Kamarád Dakara vlastní a já se mohl párkrát krátce svézt. Určitě mne zaujalo tlumení (dá se s ním i lehce skočit a pobere daleko víc než tlumiče na mém XT), opravdu pohodlné sedlo a svižné svezení. Navíc vyhřívané hefty, vypínatelné ABS a nízká spotřeba. Subjektivně se mi moc nelíbí zvukově a asi bych vyměnil plexi, ale to jsou malé věci a dají se řešit. Spolehlivostí se XT-čku prý téměř vyrovná ;)
Máte na Dakara nějaké reference? Např:"beba na Dakaru dá na prdel sqwerovi kdy si vzpomene" :) ...nebo něco podobného, tak sem s tím!
Co vy na to? Vlastníte, nebo by jste ho vlastnit chtěli?
1 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS Dakar
drahý?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar
Jak to je?
1 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS Dakar
diky za každou připomínku a na 12ti kilo nemam... .o)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar
1 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS Dakar
3 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS Dakar
3 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS Dakar
WhitePower vidlice+zadní tlumení a Excel ráfky (vzadu 19") jsem měl již do Libye. Jiná řidítka a drobné doplňky TT mám od samého začátku.
Teď proběhla montáž nádrží, sedla, výfuku a ladění celé motorky. Nádrže jsou z kitu Touratech Rallye, každá 11litrů. Levou jsem nechal na vodu, pravá je benzín. Dojezd předpokládám kolem 600km. Spolu s nádržema je nové sedlo, které mě překvapilo, jak je pohodlné. Bohužel pouze dvoumístné, příjdu tak o úžasnou schránku.
No a pak ještě pár detailů:
- prodloužený a zpevněný policajt
- prodloužený a zpevněný hlavní stojan
- přední blatník Acerbis
- napínáky zadní kolo změna z hvězdiček na normální šrouby
- rychlopal zapouzdřený do písku
- zvednuta řidítka o další 2cm
- jiné vyhřívané rukojeti
- držák vypínání ABS + lepší tlačítko na ABS
- ruční spínač ventilátoru + kontrolka běhu ventilátoru
- zásuvka 12V na zadku
- nátěry odřených a rezavých dílů
- výměna plynu za zapouzdřený rychlopal
Kluci ze servisu mi pak ještě dělali spoustu drobných vychytávek, které plynou z jejich zkušeností z příprav motorek na pouštní rallye. Teď mě napadají třeba filtry na odvzdušnění nádrže, aby se zpětně nenasával jemný písek a prach. Drobnost a koho by to napadlo. Takových detailů je tam více, ani je všechny nevím, svěřil jsem se plně do rukou odborníků.
Naprosto mě naštval výfuk AdventurePipe - výfuk je pro frustrované debily, kteří jezdí se špunty v uších. A schránka, která je místo druhého výfuku a kvůli které jsem to vlastně celé kupoval, je vyrobená pro použití ve sterilním a bezprašném prostředí. Zámek a uchycení víka je řešeno tak, že tomu dávám jeden den jízdy v písku a pak už to nepůjde nikdy otevřít. Takže na tom ještě musím zapracovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS Dakar
Jenom dotaz na ten benzín, jedeme na ukrajinu a předpokládám, že tam taky budou lecjaké patoky, vadí tomu ten katalyzátor? Jsem ekologicky smýšlející jedinec, ale zase jen do určité míry, proto mě zajímá, jestli je nutno ho vyndat?