globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2t vs 4t???
 
4.8.2008 v 12:34
co je podle vás lepší??a co by ste si spíš pořídili dvoutakt nebo čtyřtakt?co o tom tak vím tak 4t je celkově méně nákladný ale neni oproti 2t o dost línější?ještě jsem neviděl třeba na nákém videu rozdíl ve zrychlení například xt a dt.nobo jiný 4t a 2t.klady u 4t vidím hlavně tu spotřebu a spolehlivist,a taky zvuk.a u 2t spíš jen tu dravost.já osobně když se dívám na videa s 2t tak přemýšlím o tom jestli ve dváce přeci jen neni lepší oželit tu spotřebu a pořídit 2t,ale jezdím docela velké vzdálenosti tak myslim že ten 4t na to bude nejspíš lepší.tak jaké jsou vaše názory?
Anketa: co by ste si pořídili radši?
4t je spolehlivější a má menší spotřebu
41%
110
2t jede líp a ten požitek za ty prachy stojí
59%
158

2t vs 4t???

5.8.2008 v 21:52 | Nahoru | #91

Bago>RomanSS>Bago>
Co mě překvapilo jsou Bagovy povídání. Vedle v tématu říká, že dnešní auta nejsou to co bývaly...motory a tak. Dvoutakt je přesně to a tady to odsuzuje.

Ty chceš srovnávat něco tak odporného jako je dvoutaktní motor s motory starých aut?Ty asi vážně žiješ v domění, že ve starých autech jsou jen dvoutakty.Jestli jsi v životě neviděl víc než Aerovku tak se tomu ani nedivím...ale tohle mě hluboce uráží
Né to bylo pro srovnání. Ale to je jedno. Mě to nebaví řešit a i ty víš, že si každej koupí, co uzná za vhodný.
Tohle se nedá srovnávat!V jednom je ohromnej kus historie, duše a stylu.V tom druhém jen smrad, kouř a finanční náročnost.
Jinak, koukám že jsi jeden z mála, kdo jen nečte písmenka...ale i chápe co myslím


lol V obojím je historie. Ale to je jedno. Nechme je v hádkách.
Edit: Ale baví mě číst, jak se hádáš, bo ty máš argumenty. To já bych to vždycky už dávno vzdal.

Naposledy editováno 05.08.2008 21:53:03

2t vs 4t???

5.8.2008 v 21:53 | Nahoru | #92

RomanSS>Bago>RomanSS>Bago>
Co mě překvapilo jsou Bagovy povídání. Vedle v tématu říká, že dnešní auta nejsou to co bývaly...motory a tak. Dvoutakt je přesně to a tady to odsuzuje.

Ty chceš srovnávat něco tak odporného jako je dvoutaktní motor s motory starých aut?Ty asi vážně žiješ v domění, že ve starých autech jsou jen dvoutakty.Jestli jsi v životě neviděl víc než Aerovku tak se tomu ani nedivím...ale tohle mě hluboce uráží
Né to bylo pro srovnání. Ale to je jedno. Mě to nebaví řešit a i ty víš, že si každej koupí, co uzná za vhodný.
Tohle se nedá srovnávat!V jednom je ohromnej kus historie, duše a stylu.V tom druhém jen smrad, kouř a finanční náročnost.
Jinak, koukám že jsi jeden z mála, kdo jen nečte písmenka...ale i chápe co myslím
lol V obojím je historie. Ale to je jedno. Nechme je v hádkách.
Edit: Ale baví mě číst, jak se hádáš, bo ty máš argumenty. To já bych to vždycky už dávno vzdal.


Jdem se hádat?

2t vs 4t???

5.8.2008 v 21:55 | Nahoru | #93

Bago>RomanSS>Bago>RomanSS>Bago>
Co mě překvapilo jsou Bagovy povídání. Vedle v tématu říká, že dnešní auta nejsou to co bývaly...motory a tak. Dvoutakt je přesně to a tady to odsuzuje.

