Komaxit nebrat, je to dobrá povrchovka ale tak na nejaký ocelový rámy, nebo nosiče. Kámoš s tím měl na Kawě taky udělaný kola že to bylo levnejší jak do laku. Nový vypadali moc hezky, ale jak to jednou čistil arvou od nějakýho bordelu z řetezovky tak to nechalo pěkně hnusný flekatý mapy.
Ten komaxit vyšel kolem 600,- 1 kolo komplet i s opískováním, ale fakt je po něm howno.
m.malosek>gramy navic neresim...nehodlám se nikde válet...i když je pravda že někdy z mé h6 ždímu max...mám stříbrné Sko a chce to něčím oživit
myslíš že se hodlá někdy někdo dobrovolně válet....
kdo jezdí a ještě nespadl, tak dřív nebo později spadne...
když se teda dávaj do barvy kola
daj se dát taky do barvy nějak rozumně všechny jiný části: rám, kyvka, všechny šroubky, vidle atd?
rada je: taky zajít k lakýrníkovi?
(Chtěl bych zlatou R1pyčowoe)
Naposledy editováno 10.09.2008 16:43:43
pokud vím, eloxování-anodizace je proces, při kterým se věc ponoří do lázně a elektrolyticky se vytvoří na povrchu mikroskopická sloučenina odolná otěru a opotřebení (povětrnostním vlivům, zatáhne to pory materiálu), takže nevím, proč by nemohla být kola jen opískovaná...navíc by to lépe vypadalo. Vyleštěnej hliník a naeloxovanej vypadá dost blbě a moc dlouho by to na něm nevydrželo.
součástky na jízdní kola se jen kartáčují, neleští a potom se anodizují. Leští se jen ty levné shity a podle toho to pak vypadá...
navíc po opískování jsou dokonale odmaštěná, pokud na ně někdo nesáhne rukou.
mašina na obrázku je jedna moje letošní práce .A dělat... to se lehce řekne, ale v Čechách hůř dělá. Taky je to otázka kvality. Tu špičkovou u nás stále marně hledám. Co si neuděláš to nemáš. Každou sezonu stejná písnička.
Pozor nejdražší je nekvalitní práce.
A bude to stát hoooooodně peněz a času a když se to nepovede...radši nemluvit.(nebo se to dá ojebat za pár grešlí, ale na tom radši nejezdit)
Někdo(vždycky je to profík ) slíbí, že to lol udělá za 1000kč a nakonec zjistí ,že na to nemá a kolo za desetitisíce v hajzlu.
Letos dvě
Vždycky mějte smlouvu o dílo jinak vás čeká česká soda.
Takových rozdělaných motorek se válí po stodolách víc než jich jezdí.
Chci jen říct jaká je dnešní realita stavění silničních motorek kolem Řípu.
Znáte někoho, kdo je třída kolem silničních motorek? Ze své dlouholeté zkušenosti? Sem s ním.
A abys se nedivil, tak origo ráfky bývaly taky často v komaxitu, a to si potom užiješ. Jinak v lakovně si můžeš vybrat barvu jaká tě napadne, a před pískováním si zaslep ložiska a nech tam ventilek, doporučuju pokud možno jemný písek. Tak věci Zdar.