Jestli ne, kup pětikilo - ER, CB, GS (což bych ti stejně doporučil koupit...navíc u nich moc neklesá cena a za slušnou motorku dáš 50)
Nezapomeň, že se za 20 (případně víc, podle toho, jaká jsi frajerka) musíš oblíknout
Edit: Xj je zastaralé (hůř ovladatelné a těžší), Hornet na začátečnici trochu ostrý
Naposledy editováno 04.09.2008 18:28:41
Pravda chce za to trochu víc ale má ji rád a je v dobrém stavu
skyppik>Hadry už mám, v autě odježdíno taky pár desetitisíců kilometrů, takže provoz mi nedělá problémy. O Banditovi jsem taky přemýšlela, ale spoustu lidí mě od toho zrazuje. Ale díky za tip
To že mas v aute neco odjezdeno neni vubec podstatne...motorka a tim nemyslim jen jeji rizeni je uplne neco jineho.V 600 bych vybíral mezi Hornetem a CBR..zalezi jestli das prednost kapote nebo nahaci.Urcite bych se držel 4V ma linearnejsi krivku a celkove je s nim jizda pro zacatecnika prijemnejsí.Pokud by jsi prece jen chtela 2V šel bych do Kawasaki ER5..za velmi dobry peniz mas temer novou motorku.
DaliboRR>skyppik>Hadry už mám, v autě odježdíno taky pár desetitisíců kilometrů, takže provoz mi nedělá problémy. O Banditovi jsem taky přemýšlela, ale spoustu lidí mě od toho zrazuje. Ale díky za tip
To že mas v aute neco odjezdeno neni vubec podstatne...motorka a tim nemyslim jen jeji rizeni je uplne neco jineho.V 600 bych vybíral mezi Hornetem a CBR..zalezi jestli das prednost kapote nebo nahaci.Urcite bych se držel 4V ma linearnejsi krivku a celkove je s nim jizda pro zacatecnika prijemnejsí.Pokud by jsi prece jen chtela 2V šel bych do Kawasaki ER5..za velmi dobry peniz mas temer novou motorku.
souhlas, akorát je pak myslím si jedno, jaký čtyřvál by to byl, protože by stejně bylo lepší, kdyby si nechala udělat alespon doraz na plyn...
Ale s tou motorkou je to jako s autem. Když Vy ženy uděláte autoškolu, tak 90% z Vás má tendenci si chtít koupit malé autíčko, protože stejně budete jezdit jen na nákupy a pomalu.
Prdlačku za kačku.
Když Vás manžel posadí hned od začátku do teréňáku a nebo kombajnu, tak za chvíli jezdíte jako širóni a tomu, že jste chtěly malé autí se už pak jen zasmějete a naopak když si do takového mrňouse sednete, tak vzápětí vyskočíte s divným pocitem - klepe se to, je to vratké, zatáčí to moc ostře...atd.
Spíš si kup 4 válec jak tady psali ti zkušenější - má to kultivovanější zvuk a méně vibrací.
I když budeš mít do začátku silnější mašinu, tak nikde není psáno, že musíš jezdit jako magor(ka) lol
Sorry za to slovo.
A čas po který se budeš učit jezdit na slabší oproti času na té silnější, je úplně stejný. A naopak při koupi silnější si zase budeš zvykat na ni - ztráta času a i ztráta peněz - po nějakém čase dvojí koupě.
A zrovna si myslím, že nějaká Kawa s obsahem okolo 600 bude stačit. Zrychlení z 0-100 mají tuším někde okolo 3-4 vt. Alespoň mi to kamarád furt cpe z nějakého časáku z roku "00" pod nos.v lol
Určitě v začátcích nebudeš jezdit sama a když budeš mít nějakého dohlížitele, který Tě povede a ukáže Ti fígle na průjezdy zatáčkami atp., tak o to lepší. Těžší mašina navíc sedí lépe v zatáčkách. Sice se s ní asi budeš trochu prát a soutěžit, ale nic není zadara. A když se bojíš pádů, tak na dobu zácviku sundej plasty a udělej z toho "naháče". lol lol lol lol
Naposledy editováno 05.09.2008 09:39:59
Osobně můžu doporučit Suzuki SV 650 . Jestli se ti líbí, tak s touhle motorkou budeš spokojená. Nenáročná, moc nežere, je levná a je na ní spousta ND, kdyby ti to někde nedejbože spadlo. Hlavně si kup pořádný oblečení a nejezdi jako debil, hned jak na něco sedneš. První sezóna bývá seznamovací, tak ať pro tebe není taky tou poslední . Hornet je do začátku silnej a technicky mnohem složitější . Nechtěj krotit skoro 100 koňovou motorku bez zkušeností.