Ty chceš srovnávat něco tak odporného jako je dvoutaktní motor s motory starých aut?Ty asi vážně žiješ v domění, že ve starých autech jsou jen dvoutakty.Jestli jsi v životě neviděl víc než Aerovku tak se tomu ani nedivím...ale tohle mě hluboce uráží
Né to bylo pro srovnání. Ale to je jedno. Mě to nebaví řešit a i ty víš, že si každej koupí, co uzná za vhodný.
Tohle se nedá srovnávat!V jednom je ohromnej kus historie, duše a stylu.V tom druhém jen smrad, kouř a finanční náročnost.
Jinak, koukám že jsi jeden z mála, kdo jen nečte písmenka...ale i chápe co myslím
lol V obojím je historie. Ale to je jedno. Nechme je v hádkách.
Edit: Ale baví mě číst, jak se hádáš, bo ty máš argumenty. To já bych to vždycky už dávno vzdal.
Jdem se hádat?


To je dobrý. Nechám ti Allana a Míru.

2t vs 4t???

5.8.2008 v 21:58 | Nahoru | #94
za sebe 2T, je pravda že víc žere ale ten požitek z jízdy je někde jinde

2t vs 4t???

5.8.2008 v 22:00 | Nahoru | #95
Vaček> jo teš sem to slyšel ale ten objem neni jistej protože už je supersport ,superstock a superbike tak nechcou zase podobnou tridu ja osubne bych dal 50 dvoutakt,125 dvoutakt a 200 ctyřtakt,a 500 dvoutakt 800 čtyřtakt lol ,muj nazor

2t vs 4t???

5.8.2008 v 22:01 | Nahoru | #96

aprilialibor>Vaček> jo teš sem to slyšel ale ten objem neni jistej protože už je supersport ,superstock a superbike tak nechcou zase podobnou tridu ja osubne bych dal 50 dvoutakt,125 dvoutakt a 200 ctyřtakt,a 500 dvoutakt 800 čtyřtakt lol ,muj nazor


tyvole 200ccm čtyřtakt, to už by mezi ně mohli rovnou pustit cyklisty

Naposledy editováno 05.08.2008 22:02:17

2t vs 4t???

5.8.2008 v 22:04 | Nahoru | #97

RomanSS>Bago>RomanSS>Bago>RomanSS>Bago>
Co mě překvapilo jsou Bagovy povídání. Vedle v tématu říká, že dnešní auta nejsou to co bývaly...motory a tak. Dvoutakt je přesně to a tady to odsuzuje.

Ty chceš srovnávat něco tak odporného jako je dvoutaktní motor s motory starých aut?Ty asi vážně žiješ v domění, že ve starých autech jsou jen dvoutakty.Jestli jsi v životě neviděl víc než Aerovku tak se tomu ani nedivím...ale tohle mě hluboce uráží
Né to bylo pro srovnání. Ale to je jedno. Mě to nebaví řešit a i ty víš, že si každej koupí, co uzná za vhodný.
Tohle se nedá srovnávat!V jednom je ohromnej kus historie, duše a stylu.V tom druhém jen smrad, kouř a finanční náročnost.
Jinak, koukám že jsi jeden z mála, kdo jen nečte písmenka...ale i chápe co myslím
lol V obojím je historie. Ale to je jedno. Nechme je v hádkách.
Edit: Ale baví mě číst, jak se hádáš, bo ty máš argumenty. To já bych to vždycky už dávno vzdal.
Jdem se hádat?
To je dobrý. Nechám ti Allana a Míru.


volal jsi mě?

Edit: on má ty argumenty furt stejný takže mě to číst už tak nebaví :\ jinak nedávno mi tvrdil že XR má lepší brzdy než RS lol lol lol

Naposledy editováno 05.08.2008 22:10:18

2t vs 4t???

