Záleží, jak se k tomu choval majitel, jak to trápil studený a tak, jestli jezdil nebo jesli to hnilo v garáži..
Obecně spolehlivost skvělá, takový ty kecy že padaj šrouby a teče olej.. to sou nesmysly .
Jednoduchej motor, sportster Evo zvlášť. Prakticky bezúdržbová motorka olej si vyměníš sám ne.
ChopTop>Ojetá motorka.. co chceš slyšet ?
Záleží, jak se k tomu choval majitel, jak to trápil studený a tak, jestli jezdil nebo jesli to hnilo v garáži..
Obecně spolehlivost skvělá, takový ty kecy že padaj šrouby a teče olej.. to sou nesmysly .
Jednoduchej motor, sportster Evo zvlášť. Prakticky bezúdržbová motorka olej si vyměníš sám ne.
To jsem asi chtěl slyšet, kolega v práci mě totiž zrazuje. Že prej když jedou harlejáři na vyjížďku, tak za nima jede servisní vůz. A taky že dost tečou. Já s motorkama nemám moc zkušeností, vlastně se teď učím na ČZ175.
Jsem na tom podobně jako ty. Nejezdil jsem nikdy, letos jsem si koupil Haryka Sportstera XL883 C. Najeto 22tis, r.v. 2004. Motor super, zajetá motorka, já jsem najel za 6 neděll 2.500km, žádnej problém. Haryka jsem chtěl, má ho, ale cítím, že mi bude "malej"... Nicméně vzhledem ke kurzu USD ke koruně si myslí,. že Tvé očekávání je reálné. Zkrátka, jestli se Ti líbí, jdi do toho..
tady máš rovnou 1200ku a za dobrej peníz , posez je na tom pěknej pohodlnej ale malá nádrž
Naposledy editováno 18.08.2008 18:29:14
http://www.tipmoto.c...883-r-sportster.html
Kdyby ses dokázal držet věcný roviny, tak ti odpovím, že se na každý motorce občas něco posere, to je přece každýmu jasný.
Mě prošly rukama /rodinou/ 4 harleje a 2 buelly, všecky nový, a jediný, co s nima bylo, je měnit olej, svíčky a destičky.
Akorát u jednoho byl z výroby málo utaženej hlavní šroub zemění, takže problém se startováním -to měla celá serie tenkrát (nějakej negr se špatně vyspal asi).
Takže takový ty historky "jedna paní povídala" jsou mi víš kde.
edit: abych byl přesný - ještě odešlo pár žárovek, 1 klakson a 1 baterie
Naposledy editováno 19.08.2008 10:01:35
Loni jsem si v Daytona pujcoval HD. Byla to Electra Glyde, FUNGLOVKA, nadhernej mazel; prelom roku, tohle byl fungl novy model 2007.
Zaplatim, nasedam, skvely.
Po minute jizdy: MRD!!! rana jak z dela od motoru.
Zastavim - nic. Hmm.. zaradim, po sto metrech dalsi rana. To uz jsem vazne zpozornel. Zaradim, jedu - JEB.
No nic, otacim masinu a za obcasne mrdy doskacu zpatky.
Vysledek? - jednoduse tam obcas skocilo kolecko starteru, jak mi pak rekl mechos.
Mozna jsem mel proste smulu na vadnej kus, rekneme jeden z tisice ma zavadu a ja byl ten Cernej Petr.. pravda je, ze dalsi Glyde byla absolutne v pohode.
U některejch (FLH řada) to dělá při startu běžně (je tam kompenzátor záběru, a ten to dělá)- ale za běhu leda když je to povolený.
Viz tady (taky si myslel,že se nazatahuje startér..BTW taky 2007): ----------------------------------------------------
Q: I hope you can advise me regarding a concern that I have about my 2007 Road King Classic. When I start the bike, there is a loud mechanical bang that can even be felt in the handlebars. It’s akin to someone whacking the clutch housing with a hammer. I suspect it’s the starter pinion not disengaging properly when the engine starts. The dealer tells me this is normal because “of the big gears in there.” Well, this is not my first Harley (I’ve had my FXLR for 20 years), and I find this explanation hard to believe. I’ve also listened to a dozen other Twin Cams start up, none of which sound like this. One curious note, it’s not quite as bad when the engine reaches normal operating temperature. Any thoughts?
Keith
Via Internet
A: The noise you’re hearing is not the starter, but the compensating sprocket assembly. Because of the primary-drive ratio and the load on the sprocket, when the engine fires and starts to run, the springs in the assembly bottom out and cause the bang. It’s normal on the 2007s, and will not cause any problems. Some bikes seem to be worse than others. Your FXLR had a different gear ratio in the primary and a slightly different sprocket assembly that didn’t bottom out. There is a Harley Tech Tip that explains the situation. Your dealer should be able to show you a copy.
__________________
ChopTop>PetrXX> Mechanik nejsem - ale stejný rány dělá když je málo utažená matka předního řetěz.kolečka primárního převodu
Je to mozne - bohuzel si uz ted nejsem jisty, jestli to slo z leve nebo prave strany, ale rany to byly neskutecne. Neco kazdopadne nebylo dotazeny.. Jinak mi tam chlapi dekovali, ze jsem jim to hned privezl zpatky, protoze typicky American by pry na tom proste jezdil, dokud by se to nevysypaloPotvrzuji, že olej z motoru ani z převodovky neteče a motorka je opravdu bezúdržbová.
Kra>ChopTop
Takový věci na Harlej nepatří :o proto odešly
Ano, velmi kvalitni nazor
Tema je o spolehlivosti HD, proto jsem napsal temer svou zkusenost, tvuj dementni nazor me nastesti nezajima :o
tempomat a přívěra ve výfuku fakt na H-D nepatří... tata má na Dyně Wide Glidě (2007) taky přívěru, budou to ale řešit screaming eagle kladiva z Milwaukee (bo jak se to píše jsou držáky