motor z SV, ale pocitove naladeny trochu jinak - jakoby nebyl tak moc uduseny, lip se sbira z nizsich otacek a reaguje na plyn.
Oproti SVcku ma dost jiny posez, sedis jakoby v motorce, ne na motorce jak u SV.
Dobre zpracovani, hezke svary, dva laufy, je to docela hezka motorka, dojem z toho kazi jen ty plastove bazmeky co tam italove pridelali kolem tachometru.
Myslim ze je o chlup lepsi jak SVcko, ovsem pro dva nebo pro delsi vyjizdky bych radej volil Suzuku, i kdyz ani ta neni na takoveto zamereni nejlepsi.
Jestli to mas na kratsi solo vyjizdky, radeni v zatackach atd., je to urcite dobra volba.
Par fotek i nejaky komentar je take na www.nahace.cz, je tam nafoceno i SVcko, muzes to srovnat.
1 reakcí na tento příspěvek Cagiva raptor 650 ?
Taky o něm uvažuju. Na jaře se chystám povýšit tak jestli bude litrové sv "moc silné" bude rozhodování mezi sv650, er6n a raptorem. Je jich ale dost málo - těch novějších se vstřikováním - 2005+
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
O SV tu bylo napsáno dost a dost.. raptor je v podstatě trochu živější SV s lepším podvozkem a brzdama... a je překrásnej
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Jenom ty dodací lhůty a ceny dílů (vyjma motoru) budou horší no.
Sou trochu dražší než SV a hlavně je jich docela málo na prodej :\ Kdybych na něj měl na podzim prachy, šel bych do něj
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)