5.8.2008 v 22:06 | Nahoru | #98

Bago>aprilialibor>Vaček> jo teš sem to slyšel ale ten objem neni jistej protože už je supersport ,superstock a superbike tak nechcou zase podobnou tridu ja osubne bych dal 50 dvoutakt,125 dvoutakt a 200 ctyřtakt,a 500 dvoutakt 800 čtyřtakt lol ,muj nazor
tyvole 200ccm čtyřtakt, to už by mezi ně mohli rovnou pustit cyklisty

máš recht a mezi 4T dvackaře koloběžkáře

2t vs 4t???

5.8.2008 v 22:22 | Nahoru | #99
bago mi rikal ze chce si svoji koloběžku xr predelat na okruh a zavodit v moto gp 125

2t vs 4t???

5.8.2008 v 22:24 | Nahoru | #100

aprilialibor>bago mi rikal ze chce si svoji koloběžku xr predelat na okruh a zavodit v moto gp 125


nechci, všechny bych je ztrapnil

Naposledy editováno 05.08.2008 22:24:21

2t vs 4t???

5.8.2008 v 23:24 | Nahoru | #101

FiZzeR>ve dváce jedině cvajtakt


moje řeč.....si jen představ, až to někam poženeš tou devadesátkou zalehnutej a ještě po větru a kolem tebe prosviští nějakej 2T a ani nebude řvát, protože to bude jen tak šimrat. No za to nasrání by mi to rozhodně nestálo :)

2t vs 4t???

5.8.2008 v 23:29 | Nahoru | #102

Dave81>FiZzeR>ve dváce jedině cvajtakt
moje řeč.....si jen představ, až to někam poženeš tou devadesátkou zalehnutej a ještě po větru a kolem tebe prosviští nějakej 2T a ani nebude řvát, protože to bude jen tak šimrat. No za to nasrání by mi to rozhodně nestálo :)

souhlas

2t vs 4t???

6.8.2008 v 06:54 | Nahoru | #103
Dve kola .. tak dvoutakt .. ne

2t vs 4t???

6.8.2008 v 07:22 | Nahoru | #104

Bago>RomanSS>Bago>
Co mě překvapilo jsou Bagovy povídání. Vedle v tématu říká, že dnešní auta nejsou to co bývaly...motory a tak. Dvoutakt je přesně to a tady to odsuzuje.

Ty chceš srovnávat něco tak odporného jako je dvoutaktní motor s motory starých aut?Ty asi vážně žiješ v domění, že ve starých autech jsou jen dvoutakty.Jestli jsi v životě neviděl víc než Aerovku tak se tomu ani nedivím...ale tohle mě hluboce uráží
Né to bylo pro srovnání. Ale to je jedno. Mě to nebaví řešit a i ty víš, že si každej koupí, co uzná za vhodný.
Tohle se nedá srovnávat!V jednom je ohromnej kus historie, duše a stylu.V tom druhém jen smrad, kouř a finanční náročnost.
Jinak, koukám že jsi jeden z mála, kdo jen nečte písmenka...ale i chápe co myslím



Bago o historii by si mohl něco vědět, ale zřejmě nevíš :o Co třeba Scott nebo Silk, to je kus historie!!! Scott začal vyrábět své dvoutakty v roce 1908, dosáhl několika úspěchů v TT a dnes jsou tyto moto velice ceněny. Svezení na nich je i na dnešní dobu velmi slušné Modely vyrobené v třicátých letech disponovaly vysokým výkonem, který byl pro ostatní moto jen snem







Neříkám, že jsou dvoutakty nejlepší, ale nemám rád neznalost lidí a s tím spojené zbytečně přiblblé tlachání

2t vs 4t???

6.8.2008 v 11:04 | Nahoru | #105

ksara>Dve kola .. tak dvoutakt .. ne


jo a 4 kola - 4takt No asi bych Tě měl poučit

2t vs 4t???