DaliboRR>skyppik>Hadry už mám, v autě odježdíno taky pár desetitisíců kilometrů, takže provoz mi nedělá problémy. O Banditovi jsem taky přemýšlela, ale spoustu lidí mě od toho zrazuje. Ale díky za tip
To že mas v aute neco odjezdeno neni vubec podstatne...motorka a tim nemyslim jen jeji rizeni je uplne neco jineho.V 600 bych vybíral mezi Hornetem a CBR..zalezi jestli das prednost kapote nebo nahaci.Urcite bych se držel 4V ma linearnejsi krivku a celkove je s nim jizda pro zacatecnika prijemnejsí.Pokud by jsi prece jen chtela 2V šel bych do Kawasaki ER5..za velmi dobry peniz mas temer novou motorku.
1) Kilometry v autě sou rozhodně plus, člověk kterej nikdy nic neřídil má plný ruce práce hlídat si provoz, člověk co jezdil v autě se učí "jenom" řídit motorku.
2) Můžem ti říkat vrahu, doporučovat člověku kterej na ničem neseděl hned supersport (i když ten nejmírnější).
No lidi,zdravím vás,ale není mi moc dobře, když to všechno tady čtu.Jsem také jedna z žen,co pokouší silné stroje.Dnes poprvé jsem náhodou narazila na toto forum a to jen díky tomu, že hledám způsoby, jak snížit motorku. Koupila jsem si také tu zmíněnou Suzuki SV650 S.Jak píšete do začátku dobrá.Ano je dobrá, ovšem pro mě moc vysoká. Jsem o něco starší než byla Juniorka,kterou zde vzpomínáte,ale jednu výhodu proti ní mám.Já jezdila před 20ti lety celkem svižně na tenkrát nejlepší dívčí motorce MZ250.Pak rodina děti a žádné peníze.Teď mám vše a už i peníze a navíc bezva muže,který mi pomohl splnit si svůj dávný sen.Moto mám už po snížení sedla a nyní brzy po snížení pod sedlem.Jak se to přesně jmenuje nevím,ale dělají mi nějaký díl,který se tam vloží a sníží se cca o 3-4cm.Tak jsem zvědavá,jak mi to pak půjde.Rozhodně ale nejsem ta, co jezdí rychle.Můj syn se mi směje, že motorku a její zvládnutí mám v ruce, ovšem brzdím provoz.Víte, co je ale nejhorší?Strach ,když mám zastavit na nerovném terénu nebo ve sklonu vozovky.Je to hrůza a taky jednou mi to na čisté rovině upadlo.Spíš převážilo.Mám asi velký problém i se svojí tělesnou schránkou.
Měřím 165 a 48kg.To pak je asi jasné,že? Ale nepolevím,ráda bych se vyjezdila a vím, že je to o nervech.Když se jdu projet nedostanu a když se vrátím,vyrostou mi záhadně nohy nebo klesne motorka. To jen pro zasmání i když vím, že se to nyní moc nehodí.Budu ráda,když mi napíšete jakýkoliv názor.
Moc ti děkuji za odpověď a také za podporu.Musím jezdit fakt často,teď ještě musím počkat až mi moji Suzi v servisu upraví a pak žádné výmluvy.Mám ale radost,že jsem se do toho dala.Neměla jsem moc klidný rok a dost mi to zamávalo s nervičkama.Mám ale v plánu si to ještě letos užít co to půjde a přes zimu se hodím do klidu.Muž mi také říká,že se to spraví,že mám supr moto,skvělý ohoz,jen ten vnitřní klid by to chtělo.Budu ráda,když mi napíšeš jaké začátky jsi měl ty.Já nejsem začátečník ale vlastně jsem.
Ano,máš naprostou pravdu.Padáky se montují taky.Však jsem ten pád nebo spíše položení svojí lásky pěkně obrečela. Představ si, že se mi podařilo ulomit spojkovou páčku,a úplně zlomit ten trojúhelníkový držák co drží řadící páku.Cena opravy 5 litrů.Ale co bylo horší, že jsem tam zůstala jako mrcha na odtah.Nedalo se stím nikam.Muž to nesl statečněji než já.Běžel, koupil náhradní díly, namontoval a zase jezdím. A ty jsi někdy upadl? Asi ne, to je blbá otázka. Mám dojem, že se tady válím jenom já.Ač nerada.
