ale itak to bude mít vliv... jiný spalovací teploty
Když si pořádně přečteš ,co to vlastě dyno jet je ,stručně zjistíš ,že je to jinej průtok jehlou s jinou technologií ,která nejspíš potřebuje lepší přívod vduchu a proto se doporučuje s tím zároveň cpát sport K&N Filtry . V Celku nic jinýho není Dyno Jet .
BTW: To samý svody a výfuk. potrubí . Změna tlaku při vývodu nečistot ven ,zase urč technologie . Dejme tomu ,jinak tvarovaný přepážky ,nevím ,jen kecám z hladu Tyhle dvě věci nejsou takový EXTRÉM úpravy ,neřeknu turbo ,to ti zmené totálka vše . Výbrus apod ,ale tohle je nic vcelku .
Naposledy editováno 19.08.2008 22:55:08
spíš de o to že kolikrát když to přetryskuješ dáš tam KN svody atd..tak itak tam máš "bohtaší" směs a třeba ti to dohořívá ve vejfuku (střílení) vejfukový ventily ti taky nepoděkujou... vem si že máš jinou směs tak taky při spalování vznikaj jiný teploty a tlaky
v kombinaci s tím že tu motorku často honíš (což většina lidí s těmahle úpravama dělá)
ale určitě se najde někdo fundovanější kdo mi to bud potvrdí a nebo vyvrátí lol
ten motor bude pri podobnych upravach tim vic trpet, cim vetsi vykonovej narust se povede...
z meho pohledu je nejvetsi zlo pro motor prave KN filtr, sice se vyrobci tehle performance filtru dusuji ze to filtruje stejne nebo lip nez origo... ale moc tomu neverim, bavlnena tkanina na nich pouzita nefitruje jako papir... proto se tam taky strika olej kterej ma pobrat ty nejmensi necistoty... jasne pri laboratornich testech kolik a ceho projde to treba vyhovi.. ale tam je filtr cerstve naolejovanej, navic clovekem od te firmy atd....
cim propustnejsi a vic "race" filtr, tim dostava motor vic nazrat dobrot...
jestli Ti jde o lepši vykon,kup vyšši objem..ale to je jen takova masika ega..nakonec zjistiš,že seriova 6 je až moc,na silnici prakticky nevyužitelna ja teda nikdy nikoho neviděl jet na max.
koudr>no já budu právě kupovat ladák a nepotřebuju nějak extra vykon stejně bych to z toho mojeho cebera nedostal a nepotřebuju to jenom sem se chtěl zeptat když tam dám ten ladák jestli by bylo lepši dat ten KN filtr ale jestli škodi motoru vic jak origo tak na to kašlu a ten dynnojet byl jenom tak naokraj že to vylepšuje pruběh vykonu
Dyno Jet určitě já osobně brát budu ,ale kvůli nečemu jinýmu ,než kvůli honění motorky . U Stage 1 je psáno asi +5% výkonu motoru ,tj 5.05koně u CBR 600F - mý a nejspíš i na 99% i tvý a co HLAVNĚ ! je odstranění mrtvýho bodu . Všimni si ,že mezi 5 - 6 000 rpm motor nemá takovej zátah ,jako o litr víc ,z části logický ,ale ono to prostě na 7 000 vystřelí a do tý doby se to tam trošku "plazí" . Pro tohle to chci ,motor "honím" příležitostně asi jako každej ,střelec s 600F to nehrozí Navíc ,mě osobně když mám možnost štve fakt ,že na 5 kvalt a max plynu motoru vytáhnu na 220 ,problém je v tom ,že 6ka tu rychlost drží a skoro nic neděje . KOnstrukčku má 250 a já osobně jsem z ní vytáhl 240 a na nějakých 10 000 rpm motoru ,ale trošku mě trápí ,že ten zátah při tom odporu chybí .Ano je to 6ka ,ale výkon to má dostačujicí řekl bych . Navíc ,jet přes 2kila se mě osobně dovoluje asi 15min od baráku na málo frekventovaný rovince cca 1km+ dlouhou ,ale pokud tam něco jede tak to stejně nemá cenu . Nikde jinde to radši ani neprovozuju ,okruh bohužel nemám po ruce
Naposledy editováno 20.08.2008 22:20:14
cili montaz kitu ti ANO, prida ti neco malo vykonu ... ale rozhodne bych nerikal ze motoru skodi, naopak - srovna ti smes tak aby byla jak ma byt, cili pro tn motor jen a jen dobre ...
edit :// Mě osobně leží "low??" laďák v garáži značky MiG . Je to celocarbon a docela se těším až ho tam prasknu ,ale půjde tam s tím Dynem a Filtrem ,dřív ne . Navíc musím v práci s bráchou udělat kolínko a navařit ho na to . Na Youtube.com si dej CBR 600F MiG Exhaust myslím ,zní docela slušně řekl bych .
Naposledy editováno 20.08.2008 22:31:12
edit // Ten MiG co mám já je na model 600F ,koukni na netu možná se ti zalíbí . Navíc ten výfuk má možná max 3-4 kila . Je fakt lehounkej jako prase .
Naposledy editováno 20.08.2008 22:37:29