6.8.2008 v 11:21 | Nahoru | #106

FCV69>PosMiros> to měl bejt vtip šéfe klid .... já mam R125



Nechci býti mravokárcem...avšak ty si nejdříve udělej papíry než začneš plácat nesmyysly kterým nerozumíš!!
Vyhoněnej 250 4T na max má stejnej výkon jko 2T 125
Teď si asi přeber ten servis...kde myslíš že bude větší???
U 4T....
Pokud chceš dostat z malého 4T velkej výkon...servis je naprosto šílenej dle mého názoru je to opravdu pro závodníky co se jim o to stará servis...

Jinak srovnávat 4T 125 s 2T 125 (nové modely) je naprosto nesmyslný...

2t vs 4t???

6.8.2008 v 11:36 | Nahoru | #107

NickSlaughter> Neříkám, že jsou dvoutakty nejlepší, ale nemám rád neznalost lidí a s tím spojené zbytečně přiblblé tlachání


No to asi těch 40 let komunismu a to jakym způsobem Jawa dělala svoje 2T motorky v nás zanechává pocit že 2T jsou klumpy, a když vidim tu 350ku jak to hulý, pořád se na tom čistí svíčky, má to malej výkon a spolehlivost taky neni úplně perfektní, tak to ve mě vzbuzuje dojem že 2T nejsou nic moc, a na druhý straně táta má Nortony kolem roku 60, který jsou 4T, a ta mašina výborně chytá, je spolehlivá, nehulý, a svíčku už 30 let nikdo nemusel vyndavat, je to prostě ten typ motorky se kterou bych risknul jet kolem světa a věděl bych že se vrátim...

Ale je jasný, že kdybych si ve 14 letech sedl na RS125, která bude asi už na zcela jiný úrovni, tak bych dneska mluvil jinak, a možná bych tady malý 2T taky obhajoval... Jinak včera jsem si vyměnil Monstera za Yuki 125 4T naháč (nevim jak se jmenuje, takovej malej Hornet), a máte všichni pravdu, moc to nejede, už jsem tam měl 4ku a na tacho bylo asi 70, a to už byl skoro plnej plyn, na Mosteru tam při 60ce dávam 2ku, a to je tak na půl plynu, takže 2T je asi lepší, i když jel jsem i na RS125 a taky mi nepřipadala jako nějakej zázrak, ale zase na 125 to jelo perfektně, spíš to jelo jako 400 4T...

to NickSlaughter> No na Ninje bych asi na dálnici zajel...
Ale myslím že mi dva bysme se na Monsterech krásně projely, kdybych měl 900 nebo kdybys holt na rovinkách na mě počkal, byla by to super projíždka, a myslim že by sis taky nestěžoval, akorát že já si třeba tu jízdu dokážu stejně dobře užít i při Chopperáckým stylu jízdy, prostě podle podmínek a nálady, někdy jedu za 6.5, někdy za 4.5, a vždycky je to super relax, až pojedeš někdy kolem Karlových Varů, tak se ozvy, proženeme Bečov (asi 30Km nádherných zatáček a nová silnice...)

2t vs 4t???

6.8.2008 v 13:55 | Nahoru | #108
jedine 2T , kdyz to nebudes drtit plyn brzda tak muzes jezdit v pohode za 4-5 litru , coz neni zas tak hroznej rozdil ;) ALE ZASE TO JEDE !!!

ale ne itala :D ale japonce
italsky motorky se akorat serou ;)

2t vs 4t???

6.8.2008 v 14:02 | Nahoru | #109

DMC.motobiker>
No to asi těch 40 let komunismu a to jakym způsobem Jawa dělala svoje 2T motorky v nás zanechává pocit že 2T jsou klumpy, a když vidim tu 350ku jak to hulý, pořád se na tom čistí svíčky, má to malej výkon a spolehlivost taky neni úplně perfektní, tak to ve mě vzbuzuje dojem že 2T nejsou nic moc, a na druhý straně táta má Nortony kolem roku 60, který jsou 4T, a ta mašina výborně chytá, je spolehlivá, nehulý, a svíčku už 30 let nikdo nemusel vyndavat, je to prostě ten typ motorky se kterou bych risknul jet kolem světa a věděl bych že se vrátim...