Moje začátky? Nejdřív sem si v patnácti udělal do 50ccm, jezdil sem na mustangu..no děs..ve dvou do kopce do Nasavrk maximálně za dvě, spíš za jedna a to sem to dvakrát v tom kopci přidřel.. :)) Pak pauza, akorát s ježděním na bábě do práce..no a pak v 21ti rovnou papíry na neomezenou. Nejdřív XJ6(zkušenosti se dočteš v mým profilu), do začátku trošku těžší a vratká, ale naučil sem se na tom během jedný sezony tak, že sem brzo našel její hranice, ale mockrát mě podržela. Jezdil sem spíš rychle, ale dal sem s ní třeba i Rumunsko. Nakonec to dospělo do fáze, že sem jezdil hlavně ve dvou a když tak jezdíš rok na XJ, výkon přestane stačit, v každý zatáčce člověk brousil stupačky a vejfuky..bylo to trápení. Takže změna..muselo to bejt něco svižnějšího, ale i většího, protože na XJ sem se sotva vešel a v podobný cenový relaci. Takže sportovně cestovní s větším výkonem, za rozumný prachy a aby to trochu vypadalo. A skončil sem zatim u RF.
Co se týče pádů..milion pádů na mustangu nepočítám.. Pak na XJ jeden pád z vyděšení..dvě auta proti mě na silnici 3. třídy, tak sem jel do zatáčky trošku víc rovně a trošku víc pak zabrzdil přední na štěrku. Ale v malý rychlosti, tak jenom kotrmelec, bolavej kotník a dobrý. Pak asi dva pády ze stojánku, kdy sem třeba zastavil tak blbě, že v místě, kde se měl stojánek opřít, byla jáma.. :)) No a pak mi jednou auto vycouvalo do cesty..zas to odnes ten samej kotník, ale po měsíci dobrý, motorka spravená. Na RF zatím nic a doufám, že to tak zůstane..byla by to moje první sezona bez pádu :) Krizovek celkově nepočítaně, mrtvej sem moh bejt fakt vážně asi tak 10x a přiznávám, že jet aspoň tak rychle, kolik zrovna dovolovaly předpisy, je jich aspoň o polovinu míň. Ale nedá se nic dělat, pomalu sem se zatim jezdit nenaučil.. Myslim, že teď motorku celkem ovládám, a v začátku mi nejvíc pomohlo častý ježdění..furt a za jakýchkoliv podmínek(třeba v nocích, nebo totálních průtržích..stejně mě to bavilo) a pak né cesty "kolem komína", ale hlavně delší vyjížďky. To sem se pak vždykcy vrátil domů a cejtil sem, jak se se strojem sžívám a jde mi všechno znatelně líp. Musim říct, že v současnosti pošilhávám po nějakým cestovním enduru, ale nevim, jestli bych tý změny nelitoval..jednou k němu dospěju určitě, polňačky mě lákaly vždycky, jenom nevim, jestli je to už teď.. Fuj to sem se rozepsal..sorry..
Díky,jsem ráda,že ses tak rozepsal.Na tvou otázku,můj muž nejezdí a nechce ani náhodou.Stačilo mu, když jsem si jí přivezla,tak na ní doskákal 1OOm ,asi 20x mu to chcíplo a měl co dělat ,aby se s tím vrátil,pak mi jí jenom předal s tím, že on nikdy více a teď mě vždycky chodí otevírat vrata a čeká až odjedu.Taky vždycky čeká u vrat když se vracím a zase mi je otevírá .Miluje ten zvuk ,stejně jako já (koupila jsem si laďáček Akrapovič) a říká, že je na mě děsně pyšnej, že to zvládám. Teda snažím se,ovšem zatím to není tak, jak bych chtěla.A vypadá to, že se musím snažit ještě o moc víc.Vidím, že jste tu všichni zkušení a hlavně na mě moc hodní. Upřímně, čekala jsem od chlapů daleko ostřejší a hlavně ponižující odpovědi.Tak usuzuji podle toho, co mi byli schopni udělat přímo v servisu.Děkuji vám, že se se mnou podělíte o své zkušenosti.Já se polepším .Slibuji.A pak jim to,těm všem co mi škodili,pěkně natřu.
Naposledy editováno 05.09.2008 23:51:10
Mě zatím jízdy v noci ani v dešti nehrozí.Mám co dělat ve dne,moc dobře totiž v noci nevidím.A zatím jezdím opravdu jenom kolem komína, jak to někdo tady napsal, delší vyjížďky jistě přijdou.Zatím ohmatávám a seznamuji se se strojem,ta změna jízdy i ovládání proti jawě 350 je neskutečná,
řadící páka není pode mnou ,ale za mnou a bříško na nádrži, to je dost velká změna.Také živější plyn a brzdit jen přední,to bych se dříve zabila, tam jen zadní.Tak musím pomalu ,ale jistě a já se k tomu dopracuju, že to bude časem bez problémů