1 reakcí na tento příspěvek CBR900,RF900 nebo kawa9?
RF je hrozná kráva,tuším,že jen 5q ....
Kawa bude za tyhle prachy asi nejlépe řešitelná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR900,RF900 nebo kawa9?
1 reakcí na tento příspěvek CBR900,RF900 nebo kawa9?
Nevim, na jaky se divas rocniky, stary CBR mi prislo ovladatelnejsi,ale slabsi. Zato treba Kawa (od rv.98) me mile prekvapila ovladatelnosti.
RF se mi libila, byla v dobrym stavu a uz ve 4.500ot/min to ma dost slusnej kroutak.. A ja ji mam na cestovani,zadny zavodeni..
Jo,presel jsem taky z 500ky..zCBcka..;)
Za tyhle penize budes muset trosku opatrneji vybirat..
...jen konstatuju..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR900,RF900 nebo kawa9?
1 reakcí na tento příspěvek CBR900,RF900 nebo kawa9?
Já osobně měl CBR 600 '92-ku a byla OK.Pak jsem zatoužil po enduru a koupil DR800S '98-ku.Taky byla super.No a pak jsem se chtěl vrátit na silnici a nic jinýho kromě Hondy jsem už nechtěl a koupil CBR 900RR '98-ku.Samo že je lepší než ty moto před tím.Mimo to jsem okusil všechno možný co měi nebo mají kamoši:V-MAX,CBR-XX,R6,TDM,BANDIT 1200,XT,TA,ZX-6,ZX-10,RSV,...
Po tom všem si myslím,že Honda je prostě univerzál,Kawa je vyloženě sport,RF je nekonečná pohoda.
Každá má ěco a každá je v něčem nejlepší.
Jinak co se týče starších ročníků /97,96,95,... je Honda nejmíň poruchová.
Tak a ted' si vyber
1 reakcí na tento příspěvek CBR900,RF900 nebo kawa9?
a na cestovani je rozhodne lepsi ZX9 98+, Faros je sportovnejsi motorka, a vylozenej sport je treba R1
1 reakcí na tento příspěvek CBR900,RF900 nebo kawa9?
Ja nemam nic proti kawe,ale zrovna ZX9R "neprezila" test na 50 tis km ktery bezne dela v Nemecku Mottorad (nebo tak nejak se to pise-nevim z hlavy)
Zatim co vsechny Hondy takhle testovany OK.
Jinak radsi si jednou za sezonu promerim nabijeci napeti na baterce a mile rad zainvestuju 1400,- za rele klidne co dva roky,nez komplet death motor na kawe,nebo death prevodovku na GSX-R,atd..... ( se nedivim ze timto se tady nikdo nechlubi a kazdej pretrasa Hondu)
A jeste jeden postreh (ale to je obecne pro vsechny moto)
Malokde se da jezdit 200-300 km/h ,ale kdyz si zmenis sek.prevod(mensi kolecko dopredu a vetsi rozetu) tak to nebude litat 270 ale "prida" to kone od spodu a o to jde - aspon me - a pak neni problem stavet plynem kdykoliv cokoliv (CBR 900 se stavi i tak dost a po teto uprave jeste vic
Ale jako vsechno,je to vec nazoruKoukni treba do CMN - plno lidi schani kliku a prevod. na GSX-R.Asi co kdyby....
Jen proto ze jsem prevazne jezdil a jezdim Hondy a spousta lidi okolo me taky a nikdo nikdy nemel problem s relem a elektrikou ,jak tu vsichni pisou,tak nebudu tvrdit,ze to neni pravda.
Kazdy ma holt jine zkusenosti
1 reakcí na tento příspěvek CBR900,RF900 nebo kawa9?
Bo vsecko do 85 tis muzou byt podle tebe mrdky.
Chtel jsem se jen podelit se zkusenostma za poslednich cca 10 let co moto sleduju.
A rozhodne nechci plivat na vsechno mimo Hondu.
Treba ZX-10 je naprosto bozi,ale to neni relace 85 ale mozna i 185 tis. aby za to stala
JIRI1 - hodne stesti pri vyberu!!!!
Nevidel sem zadnej test, ale nevim o zadny ZX9 98+ (o rv do 97 nemluvim) co by se nekomu rozsypala, i ted mi mechanik rikal, ze ten motor je povedenej a prezije me, pri 52tis km co mam je vrsek motoru v poradku. Rad bych ten test videl, co vim tak v takovem testu co uvedl server lpx.cz nedopadl Fireblade na 1 s hvezdickou (je to rok 2000) :) . Viz:
"Skutecnost, ze tahle Honda ujela svych 50 tisic kilometru behem 14 mesicu, je sice impozantni, na druhou stranu ale zkresluje zjistene poznatky. Vetsina jizd musela totiz byt dlouhych, pri nichz motor pracuje plne prohraty a jeho opotrebeni je proto uplne jine, nez u majitele, ktery se na motorce predvadi po meste a jezdi prevazne od hospody k hospode, vetsinou tedy se studenym motorem." (a to je treba presne muj pripad)
navic motor misto 151 koni daval jen 140
"Vsichni si ale stezovali na vibrace citelne nejen v rukou ale i ve stupackach. Nad 180 km/h je to udajne dost zle, jeste horsi jsou ale razy v prevodovce pri razeni. Zahrivani bocnich casti ramu od motoru sice griluje stehna, ale prese vsechno se na motorce pry dobre cestuje."
pro objektivitu:
"V tomhle testu se motor ukazal jako velmi kvalitni, po kompletni rozborce a promereni vsech dilu nevyzadoval zadny dil vymenu a opetovne sestaveni motoru byla jen zalezitost nove sady tesneni."