Ale je jasný, že kdybych si ve 14 letech sedl na RS125, která bude asi už na zcela jiný úrovni, tak bych dneska mluvil jinak, a možná bych tady malý 2T taky obhajoval... Jinak včera jsem si vyměnil Monstera za Yuki 125 4T naháč (nevim jak se jmenuje, takovej malej Hornet), a máte všichni pravdu, moc to nejede, už jsem tam měl 4ku a na tacho bylo asi 70, a to už byl skoro plnej plyn, na Mosteru tam při 60ce dávam 2ku, a to je tak na půl plynu, takže 2T je asi lepší, i když jel jsem i na RS125 a taky mi nepřipadala jako nějakej zázrak, ale zase na 125 to jelo perfektně, spíš to jelo jako 400 4T...

to NickSlaughter> No na Ninje bych asi na dálnici zajel...
Ale myslím že mi dva bysme se na Monsterech krásně projely, kdybych měl 900 nebo kdybys holt na rovinkách na mě počkal, byla by to super projíždka, a myslim že by sis taky nestěžoval, akorát že já si třeba tu jízdu dokážu stejně dobře užít i při Chopperáckým stylu jízdy, prostě podle podmínek a nálady, někdy jedu za 6.5, někdy za 4.5, a vždycky je to super relax, až pojedeš někdy kolem Karlových Varů, tak se ozvy, proženeme Bečov (asi 30Km nádherných zatáček a nová silnice...)


5 hrubek v jednom příspěvku ? :o

2t vs 4t???

6.8.2008 v 14:23 | Nahoru | #110

Číkus>DMC.motobiker>
No to asi těch 40 let komunismu a to jakym způsobem Jawa dělala svoje 2T motorky v nás zanechává pocit že 2T jsou klumpy, a když vidim tu 350ku jak to hulý, pořád se na tom čistí svíčky, má to malej výkon a spolehlivost taky neni úplně perfektní, tak to ve mě vzbuzuje dojem že 2T nejsou nic moc, a na druhý straně táta má Nortony kolem roku 60, který jsou 4T, a ta mašina výborně chytá, je spolehlivá, nehulý, a svíčku už 30 let nikdo nemusel vyndavat, je to prostě ten typ motorky se kterou bych risknul jet kolem světa a věděl bych že se vrátim...

Ale je jasný, že kdybych si ve 14 letech sedl na RS125, která bude asi už na zcela jiný úrovni, tak bych dneska mluvil jinak, a možná bych tady malý 2T taky obhajoval... Jinak včera jsem si vyměnil Monstera za Yuki 125 4T naháč (nevim jak se jmenuje, takovej malej Hornet), a máte všichni pravdu, moc to nejede, už jsem tam měl 4ku a na tacho bylo asi 70, a to už byl skoro plnej plyn, na Mosteru tam při 60ce dávam 2ku, a to je tak na půl plynu, takže 2T je asi lepší, i když jel jsem i na RS125 a taky mi nepřipadala jako nějakej zázrak, ale zase na 125 to jelo perfektně, spíš to jelo jako 400 4T...

to NickSlaughter> No na Ninje bych asi na dálnici zajel...
Ale myslím že mi dva bysme se na Monsterech krásně projely, kdybych měl 900 nebo kdybys holt na rovinkách na mě počkal, byla by to super projíždka, a myslim že by sis taky nestěžoval, akorát že já si třeba tu jízdu dokážu stejně dobře užít i při Chopperáckým stylu jízdy, prostě podle podmínek a nálady, někdy jedu za 6.5, někdy za 4.5, a vždycky je to super relax, až pojedeš někdy kolem Karlových Varů, tak se ozvy, proženeme Bečov (asi 30Km nádherných zatáček a nová silnice...)
5 hrubek v jednom příspěvku ? :o



