Téma: Oilmaster
 
2.8.2008 v 22:45
Ahoj...chtěl bych se zeptat nebo spíše ujistit jak to je s oilmasterem (125 2T)

Když se čerpadlo odpojí a tedy někdo míchá olej rovnou do benzínu..logicky potom nesmí zavírat plyn na dojezd či na brždění motorem aby se nezadřel v důsledku nedostatku směsi dostávající se do válce...

Ale pokud je čerpadlo zapojeno... nemělo by to vadit ne?
Motor je stále mazán...
Je to tak?

Ptám se protože teď jedu na týden do alp a tam se jaksi bez brždění motorem neobejdete pokud s sebou nemáte náhradní brzdovou sadu lol


Naposledy editováno 02.08.2008 23:03:47
Předchozí
1 2
Následující

Oilmaster

3.8.2008 v 15:55 | Nahoru | #31

maras>když jedeš z kopce v otackach 8000 a vic a ubereš plyn a brzdíš motorem tak to dodava malo oleje...je to jako s plynem.uberes plyn a nejde ti tam benzin..ubereš olej a nejde ti tam olej


lol lol
fakt?
Myslim že todle jsem už zjistil...
já jsem doufal že je to ovládaný servem závislý na otáčkách...
ale vypadá to že ne...
krom toho se zavřenym plynem nikdy 8 tisíc netočim...
takže prostě budu jezdit tak jak jezdim a vypadá to že je to správně...

Oilmaster

3.8.2008 v 19:40 | Nahoru | #32
allan>jinak ta rs je 08 :)

Oilmaster

3.8.2008 v 19:56 | Nahoru | #33
Allan> mám ti vyřídit pozdrav od Fidžiho a pojď na ICQ

Oilmaster

4.8.2008 v 21:09 | Nahoru | #34
Dokut ti ten oilmaster funguje,tak ho neřeš. Ušetříš sním i olej,teda aspon u starých 2T to tak je. Když budeš brzdit z kůpců motorem s odpojeným čerpadlem,tak určitě zadřeš u starých oilmastrů taky. Ale nevim,jak sou tyhle nový řešený
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist