globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GS500
 
24.8.2008 v 18:01
Potřebuju poradit... Koupil jsem si GS500 a jsem takovej motorkář začátečník... Jsem z toho pořádně vyplesklej pořád poslouchám jestli je všechno OK a někde se mi to nesekne...
Dneska jsem přijel ke garáži a koukám, že tam stýká kapka oleje, je tam něco špatně nebo to je normální?
A kolik tak stojí výměna oleje i s filtrem?
Díky


Naposledy editováno 24.08.2008 18:09:39

GS500

25.8.2008 v 22:34 | Nahoru | #31
s tím šetřením souhlasím to jo, ale zrovna na tý brzdovce a oleji si myslím, že se nevyplatí šetřit, že by se to asi pekelně vymstilo ne?!

GS500

26.8.2008 v 08:52 | Nahoru | #32

Saphiir>s tím šetřením souhlasím to jo, ale zrovna na tý brzdovce a oleji si myslím, že se nevyplatí šetřit, že by se to asi pekelně vymstilo ne?!


Presne tak.

GS500

26.8.2008 v 14:49 | Nahoru | #33
Tak mám problém.... =( jak jsem tady mluvil o tom jak jsem tam měl tu kapku toho oleje, tak mi to tak ukapává.... ale nevím co to je a co s tím... Možná bude jen špatný těsnění nebo ta součástka se vymění...
Ale dneska mě naštvali na úřadě... Ve velkým TP je váha 150kg, což je blbost ne? A tím pádem mi vychází poměr výkon/hmotnost 0,1667 a to už bych neměl řídit, ale kašlu na to...

GS500

26.8.2008 v 15:38 | Nahoru | #34
Koukam na tu fotku a ten motor je slepenej z vice meotoru, mas na stribrnym motoru cerny kartery. Otazkou je jak moc to kape, kdyz budes poctive hlidat hladinu oleje jedna se "jen o kosmetickou vadu". Moc porad z tvyho popisu nechapu odkud ti to slzi.

GS500

26.8.2008 v 16:05 | Nahoru | #35
otas1> Toho černýho víka jsem si všiml až pozdě ... Když se na to podíváš, tak ti přijde normální, že to třeba někdo stříkl do barvy motorky nebo tak... Protože motorka včetně kol je černá přesně touhle barvou

jsem to do červenýho kroužku... Zdá se, že se v tom někdo vrtal, protože těsnění je nějaký divný...

ale nevím co je to za součástku...

GS500

26.8.2008 v 16:12 | Nahoru | #36
http://www.partsdepo...l=&section=92789
Je to napinak rozvodovyho retizku. Jestli to tece hodne asi by bylo fakt lepsi to dat nekomu kdo tomu rozumi.

GS500

26.8.2008 v 16:49 | Nahoru | #37
Saphiir> Ahoj ,koukám na tu fotku, nechápu tvůj popis kde máš mít ty stopy oleje?pokud je to označeno kroužkem ,tak se koukni směrem nad to místo(olej teče dolů),ale pokud to jen "rosí" a nejak to nekape ,tak se nic neděje.Jinak jak to tu čtu,tak se moc nenervuj,pokud jede motorka v pohodě,tak klid,hlavně abys měl dost oleje(i kdybys najel i víc km,tak motor nezadřeš,jen to není nejlepší).pokud chceš měnit brzdovku,není drahá,nevypouštět,ale doplňovat a vypouštět,abys nezavzdušnil(blbě se to odvzdušňuje),tak dlouho dokud neteče čistá .

GS500

26.8.2008 v 18:20 | Nahoru | #38
otas1> nevis jestli ma byt na relatku pri nastartovani vetsi napeti nez normalne? kdyz nastartuju tak mi to pri vypnutejch svetlech ukazuje asi 18V a po jeho zahrati to normalne klesne. nevim jestli ho nemam vymenit

Naposledy editováno 26.08.2008 18:31:14

GS500

26.8.2008 v 18:48 | Nahoru | #39
Napeti by melo byt do cca 15V, 18 uz je dost. Vymenou regulatoru dobijeni by se to melo odstranit. Spis ale pockej co poradi jeste nekdo znalejsi.

GS500

26.8.2008 v 18:50 | Nahoru | #40
otas1> no pak to na tech 15V klesne no, nemohl bys to pls zkusit nekdy az budes startovat?

GS500

26.8.2008 v 18:52 | Nahoru | #41
Jednou uz jsem to meril (kdyz jsem mel motku nove abych vedel jestli dobiji)a 18V tam urcite nebylo.

Navic po mym nedavnym padu minimalne nez sezenu packu spojky nenastartuju.

GS500

26.8.2008 v 18:57 | Nahoru | #42
Hele a když to z toho jenom kape, tak to bude nějaký těsnění? Nebo je tam něco špatně? Jak jsem říkal, tak to těsnění někdo předělával nebo tak...

GS500

26.8.2008 v 18:58 | Nahoru | #43
otas1> aha, skoda. uvidim jeste jestli mi nekdo poradi, ale asi ho koupim

GS500

26.8.2008 v 20:07 | Nahoru | #44
Saphiir> Podle me to bude jen tesneni, chce to umyt a pak pelive sledovat odkud to zacne prosakovat. Pak hned vis na cem ses.

GS500

26.8.2008 v 21:02 | Nahoru | #45
otas1> Hele a teď mě tak napadlo, když tam budu chtít dolít olej, abych sledoval hladinu, tak musí být stejná značka a všechno? Že já nevím jakej olej tam je, tak bych ho musel úplně vyměnit... =(
Ale jestli nevadí když např. do oleje castrol dám olej od shell....?

GS500

26.8.2008 v 21:14 | Nahoru | #46
Saphiir> budou tu rady že v žádným případě ,ale nevadí,technologie jsou stejný,tak asi jen ta značka je jiná(dej tam stejnou viskozitu10W-40). hladinu měř vyšroubovanou zátkou

GS500

26.8.2008 v 21:15 | Nahoru | #47
sajosa> ta viskozita co jsi napsal je už přímo pro tuhle motorku jo?
A díky za to měření, to měl být můj další dotaz, protože jsem nad tím přemýšlel, že jestli to mám vyšroubovaný, tak tam mám nejmenší minimum a jestli zašroubovaný, tak tam mám ještě půlku...

GS500

26.8.2008 v 21:31 | Nahoru | #48

Saphiir>sajosa> ta viskozita co jsi napsal je už přímo pro tuhle motorku jo?
A díky za to měření, to měl být můj další dotaz, protože jsem nad tím přemýšlel, že jestli to mám vyšroubovaný, tak tam mám nejmenší minimum a jestli zašroubovaný, tak tam mám ještě půlku...



jj, to je primo pro tuhle moto, je to napsany i na tom vicku

GS500

26.8.2008 v 21:39 | Nahoru | #49

otas1>To je relativni, ja mel u koupi mechanika kterej mi vicemene vse rek na miste. Koupit motorku a pak ji dat do servisu kde mi reknou co s ni je, asi neni to spravny. Navic jsem k moto dostal faktury ze servisu. Olej po koupi vymeni snad kazdej tak proc by ji pak mel zadrit?

Zakladem je si ke koupi vzit nekoho kdo tomu !opravdu! rozumi.



no fajn....vizuálně stroj skontroluješ. Dokonce ho třebas projedeš. Tim obějvíš skrytou vadu? Tohle si asi řeší každej sám, podle toho, kde nakupuje. A jak si je jistej zdrojem. Co natom že si vyměníš sám olej, dokážeš si taky seřídit ventily? Ale TY TOMU PŘECE NEJLÍP ROZUMÍŠ!

GS500

26.8.2008 v 21:41 | Nahoru | #50

salusa>meti> tak jasny, pokud mas nejaky podezreni tak jo, ale pokud to nic nedela tak si myslim ze to je zbytecny. a myslim ze to ze je to krivy a brzdi to podezrele si myslim ze clovek pozna pri jizde sam(viz vyse). samozrejme pak zjistit cim to je uz musi odbornik.
a ten motor netesnil pod hlavou nebo vika, ze tekl olej?
tata treba koupil motorku a v motoru neco klepalo, tak rozhodil motor a poznal, ze je spatnej vackovej hridel plus vahadla. ale pokud to das do servisu a reknes at ti zkontrolujou motorku s tim, ze nevis o nicem podivnym, tak pochybuju ze ti hned rozhodej motor a budou kontrolovat vsechny soucastky



nepoznalo...jen ten kotouč brzdy a tim se přišlo na další věci.

GS500

26.8.2008 v 23:03 | Nahoru | #51
Saphiir k té spotřebě:Já jsem zajížděl mamině moto po výměně lágrů a opravy a vyvážení kliky.Jezdil jsem s ní do práce .Na druhou plnou nádrž jsem najel do reservy 290km,na rezervu dalších 110Km....celkem 400km a to ta ještě zbylo na dně.....V báglu jsem měl v pet láhvi 1,5l benálu,kdybych zůstal někde viset.Málem mi vypadli čočky z důlků.Je fakt.že jsem s tím jel slušně...i když moje osobní dvě motky mají 180 kobyl a jsem zvyklej tahat za plyn....

GS500

27.8.2008 v 07:53 | Nahoru | #52

Saphiir>otas1> Toho černýho víka jsem si všiml až pozdě ... Když se na to podíváš, tak ti přijde normální, že to třeba někdo stříkl do barvy motorky nebo tak... Protože motorka včetně kol je černá přesně touhle barvou

jsem to do červenýho kroužku... Zdá se, že se v tom někdo vrtal, protože těsnění je nějaký divný...

ale nevím co je to za součástku...



Ahoj, je to, jak už bylo řečeno, napínak rozvoďáku....když se na to podíváš jak jsi to zakroužkoval, tak je nahoře malý šroub, pak tělo a dolní šroub....ten dolní není ve skutečnosti šroub, ale jakási záslepka, kde je těsnění, měl jsem to samé, jen to ukapává, ale je dost nepříjemné a ne zrovna moc dobré....já osobně doporučuji, protože tohle si sám neuděláš, neautorizovaný servis, kluka, který rád opravuje a rozumí tomu.....je potřeba to přetěsnit a není od věci mu říci, aby rovnou zkontroloval jak na tom ten napínák je, jestli není potřeba ho vyměnit.....

GS500

27.8.2008 v 16:41 | Nahoru | #53
A jen pro informaci, jak se to přetěsňuje?
Se oddělá ten díl vloží se tam nový těsnění a je to nebo je to složitějši?? - určitě to sám dělat nebudu, bych si na svědomí nevzal
A co říkáte na olej značky valvoline? Nemáte s tím někdo zkušenost?

Naposledy editováno 27.08.2008 17:00:21

GS500

27.8.2008 v 18:50 | Nahoru | #54
Saphiir> Podle mě je úplně jedno jaký tam dáš olej, musí být určen pro 4T motocyklové motory a mít 10W40, API SG myslím, prostě to, co píšou v manuálu. Já i můj mladej jsme měli celou tuhle sezónu Valvoline, asi 140 Kč/litr, a v pohodě. Pokud nejezdíš extrém - pořád v červeném - nebo tak, stejně vůbec nic nemůžeš poznat. A radši koupím 4 litrovku Valvoline za 700,- a pravidelně pečlivě olej měním (každých 6.000), než kupovat nějaký super mega olej za 2.000 a pak se třeba tvářit, že vydrží delší interval. Čerstvý olej je čertvý olej

GS500

27.8.2008 v 22:47 | Nahoru | #55
Julietka> to API SG značí co?? já k tomu manuál nemám, takže vůbec nevím...

GS500

28.8.2008 v 06:24 | Nahoru | #56

Saphiir>A jen pro informaci, jak se to přetěsňuje?
Se oddělá ten díl vloží se tam nový těsnění a je to nebo je to složitějši?? - určitě to sám dělat nebudu, bych si na svědomí nevzal
A co říkáte na olej značky valvoline? Nemáte s tím někdo zkušenost?



Přetěsňuje se dost špatně....může se to zamáznout jen pryžovou pastou...nedoporučuji, nevydrží......, ale lepší je to nechat celé zkontrolovat....stejně se to musí celé rozpůlit a když už to jednou bude rozdělané, může se zkontrolovat i napínák, tak jako tak, musíš sundat nádrž atd....
Jinak já používám Castrol a jsem s ním spokojen....výměna 2,7 l + filtr cca 1 000,-....

GS500

28.8.2008 v 07:51 | Nahoru | #57

Saphiir>A co říkáte na olej značky valvoline? Nemáte s tím někdo zkušenost?


Valvoline jsem lil do GS celou sezonu a bez problémů.

GS500

4.9.2008 v 19:15 | Nahoru | #58
Prosím vás poraďtě mi ještě... =)
Zdá se mi, že ta motorka je taková neklidná, když se pohne řidítkama, tak se tak jakoby rozvlní, ale když pustím na rovině řidítka, tak jede rovně...
Je to v tom případě normální?
A na kolik se foukaj kola? Nějak to nikde nemůžu najít...

Naposledy editováno 04.09.2008 19:20:33

GS500

4.9.2008 v 20:28 | Nahoru | #59
Saphiir> predni na 2,25atmosfery a zadni 2,5 a 2,8pri jizde ve dvou

GS500

4.9.2008 v 20:37 | Nahoru | #60
Ahoj, mám taky GS a chtěl bych se vás zeptat, kolik se z ní dá vyždímat na rovince. Mám verzi 34kW, ale víc jak 160 jsem s ní nedostal.Starty a celkově to šlo normálně. Trochu se mi zdála chudá směs podle svíček. Tak jsem nechal vyčistit karburátory ultrazvukem, seřídit, i ventily zkontrolovat, ale v servise si nedokážou poradit s problémem, že po jejich seřízení padají pomalu otáčky na volnoběh, který za tepla drží na 1500 a nejde snížit seřizovacím šroubem. Navíc když přidám za jízdy třeba na šestku plný plyn tak to začne škubat. Na stejným úseku to jede stejně, možná hůř než předtím. V pondělí se budem domlouvat jak dál. Nemyslím si že by si to mělo sednout jak oni říkali. Vzduch to prej nikde nepřisává, ale já myslím, že to bude ten problém.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist