilně)? Náklady by ti stouply ne o 25%, ale minimálně 1OO násobně. Proč každý trouba tady píše o věcech, o nichž nemá ani ponětí? Zjisti si, co je v dnešní době na závodech nejdražší- je to vývoj. Z 10 pokusů vyjde 1, podívej se, jaký mají přínos jezdci pro naladění motorky (Rossi, Corser, Kapouš) a proti nim např. Pedrosa či dříve u Repsolu Max, kroky nesprávným směrem. Kde v shopu koupíš Bridgestony s rozměrem pro Desmosedici? Jak by asi 4V Dukna jela na gumách např určených pro R-1? Samo s sebou, v případě, že by obě byly 17´´. Zeptej se šéfa, proč ve fabrice neprodáváte za nákupku, možná že by to půl roku šlo, než by z firmy všichni odešli. On ten vývoj je dnes stále rychlejší, např Mc Laren jen pro aerodynamiku zaměstnává ná půldruhé stovky lidí a zlepšení je v desetinnách, což je tak O,OOO1% času na kolo. Jestli nevíš, Dukna se dělá se v Boloni a ne v Šangaji.

Defmosedíči

29.9.2008 v 22:16 | Nahoru | #15
http://cgi.ebay.co.u..._trksid=p3286.c0.m14

tady ji mas o pul M levneji

Defmosedíči

29.9.2008 v 22:26 | Nahoru | #16
navrc> jsetli tohle vyrobí za 200tis, tak výrobní cena horneta je cca dvacetsedm korun

Naposledy editováno 29.09.2008 22:27:55

Defmosedíči

29.9.2008 v 22:31 | Nahoru | #17
no, já spíše myslel cenu motorky, ne všeho kolem o kterém nemáme moc ponětí... nedomyslel jsem to no

Defmosedíči

29.9.2008 v 23:18 | Nahoru | #18
jojo, vyvoj, prace, platy lidi vokolo, reklama, blablablaaaa, kazdej si mysli ze spocte par kusu zeleza a nejakou tu umelou hmotu a pak jako proc to jako tolik stoji

Defmosedíči

29.9.2008 v 23:35 | Nahoru | #19
Nevím jak desmosedici, ale tuhle jsem někde četl, že Bugatti Veyron suma sumárum nevydělá vůbec nic... a myslím, že u těchto omezených sérií to bude vždy zhruba podobné - že je to hlavně otázka budování image a vydělává se na něčem jiném...

Defmosedíči

30.9.2008 v 19:30 | Nahoru | #20

Repulsion>Nevím jak desmosedici, ale tuhle jsem někde četl, že Bugatti Veyron suma sumárum nevydělá vůbec nic... a myslím, že u těchto omezených sérií to bude vždy zhruba podobné - že je to hlavně otázka budování image a vydělává se na něčem jiném...



To je trošku jiný případ s Bugatti... Dříve jsem se o auta hodně zajímal a sledoval jsem i vývoj tohoto skvostu, který mě ve finále strašně zklamal, zodpovědně můžu říct, že kdybych měl na kontě 100x tolik, než Veyron stojí, tak bych si ho stejně nekoupil, ale to je jedno...

Oni totiž do světa rozhlásili, že připravují auto s výkonem přes 1000 koní a maximálkou přes 400 km/h, ale udělali tu chybu, že začali brát zálohy na ještě zdaleka nedokončený produkt a určili i konečnou prodejní cenu. Všechna testování ještě nebyla u konce, začali mít šílené problémy s aerodynamikou a proto auto ztěžklo o cca dalších 200 kg a stala se z něj, dle mého názoru, poměrně nevzhledná krabice s image tlusťocha(paradox, že to říkám o autě, na které si ani nikdy nesáhnu). Vývoj pokračoval delší dobu, než bylo plánováno a předpokládaný zisk z prodeje rázem udělal pápá a namísto toho to pokrývá dodatečné výrobní náklady + náklady na prodloužený vývoj...

Offtopic, je mi to jasný...

Naposledy editováno 30.09.2008 19:56:59

Defmosedíči

30.9.2008 v 19:54 | Nahoru | #21
tomax> Omlouvam se. Na vyvoj sem zapomnel. Jak pises. Sem proste jenom malej blbej trouba se zastaralym tuctovym SVckem.

Defmosedíči

30.9.2008 v 19:54 | Nahoru | #22
..

Naposledy editováno 30.09.2008 19:56:26

Defmosedíči

30.9.2008 v 20:06 | Nahoru | #23

s4r>..



kua to bych si zrovna rád přečet

Defmosedíči

30.9.2008 v 22:20 | Nahoru | #24
RomanSS> Kdyby ji dali třeba i za půl mega , tak by šli přece proti sobě. Tím by zničili prodeje 1098 a image Ducati jako ortodoxních dvouválců.

Defmosedíči

30.9.2008 v 22:39 | Nahoru | #25
Desmosedici je bomba, cena je exkluzívní, jako ten stroj, jestli chcete vidět něco přepálenýho , tak jukněte sem:

http://www.motorkari...lightning.67200.html

je to jen můj názor tak se omlouvám zhrzenému majiteli ...

Defmosedíči

30.9.2008 v 23:54 | Nahoru | #26
hansell> jako je ten bulíček hezký, ale dost pochybuju, že to za tu cenu prodá...

Defmosedíči

1.10.2008 v 07:00 | Nahoru | #27
Mozna v tom je i dozivotni servis .... to je pak jeste celkem levne

Defmosedíči

1.10.2008 v 14:21 | Nahoru | #28
drahý je na tom snad úplně všechno. Taky to díly a doplňky nejsou žádný šméčka a navíc máš skoro to samí jako honí Stoner po okruhu

Defmosedíči

1.10.2008 v 14:25 | Nahoru | #29
hansell> to je docela dost přestřelený zase takovej unikát to není. Krom těch Titax páček co sem viděl a zdvojenou koncovku vejfuku na tom nic tak zvláštního nebylo

Defmosedíči

1.10.2008 v 14:32 | Nahoru | #30
Za chtíč se platí Nepřijde mi to moc pěněz, pokud je člověk ochotný za jemnou mechniku a tradici zaplatit 200 tis., na mysli mám hodinky a za tuto cenu se nejedná o žádný skvost, ale o slušně zpracované mechanické hodinky.
Takže se platí za radost, kterou ta daná věc člověku přinese
Jinak desmosedici je vážně nádherná, leč na české silnici zbytečná motorka
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nehází jiskru Aprilia RX 50 Fichtljede 2 4.5.2023 v 08:57 Anti
Nehází jiskru Aprilia RX 50 Fichtljede 0 3.5.2023 v 18:52 Fichtljede
Aprilia RX 50(70) nechce naštartovať Aprilia RX 50 jawapio 2 16.5.2021 v 22:42 zjedz
Aprilia rx 50 rv 1991 Aprilia RX 50 Alin123 0 9.1.2021 v 21:22 Alin123
Aprilia RX 50 nedá sa zaradiť 6 Aprilia RX 50 jawapio 9 23.6.2020 v 11:06 Kohlstein


TOPlist