1) Olej - asi mě zabijete, ale co používáte do RD? Myslím si, že to spolehlivě umaže jakákoli plná syntetika. Minerál ani polosyntetika mě ani nehne, na to to mám moc rád. Např. líbí se mi v "mé" cenové kategorii tyto:
http://www.olejshop....-durablend-2t-1-litr
http://www.olejshop....vance-vsx-2-t-1-litr
http://www.olejshop....ex-formula-2t-1-litr
http://www.olejshop....e-synpower-2t-1-litr
http://www.olejshop....nce-ultra-2-t-1-litr
http://www.olejshop....ower-1-tts-2t-1-litr
Víc jak 400/litr se mi zdá zbytečný Zajímavý by mohl být ten Motorex 2T Formula, znáte ho někdo? Ale jinak asi stejně skončím u Valvoline SynPower nebo Shell Advance Ultra (zlatá střední cesta). Jsem ochoten dát tak těch 350kč/L max. Máte jiný názor, podělte se prosím...
2) Neměl by jste někdo nějaké "přebytečné" díly na RD? Potřebuji špuntíky na vršky tlumičů, popř. podsedlové plasty, blinkry a masku na hranaté světlo. Polokapotáž k tomu sice mám, ale je pěkně popraskaná a i nějaké kousky chybí, maska má urvaný "uši" na plexi, držáky sou kdovíjaký a je i bez plexi, takže i plexi kdyby někdo měl No je toho víc, ted si na všechno nevzpomenu. Kdyby nic, tak asi obědnám u Yamahy kdyby měli, jako poslední možnost beru ebay.de tam je toho celkem dost, ale když si přepočítám Ečka na CZK + poštovný málem mě švihlo. V ČR nejsou po inzerátech žádný díly Svařování plastů mám domluvený, i případně výrobu plexi, ale vždy je lepší a levnější sehnat v dobrém stavu než nechat spravovat a vyrábět na zakázku zprasený věci.
3) Klepnutý výfuk (zadní komora) - jak vyzpravit ťukanec na výfuku? Je nějaká reálná možnost, nebo se s tím budu muset naučit žít, nebo koupit nový/sehnat jiný? Výfuku budu čistit (vypalovat) a natírat tak když už v tom budu, rovnou by se s tím mohlo něco udělat.
4) Čistění přívěry - musí se kvůli tomu sundávat válce, vypouštět voda z chladiče nebo rozdělávat něco moooc složitýho? Moc jsem to nezkoumal ještě protože nemám mnoho času nazbyt tak radši než něco zprasím se zeptám :)
5) Fotky - má to cenu fotit, když je dole kapota, je to zaprášený, bez plynových lanek? Počkejte si na finální podobu, fakt není o co stát pokud by ale fakt stál někdo o to, to vidět, tak si dojedte do Brna a mužem se sejít...
6) Ideál by byl Skype (flipperr632) nebo ICQ (344664957) na nějakého RDčkáře, rád bych pokecal o tom.
Dííííííky za trpělivost
Pokud postupuješ podle manuálu tak není problém.
Z těch olejů bych volil TTS nebo motul 710.
Jinej vejfuk? No podle toho kolik jsi za něj ochoten dát a spíš bych hledal na ebay.de a nebo jestli jsi trochu zkušenej přivařit drátek do ďůlku, vytáhnout a následně zabrousit. Pokud by to nešlo tak to neřeš na té staré vráně to stejně už nepoznáš
MiraGSX> s těmi oleji,všechno to jsou plný syntetiky, možná ty od 200 výš jsou kvalitnější jak ty za 150, ale je v tom fakt velký rozdíl s těmi lepšími od 200 do 350kč?No na vejfuky asi kašlu,nesou tak špatný a už jeden kamoš psal že by to možná šlo srovnat. Jinak vidím že se taky vyznáš v ostrých 2T a si z Bohunic, nechtěl by ses na RDčko někdy kouknout až bude pojízdný?
Jinak dík zatím všem za reakce, kdyby ještě měl někdo zkušenosti s nějakými oleji, byl bych rád. Dík
Díky tomu odhadneš jak moc chce co GO, ale strávíš u toho tak 2týdny volnýho času.
Jinak chlapi nechci nikomu kazit kšeft, ale já servisák na svoje TZR 250 sehnal za 20min hledání na netu.
ZBYCHO> jj pak to se tedy s Tvým souhlasem hodím.Není to nic těžkýho, v pravo máš "Obrázek ImageShack" a přez to ho nahraješ na net a pak ti to nabídne samo odkaz a je to. Už se těším Co se vlastně stalo s Tvým RD že je to nebožka? Si to rozstřelil?