Teď k tý opravě. Zjisti jestli ti tam jde benzín. Startuj startuj a pak se koukni na svíčku jestli je mokrá. Když jí máš venku za ji dej ke kostře, někam na válec a koukni jestli háže jiskru. Zběžně to vidim buď na zalepenej karbec nebo svíčka vháji. Tim bych asi začal.
Gal
Gal>Si nejsem jistej, ale dirtbike je malá kroska, takže by to měl bejt dvoutakt, dvoutakt nemá ventily, takže je neseřizuješ. Bohatost směsi je na jednom šroubu na karbci, zpravidla se nto šteluje na dvě a půl otáčka, ale záleží na stroji a karbci. Zkus dohledat manuál. Volnoběh je ten druhej šroubek na karbci a volnoběh se nastavuje, když je motorka zahřátá, předpokládám, že to nemá otáčkoměr, tak to sešteluj na o něco vyšší než, když to chcípne. Ne zas těsně před chcípnutim, mohlo by ti to pak někdy chcípat při zaklapnutí plynu.
Teď k tý opravě. Zjisti jestli ti tam jde benzín. Startuj startuj a pak se koukni na svíčku jestli je mokrá. Když jí máš venku za ji dej ke kostře, někam na válec a koukni jestli háže jiskru. Zběžně to vidim buď na zalepenej karbec nebo svíčka vháji. Tim bych asi začal.
Gal
ja sem snad jeste nevidel dirtbike (aspon teda cinskou a podobnou produkci) od 110ccm po 250ccm ktery by byl dvoutakt.. a srovnavat ze je to mala kroska, tak je to 2T je taky divne.. krosky nejsou jen 2T :o