Jde o to, že motor Jawy 350 je koncepčně 60 let starý a s nepodstatnými změnami se vyráběl do nedávna. Oni totiž v UK nevládli komunisti, víš?! A nikdo nerozhodoval co se tam bude vyrábět To, že se 4T u nás dělat nebude se nerozhodlo ani v Jawě ani v ČZ.
Čínský sračky jsem netahej, Yuki není motorka a nehodlám podporovat jejich zkurvený režim
No nevím jak bychom se projeli, jezdím totiž jako prase. Ledaže bych vytáhl nějakého veterána

2t vs 4t???

6.8.2008 v 20:01 | Nahoru | #111
Malorážku 125 jedině 2T!250 taky 2T!!!

2t vs 4t???

6.8.2008 v 20:09 | Nahoru | #112
Jel sem na aprilce RS 125 jede pěkne, ale žere to jak svina a zvuk mi připadal jako když sekám na zahradě trávu.

2t vs 4t???

6.8.2008 v 20:19 | Nahoru | #113
fanATIck> no spis horsi

2t vs 4t???

6.8.2008 v 20:23 | Nahoru | #114
Dj.Ala, fanATIck> zase dva experti co maj sekačky 4T a přirovnávaj to k 2T

jinak enduro zvukem na CBR bych se moc nechlubil

2t vs 4t???

6.8.2008 v 20:59 | Nahoru | #115
NickSlaughter> Tak o Scottu něco málo vím, o Silku slyším prvně.
Asi je to ve mě hluboko zakořeněný.Sám třeba nemám absolutně žádnej vztah k Jawám.Až na jednu...a myslim, že i uhodneš jakou Škoda že jich je tááák málo a všechny jsou tááák drahý....

2t vs 4t???

6.8.2008 v 21:04 | Nahoru | #116
Bago> 500 OHC?

2t vs 4t???

6.8.2008 v 21:05 | Nahoru | #117

PosMiros>Bago> 500 OHC?


Taky hned všechno vyzradíš! lol

2t vs 4t???

6.8.2008 v 21:25 | Nahoru | #118
nevím hoši nevím mam Husku 125 enduro (2T) zavřená verze při normální jízdě(občas vytočit něco vyjet atd.) v terénu mi to za 100 km sežralo 6 litrů...v terénu...jasně jezdí se tam tak do osmdesáti devadesáti maximálně...ale zase se tam musí kroutit aby to jelo...takže spotřeba na 2T zas tak hrozná neni...pekelný to ale je když přijde na povolování no to mi to sežere dobrejch deset a ani nemůžu ceknout...na silnici a cestování bych bral osobně nějakej 4takt protože na silnici je jedno jestli to brblá stačí aby to těch 120 jelo(když se nejede po debilních rychlosilnicích)...byl bych na vás v 16 zvědavej jak lítáte do zatáček ve 160 při vytočený šestce na dvoutaktu muj názor: na silnici 4T(km ubíhají víc a spotřeba je menší)
do terénu a občasný přejetí na silnici 2T protože v terénu se najezdí daleko míň a člověk se stačí vyřádit...a ještě to k tomu jede...když se to veme...za hodinu v terénu v lese ujedu 40 km...na silnici když na to přijde klidně těch 100...tim pádem za hodinu ježdění se ta spotřeba vyrovná

2t vs 4t???

6.8.2008 v 21:55 | Nahoru | #119
Benja> studuju , moto , a benal si platim sam a to je mi 17 , takze bacha na to

2t vs 4t???

6.8.2008 v 22:51 | Nahoru | #120

Bago>PosMiros>Bago> 500 OHC?
Taky hned všechno vyzradíš! lol


promiń
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist