Spojka bez spojky ubrat přidat????
Díky za rady tipy a triky
no k tématu,teď jsem řazení taky řešil.Bál jsem se překvaltovat protože jsem netušil co to udělá.Tak i né v moc velkym uhlu a hlavně né v moc velkejch točkách jsem drknul jen o spojku a přeřadil.Zkusil jsem to parkrát a pokaždý trochu vejš a odřadim do pětky.Pak už je to moc velkej kalup.Na letišti to snad už bude lepší a chci tam zkusit už se pohybovat v mrtvym.
ale po prví to byla celkem prdel vůbec jsem nečekal že se mi to povede a ono lup tam tři a motorka neměla vůbec snahu se překlopit na záda ale kurevsky to zrychlilo tak že mě to málem zhodilo
Jinak duivam si sed na cbrku a dal si ji po zadnim do 4ky takze je to o rukach..... A jak on rika na co vykon kdyz mas uhel....
jinak bych si to ošahal bez spojky při ubrání,ale jak vychytáš rovnováhu rozhodně se to uč se spojkou.Prostě dva prsty na spojku,stačí naladit a mačkat jen na půl bohatě stačí bude se ti to hodit do budoucna!!
http://www.gearingcommander.com/
Naposledy editováno 21.09.2008 21:43:01
Kamil Křivka>Bubrak ZX10R> jedna 78KM, dva 107KM, tři 135, čtyři 156, pět 174 a šest 189. Vše je to jen výpočet dle . 60ti zubovka a vepředu standart...
http://www.gearingcommander.com/ [/quote]
No tak ani to ne, to spis tak 1.5
2ka mi da 208 v omezovaci, tacho, tak asi 195 real
DuIvan>Bubrak ZX10R> To nevím,ale nás baví řadit a ani nejde o tu rychlost jako o ten uhel v kterym to jedes (kolik ta 10ka dá na dvojáka? )
jasny, kdyz mas uhel, tak muzes radit kam chces kolikrat chces, si tak predstavuju ale ja bojacnej se seriovkou na normalni turistiku sem na ZX9 po zarazeni 3ky sel dolu, na ZX10 sem este neradil, nejak se nemuzu odhodlat, pritom na ZX9 to nebyl problem
k zx10 - viz predchozi, 208 tacho