A melo by se to tykat motorky zhruba od roku 2001-2006 v nakupni cene 100000-150000Kc.
Napiste mi model,rok a proc?
Tak po kratke debate vypadaj jako financne prijatelne a nejlepsi volby:
R1 04,GXSR1000 05 a ja osobne bych nezatracoval ani tu ZX10R 04(bude z nich nejlevnejsi a jede stejne)
Ted tedy otazka?Koupit hotoveho vytuneneho zavodaka bez TP,nebo s TP(jaky je tam rozdil v cene?),anebo na kapoty padly dovoz a postavit si to podle sebe a svych predstav a fin.moznosti bez starosti s rozprodavanim dilů,anebo koupit a odstrojit nejaky hodne dobre technicky vypadajici bike a zacit postupne vylepsovat?
Muze nekdo z vlastni zkusenosti rict,jestli mel moznost porovnat casy zajete na seriovce(treba v laminatech) a potom na opravdu ostrem zavodaku?Jaky byl rozdil casu?
Naposledy editováno 11.09.2008 10:53:07
jinak si myslim ze mas docela slusny naradi, tak prodej z te tve plasty svetla a apod, a urcite ti zbude a jeste poridis radialni pumpu a nisin brzdice, a tlumic rizeni, a lamina!
HausO>SmajlikR46>investovat do cartrige a zadní jednotky
muzes vysvetlit co to je ? docela by me to zajimalo
Je tu rec o podvozku, cartrige jsou v predku a nejen cartrige ale i pruziny atd a zadni jednotka(central) v zadu, vetsina kluku co lita at uz MCR a nebo uz i CEC jezdi na neseriovych podvozcich, tim myslim wilbers, white power a nebo ohlins, ono CEC uz ani tak neni o zavodech z ulice, ale spis jak testovani pro ruzne tymy z MCR a AA a zbytek amateru se snazi prizpusobit i my v naked, at uz Fazer a nebo my, oba mame nasypano vic nez dost a stejne to je malo Pepa Srsen sakra vymazlene FZ1 a ani ty nase tuona uz nejsou moc seriova, podvozky, kola, management motoru atd. Proste je to o zavodeni.
PremeT>Aprilie RSV Mille rok 2002-2003.
Proč? 2V ničím nenahradíš. Ne, vážně. Jednou jsem jel serpentiny a na 4V to musel točit, aby stíhal.
Tohle me vzdycky dostane 4V je od toho aby se tocil,v tom je jeho sila,tak jako u 2V zatacky.Ale Aprilie bude muj favorit v WSBK až ji nasadi s novym 4V do "vé"
www.motoinzerce.cz/motorky/honda/213740-cbr-929-rr.html
jinak je otazkou zda to ma tu cenu, je tam sice nekolik "libustek" ale vysledek je 180k na 160kg coz je horsi nez kdyz odkapotujes r1 5VY nebo liter K5 (muj nazor), navic kdyz to polozis tak aby si znovu kupoval ty "libustky", jedine co kladne hodnotim jsou ty odlehceny kola co imho bude mit za nasledek lepsi brzdeni a perovani co by se melo lepe chovat v naklonech, naproti tomu tu je ten "vyvalenej" ram...
Naposledy editováno 09.09.2008 14:08:45
Na prvním místě R1, model od r.04, tj RN12 a RN 19 - výbornej podvozek, agresivní motor.
Na druhym GSX-R 1000 K5-K6 - nejlepší typ géesixera, kterej byl kdy vyrobenej, perfektní brzdy a skvělej průběh výkonu...
Další nemam tucha, ale CBRo mi přijde nemastný neslaný a ZX-10 mi nic neříká, sorry NoFeare, jedině snad letošní model, 200 PS je libůstka
Co se týče Italů, svezl jsem se jen na RSV 06, ale ten motor je úplně něco jinýho než na co jsem zvyklej a hlavně je to šílenej vibrátor, takže po hoďce na dromu bych měl mravence asi všude...
Naposledy editováno 10.09.2008 12:04:06
HausO>Stoupagsi>Teď máš pěkou nabídku na foru motorsportu.
muzes dat odkaz ? na motorsport.cz je forum "v priprave"
www.motorkari.cz/forum-detail/
SmajlikR46>Milagros> Cooo?? mě pan Halbich vždycky pomohl, tak nevím z čeho usuzuješ že je jakej je :\
Ale nejvíc ti pomohl "radami" 2LEKO!!!
Podvozek nepotřebuješ, dokud nepojedeš v Brně 2:12! Spíš jde o stav, v jakém je ten sériový.. Boumis vyhrál Volnou nad 600 na sériový motorce...
Máš pravdu v tom, že stačí sériová motorka, ale měla by bejt co "nejčerstvější", nejlíp závodně nejetá anebo jen třeba sezónu (případně po GO). Podobnou (moji bývalou) prodává pan Kozelka, snad do 110ti tis. Ta je sériová, má jen zadní tlumič a koncovky RP, Brno za 2:13.
Na odjetý K3 s ojetejma gumama nemáš šanci. Já se taky počítám mezi "soacial racing", ale s tvým přístupem se závodit nedá!
Vůbec bych se nebránil biku bez TP, třeba i odstrojenýho, protože takovej je líp prodejnej, než motorka od kačeru přestrojená zpět do série, kdy majitel tvrdí, jak je nepadená a Panna Marie! Navíc s tím máš práci to nastrojit a pak zatloukat, že jezdila okruhy, atd.. Na to nemám nervy, raději ji prostě udělám na okruh a tak ji i prodám.
Nechceš moji R1 07? Nechám ti ji v sérii bez kapot a k tomu ti dám fungl lamináty bez laku..
Jinak k těm modelům motorek. 2V - zapomeň, na tom rychlej nebudeš (pokud nemáš na RC8 nebo 999R, 1098, SP-2 s HRC kitem, ..)
Nejlíp na tom jsou R1 04-06 (perfektní chování na okruhu, mraky ND, levný originál díly, ..) nebo K5-6 (to je dělník a vydrží fakt hodně bez problémů s motorem) ...tyhle dvě jsou srovnatelný, ikdyž Suzuki má o chlup silnější motor a R1 zase lepší chování v zatáčkách (přijde mi taková vyváženější a "jemnější"). Fireblade neznám, ale je těžší a motor zaostává (pokud nemá patřičný úpravy) a ZX10 je trochu nepoddajná a nervózní a moc lidí se s tím nesrovnalo - normální člověk bude rychlejší na R1.. Ani K3-4 by nemusela být špatná, ale těch už tolik v kondici nebude, ale zase cena je dole, tak ji můžeš dát trochu servis a přípravu na sezónu (řekl bych, že lepší volba než stará ZX-10).