Hlasujte, ale byl bych rád, kdybyste sem něco napsali. Výhody i nevýhody KTM i Husqvarny. Nejlepší by byli objektivní názory. A pokud dáte 3. možnost(Něco jiného), tak napište značku, model a proč. Díky chlapy !!!
http://www.motorkari.../?ft=33022&fid=8
Naposledy editováno 12.08.2008 23:16:09
Mikagen>saiwod> Proč četl a souhlasím, 3 roky bez poruchy, což jsem také psal, bezporuchové s minimální údržbou o 50Kg lehčí než DR jsem si myslel, e opravdu lehounkatá a to, že nemá vákon Husky je známé, ale Huska ho má na úkor poruchovosti a nákladné údržbě, záleží každý co chce.
TTR forever lol
manteufel>nákladná údržba husky - je stejně nákladná jako údržba jakékoli jiné ostré motorky - je to totiž nákladný koníček , a jestli děláš olej co 1500 nebo co 6000 je fakt jedno stejně jako to jestli stojí píst 2800 nebo 3100 - naschvál kolik vás stojí sezona min.100 mth ?
Nemůžu se ale ubránit dojmu, že u tý husqvarny je všechno trochu těžší... mluvme konkrétně vo tý TE 610- pokud vim, výroba modelu s timhle názvem skončila v roce 00. Takže mě zajímá: Jak a kde na to sháníte díly? Kdo vám to opravuje? Všihni hobby jezdci nejou strojaři a nemaj doma vybavenou fabriku, navíc lidé mají zaměstnání a každýho fakt nebaví trávit čas při opravách. Měl jsem v sezóně O2/03 a díly nebyly, ve firmě gagiva praha kam jsem zkoušel volat se mi vysmáli a nebejt toho, že kamarád je kamarádem pana Kotrby tak by se motorka nedala ani do stavu, že by na ní potenciální kupec moh odjet. Na japonce máte všechny díly prakticky hned, husaberg i KTM to samý, u husabergu navíc s bonusem exluzivně slušnýho jednání se zákazníkem(platí přímo u dovozce v křížově)
Shrnuto podtrženo, nechápu, jak by někdo mohl lavírovat mezi novější LC4(dejme tomu od roku 00)a husqvarnou 610, kvalita zpracování a výdrž jsou nesrovnatelný(ve prospěch KTM)
Huska TE 610 E - jela super, byla to slabší verze s elektrickým startérem (47k). Velké plus byla šestka, jela velice hezky, zpřevodovaná byla perfektně. Motor měl dostatek výkonu. Co mě štvalo bylo, že se v zimě přehřívala při pomalejším ježdění lesy - nepochopitelné.
Yamaha tt600e - ve srovnání s huskou byla línější, chyběla jí šestka jak sůl, podvozek byl asi malinko lepší, protože předek má nastavitelný. Celou dobu bez závad, kdyby měla o 10 koní více tak bych si ji nechal, dal jsem na ni i laďák, ale stejně to nepomohlo. TTR je motoricky to samé, akorát nemá upsidowny a startér. Ten luxus tlačítka za cenu 10 kg váhy za to stojí, navíc je tt e hezčí (dle mého názoru).
KTM lc4 640 e - mám ji v motardové verzi, vibrátor to je, ale to byli i ostatní stroje, když to shrnu tak je ve všem na tom lépe než uvedené stroje (brzdy, motor, plně nastavitelný podvozek, dynamika jízdy). Snad jen by mohla mít šestku na cestování, a někdo by mohl říct, že tt e bude spolehlivější (za cenu -10 koní) - já bych na to moc nevsadil, pokud nenarazíš na nějaký kousek se kterým nějaký blázen jezdil hard enduro.
Váha TTR 131Kg TTE 155Kg = rozdíl více jak 20Kg
Podvozek je u TTR lepší, je plně stavitený předek i zadek, i když přední vidle je u TTE velmi dobrá
HILL>TTR je motoricky to samé, akorát nemá upsidowny a startér. Ten luxus tlačítka za cenu 10 kg váhy za to stojí, navíc je tt e hezčí (dle mého názoru).
Motor TT-E a TT-R je něco uplně jinyho, měl sem aji možnost přimyho porovnání a je to nesrovnatelny. Váha je u TT-E citelně vyšši, ale má zas niž těžiště a ta předni USD je fakt dobrá, tuhá, ale co sem zkoušel tak neni moc rozdil v jejim nastaveni mezi nejměkčím a nejtvrdším útlumem. A ten vzhled je fakt na každym, ale mě se rozhodně nejvic libi TT-R ´98 -´00. Od ´01 jak už to bylo modry tak se mi to nelibilo. Ale to TT-E co sem zkoušel je v hodně pěknym stavu a v červeno-bílé kombinaci ji to taky sluši (ale podle mě ani zdaleka tak jak TT-R - aji ten majitel TT-E tvrdi že vypadá to TT-R lip)
Naštěstí je 21.století a je na výběr velké množství strojů, takže si každý vybere to co mu vyhovuje a pokryje jeho nároky.
všichni vychvalují svoje stroje - jinak bychom je ani neměli ne.
