Může něčemu 10 minutové zahřátí ublížit??
Bago>ono se to možná nezdá, ale 10 minut je dost dlouho...
rozhodně zde bude plno názorů od všech odborníků, že tohle je špatně a má to být tak a tak
podle mě je jedno jestli se zahřeje na volnoběh na stojánku, nebo opatrnou jízdou (na nízké otáčky)
já třeba vždycky po nastartování chvíli vrkám plynem než udrží volnoběh,pak se oblíknu a jedu ještě tak 2 minuty se sytičem
a není lepší te sitič zatáhnout před startem než "vrkat" s plynem? A po rozjetí ten sytič vypnout?
startuji se zarazenou jednickou a se spojkou.. usetrim tim ranu do prevodovky (i kdyz v me motorce to neni nijak tragicke).. no a po necelem kilometru vypinam uplne sytic a krasne to drzi volnobeh.. pak jeste nekolik km to netrapim a je to..
Mates_RR>Bago>ono se to možná nezdá, ale 10 minut je dost dlouho...
rozhodně zde bude plno názorů od všech odborníků, že tohle je špatně a má to být tak a tak
podle mě je jedno jestli se zahřeje na volnoběh na stojánku, nebo opatrnou jízdou (na nízké otáčky)
já třeba vždycky po nastartování chvíli vrkám plynem než udrží volnoběh,pak se oblíknu a jedu ještě tak 2 minuty se sytičem
a není lepší te sitič zatáhnout před startem než "vrkat" s plynem? A po rozjetí ten sytič vypnout?
1)sYtič
2)bez něj tu motorku ani nenastartuju a bez něj neudrží volnoběh...jak píšu, nemám jinou možnost...
lukaash>Bedrich ... treba GSX750R mela od roku 98 vstrikovani, ale az model 2002 (K2) ma automaticky sytic ... do te doby packa na levem riditku
"Má pravdu ten chlapec"
Edit: Jen k tématu (ale už se to tu řešilo tenhle měsíc dokonce myslím :o )
Nahodím, nechám na 1500 ot. bublat a v klídku se strojím tj. tak 4-5min pak buduík ukáže 45-50° vyrážím, lehce do 5.000. Jak budíky ukážou stabilních 80° začnu ji dávat.(Což je tak po 4km jízdy přibližně)
Naposledy editováno 16.09.2008 07:39:09