ale myslim si ze ta vazelina by tomu mohla pomoct, jestli ovsem neni total KO mrtvej
zbynour>No kolik má přesně najeto,to Vám nepovím..byl totál namazaný a zaschlej-nevypadalo to jako řetěz.. tak sem ho hadrou očistil a namazal.. poté sem jezdil i v dešti a začalo se mi z článků dostávat na povrch rez-jako film.. ale nevypadá nejhůř,tedy jak se vyčistí atp. ale jakej je uvnitř spojů? jinač díky moc..
Myslíš něco jako toto:
www.motorkari.cz/forum-detail/
Doporučim ti čistidlo a mazadlo na řetěz a ono se to spraví, ale musí se to vyčistit pořádně. Já používám ipone, k dostání v Bikers Crownu. Ale jakou značku použiješ je na tobě, jen doporučuju stejnou značku čistidla i mazadla, spolu fungujou nejlíp. Pořádně štětečkem vyčistit, otřít hadrem, chvíli nechat a pak pořádně ze všech stran nastříkat mazadlem. Jestli máš tyhle problémy, stříkal bych to 2x. Pak nechat zavadnout a pak teprve můžeš jezdit. To mazivo tak trochu lepí, aby neodstřikovalo.
Věci jako vazelína nebo petrolej mi přijdou trochu zcestný. V řetězu máš takový gumový články a ty samozřejmě reagujou s chemikáliema typu petrolej a můžou se poškodit (i když petrolej je ještě to nejmenší zlo). Vazelína je zas natolik hustá, že se do těch válečků nemá šanci dostat a už logicky je jasný, že tim pádem nemůže pořádně mazat.
Na tý tví padesátce je ten řetěz skoro nesmrtelnej, když se o něj budeš trochu starat.
Naposledy editováno 22.09.2008 08:21:41
Gal>Já teda nevim, ale proč myslíte, že se vyráběji přípravky na řetězy? Jen tak, aby byly k ničemu?
Doporučim ti čistidlo a mazadlo na řetěz a ono se to spraví, ale musí se to vyčistit pořádně. Já používám ipone, k dostání v Bikers Crownu. Ale jakou značku použiješ je na tobě, jen doporučuju stejnou značku čistidla i mazadla, spolu fungujou nejlíp. Pořádně štětečkem vyčistit, otřít hadrem, chvíli nechat a pak pořádně ze všech stran nastříkat mazadlem. Jestli máš tyhle problémy, stříkal bych to 2x. Pak nechat zavadnout a pak teprve můžeš jezdit. To mazivo tak trochu lepí, aby neodstřikovalo.
Věci jako vazelína nebo petrolej mi přijdou trochu zcestný. V řetězu máš takový gumový články a ty samozřejmě reagujou s chemikáliema typu petrolej a můžou se poškodit (i když petrolej je ještě to nejmenší zlo). Vazelína je zas natolik hustá, že se do těch válečků nemá šanci dostat a už logicky je jasný, že tim pádem nemůže pořádně mazat.
Na tý tví padesátce je ten řetěz skoro nesmrtelnej, když se o něj budeš trochu starat.
zbynour>jo a ještě mini dotaz,jak sjste psali,že tzv. práší,tak mám zadní kolo celé črvené (od prachu rzi) tak mi zkuste poradit s tím jak zjistim typ,popř č. řetězu a seženu na jaro novej,kolco a rozeta vypadaj slušivě..
Pokud se mění řetězová sada, tak jedice celá - tzn. rozty a řetěz. Pokud necháš původní rozety, rapidně si zkrátíš životnost řetězu. Myslím, že tě těch cca 1000 - 1200 kč za rozety nezrujnuje - když vezmu v potaz, kolik ta řetězovka na tvé moto vydrží..
EDIT: Určitě nešetři a přidej si pár stovek i za rozety. Řetez pak vydrží dýl. Takhle když hodíš novej řetez na vychozenou rozetu, tak mu ubereš život o půlku.
Naposledy editováno 24.09.2008 07:56:23
Mikacek - Špirda>To není rez. To je signál že řetez má konec a drolej se kroužky. Vyměnit, neřešit.
EDIT: Určitě nešetři a přidej si pár stovek i za rozety. Řetez pak vydrží dýl. Takhle když hodíš novej řetez na vychozenou rozetu, tak mu ubereš život o půlku.
Tak to tedy přes zimu zmastím,ale zda bude ještě hezky,tak to dojezdím.. odhaduji že cca 500km by se letos mohlo ještě najet.. a Ďakujem pekně za info..