Já konkrétně s Huskou zkušenost nemám, ale bohužel od většiny majitelů slyším, že je nekonečná čekací doba na ND, to jestli se někomu sere nebo ne neřeším - to je také hodně závislé na historii motky, která je většinou neznámá.
Tak ať ti hlavně hodně dlouho vydrží ku tvé spokojenosti
Naposledy editováno 13.08.2008 13:11:20
32kW
125kg v plne polni
zdvihy usd 290/310
absolutne bez vibraci, prubeh motoru jako elektromotor, cestovni rychlost 110, perfektni podvozek, i v terenu natolik ovladatelna, ze jsem s ni dokazal dojet na bednu v hobby CC (maraton Dobrany, Chric)
delal jsem s ni vylety do 150km i se slecnou
bohuzel u nas prakticky nesehnatelna, byla puvodem JAPka
mastodonty typu TTR, DR6 bych na toto pouziti nikdy nekoupil
manteufel>nákladná údržba husky - je stejně nákladná jako údržba jakékoli jiné ostré motorky - je to totiž nákladný koníček , a jestli děláš olej co 1500 nebo co 6000 je fakt jedno stejně jako to jestli stojí píst 2800 nebo 3100 - naschvál kolik vás stojí sezona min.100 mth ?
Když vezmu 100mth cca 2500 km, tak 2 až tři zadní gumy (á1200,-) 1 x přední za 1200,- 2 x olej á 500,- + filtr cca 250, po 5000 km řetězovka (někdy i dřív) za 2700,-, 1 x udělat ventily + 1 x tlumiče (olej + gufera), na motor jinak vůbec nešáhnu, ale tím jsou tyhle motky proslulé (XR400R), jsem rád , že mám tuhle motku,jezdím docela dost, občas trénuju i na MX trati (né, že by to stálo za řeč a nedovedu si představit,že bych dal ještě 25 tis do motoru, za to co jsem napsal + benzín + hadry (dobité boty,roztrhané kalhoty,dresy a rukavice) je to i tak slušný balík peněz
ono kdx se neda vubec s ostrym 2t srovnavat, je to uplne jina katergorie, nicmene nema smysl o tom uvazovat, kdyz stejne nejde sehnat
ja byt tebou tak se rozhodnu co chci vic, jestli teren nebo silnici, a koupil bych bud ostry enduro nebo cestaka na silnici, resilo se to tu uz mnohokrat a z vlastni zkusenosti muzu potvrdit ze kompromis je spatnej..
miluju teren na ostrym enduru, mam rad i silnici na cestovni masine, ale jakmile zacnes srat jedno do druhyho tak nemas radost ani z jednoho ani z druhyho, uz jen kvuli gumam, budes mit 2 sady kol? to tezko.. budes jezdit e-09? pak bude tezsi teren utrpeni- budes tedy jezdit sotoliny? pak muzes mit rovnou AT nebo TA..
myslim ze by sis spis mel ujasnit co chces
530 argumentů>Dava858> Poznáš sám, že v lese potřebuješ drapák, který na asfaltu mizí před očima. Uznáš, že měnit každý týden ulámané blinkry a zrcátka není nejlepší sport. A ve finále tě ta silnice přestane úplně bavit, uvidíš!
svatá pravda, chtěl jsem jezdit od každého trochu, koupil jsem cca před 4 léty Pegaso 650, po dvou pádech v terénu (každý cca za 6 tis Kč) jsem na nátlak kamaráda skoro s odporem koupil XR400R, dnes Pegaso jezdí jen silnici a to jen občas a ve dvou, Xr má své čestné místo v garáži a jeho motor řehtá skoro obden
530 argumentů> Jj vím, že v lese potřebuju drapák. Ty zrcátka a blinkry nejsou až tak velké investice. Uvidíme jestli mě přestane bavit, ale určitě se těším do lesíka, však víš.
Dava858>> nakonec stejne koupis co budes chtit sam, tak nac se ptat lidi na foru.. kompromis v rouchu lc4 znamena to, ze na silnici budes po 150km utlucenej vibracema a pokud nemas vymenitelnej zadek tak nebudes v zavidenihodne situaci.. a v terenu se budes bat kazdeho byt jen trosku obtiznejsiho useku nedejboze jestli potkas nekde mokrou travu..
nu coz, kazdy sam sveho stesti strujce