Uzavřeno 08.09.2010 v 17:39 uživatelem Zerken
Naposledy editováno 31.07.2008 22:26:05
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku 125 ccm a do 40 000 kč
Kup určutě 2T, 4t tě určitě brzo omrzí. Určitě ti nevydří do 21. Je to pro lidi co se opravdu učí na motorce a nebo nejsou vůbec střelci popřípadě mají v plánu už okolo 18 let koupit něco silnějšího .
Záleží na každém. Musíš se projet naT a na 2T s přívěrou aby jsi se mohl dobře rozhodnout. Třeba kámoš má 4T a jemu to stačí a stačit určitě bude, není fakt střelec, ale tayk bude kupovat nejpozději v 19 šestku
Zero.xxx>zdravim kluci, tak jestli se muzu taky pridat tak ti doporučuju tdrko, koupil sem si ho predevcirem a fakt parada, nadherny svezeni... taky sem uplne nezaujatej a nic ti necpu ale určite ne 4T
koukám že nám tu v BikerLakym a tobě rostou nástupci
Schrammy>asi tak bych to řekl...rozhodování 2T vs. 4T se ve většině případů co znám týkalo hlavně výše kapesného nebo jiných pravidelných příjmů... pokud jsi dost zajištěný na to, abys při ostré jízdě mohl zaplatit i 7-9l/100km, jdi rozhodně do dvoutakta, pokud ne, i na 4T se dá docela vyblbnout... já jsem koupil 4T a navíc choppera ptz jsem neresil jak se na tom vyblbnu nebo jak rychle budu lítat... Dvácu beru jenom jako přechodné stádium na zvyknutí si na provoz a automatické si osvojení ovládání motorky, a teď už jen jako věc více méňe praktickou... kurde já se tak těším až si příští rok koupím šestku(samozřejmě 4T ) lol
Tu spotřebu 2T jsi vycucal kde?PosMiros>Zero.xxx>zdravim kluci, tak jestli se muzu taky pridat tak ti doporučuju tdrko, koupil sem si ho predevcirem a fakt parada, nadherny svezeni... taky sem uplne nezaujatej a nic ti necpu ale určite ne 4T
koukám že nám tu v BikerLakym a tobě rostou nástupci
Jasně !
Mládě.Fidži>Schrammy>asi tak bych to řekl...rozhodování 2T vs. 4T se ve většině případů co znám týkalo hlavně výše kapesného nebo jiných pravidelných příjmů... pokud jsi dost zajištěný na to, abys při ostré jízdě mohl zaplatit i 7-9l/100km, jdi rozhodně do dvoutakta, pokud ne, i na 4T se dá docela vyblbnout... já jsem koupil 4T a navíc choppera ptz jsem neresil jak se na tom vyblbnu nebo jak rychle budu lítat... Dvácu beru jenom jako přechodné stádium na zvyknutí si na provoz a automatické si osvojení ovládání motorky, a teď už jen jako věc více méňe praktickou... kurde já se tak těším až si příští rok koupím šestku(samozřejmě 4T ) lolTu spotřebu 2T jsi vycucal kde?
to mu někdo nakecal znáš přece lidi :\ když sem byl mladší(myšleno tak před půl rokem když sem sedlal 4T ) tak jsem byl taky takhle blbej a věřil těm žvástům
spotřeba je cca kolem 5 litrů, u ostřejších mototrek typu RS kolem 6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku 125 ccm a do 40 000 kč
PosMiros>toto je na cestování paráda nádherně pohodlná a velká jako malý Varadero ale s o hodně vyšším výkonem a hlavně o hodně zábavnějším motorem spotřeba cca 5 litrů na 100 km, v-max 135, váha cca 125 kg, otevřená- výkon 17 KW (v TP sem vždy viděl 11KW) a navíc je to poměrně spolehlivá motorka (GO se dělá po cca 30 tis. km) cena kolem 40 000 Kč za r.v. 1998 a výše
EDIT: pokud jste to někdo nepoznal tak je to Yamaha TDR 125
A jak by to bylo s nahradnima dilama daly bys se dneska jeste ubec sehnat ?? xD
Bibiiik>PosMiros>toto je na cestování paráda nádherně pohodlná a velká jako malý Varadero ale s o hodně vyšším výkonem a hlavně o hodně zábavnějším motorem spotřeba cca 5 litrů na 100 km, v-max 135, váha cca 125 kg, otevřená- výkon 17 KW (v TP sem vždy viděl 11KW) a navíc je to poměrně spolehlivá motorka (GO se dělá po cca 30 tis. km) cena kolem 40 000 Kč za r.v. 1998 a výše
EDIT: pokud jste to někdo nepoznal tak je to Yamaha TDR 125
A jak by to bylo s nahradnima dilama daly bys se dneska jeste ubec sehnat ?? xD
jinak řídit jí můžeš když bude mít v TP do 11 KW
Naposledy editováno 19.04.2009 12:13:34
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku 125 ccm a do 40 000 kč
KAŽDEJ TI VŽDYCKY PORADÍ/DOPORUČÍ TU MOTORKU NEBO ZNAČKU KTEROU MÁ/PREFERUJE
Být tebou tak si koupim to po čem toužim, či dovolí finance.
Líbíl se mi tu jeden post "Možná to zadřeš, nenaděláš nic"
Když má stanovenej limit +- 40000 tak bych neřekl že by chtěl dělat každou sezonu GO motoru....
Já sem šel do 4T kvůli tomu že vydrží, stačí mi kolik táta sype do mé CR-ky 125(2006). Dva dvoutakty by asi fakt neutah.
Já vím že se objeví zase někdo kdo bude argumentovat že 2T jede hrozně moc. To je pravda, ale je to na každym z nás jak se rozhodne.
Já sem si zvolil cbr 125, 2roky jezdit skoro zadarmo a do 18ti našetřit ňáký prachy na její větší sestřičku 600rr. Je to takovej můj sen
Na nikoho se neohlížej, nenech si kecat do výběru motorky, kup si to co se ti líbí....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku 125 ccm a do 40 000 kč
Hrasek32>Mě se líbí hrozně moc takovýhle topiky, hádky a rady vo hovnech.
KAŽDEJ TI VŽDYCKY PORADÍ/DOPORUČÍ TU MOTORKU NEBO ZNAČKU KTEROU MÁ/PREFERUJE
Být tebou tak si koupim to po čem toužim, či dovolí finance.
Líbíl se mi tu jeden post "Možná to zadřeš, nenaděláš nic"
Když má stanovenej limit +- 40000 tak bych neřekl že by chtěl dělat každou sezonu GO motoru....
Já sem šel do 4T kvůli tomu že vydrží, stačí mi kolik táta sype do mé CR-ky 125(2006). Dva dvoutakty by asi fakt neutah.
Já vím že se objeví zase někdo kdo bude argumentovat že 2T jede hrozně moc. To je pravda, ale je to na každym z nás jak se rozhodne.
Já sem si zvolil cbr 125, 2roky jezdit skoro zadarmo a do 18ti našetřit ňáký prachy na její větší sestřičku 600rr. Je to takovej můj sen
Na nikoho se neohlížej, nenech si kecat do výběru motorky, kup si to co se ti líbí....
ty co tvrdí že se u 2T dělá každej rok GO tak o tom ví úplný totální hovno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku 125 ccm a do 40 000 kč
Rs nebo jiný 2T po otevření se dá říct že je to skoro to samé, jede to moc- skoro závodní speciál ja CR, tak životnost se někde musí projevit. Nejhorší na 2T je že je úplně jedno jestli se valíš nebo jedeš peklo. Ačkoli se to třeba kolikrát nezdá a říkáš si že pístu nic není když se na něj podíváš, prostě ho musíš stejně vyměnit protože má určitou životnost MtH/Km. To si myslím že je taky hlavní příčina proč se tyhle motorky rozpadaj. Druhá že se na to majitelé totálně vyserou a jen jezdí, ty sou ovšem nejlepší...
Nehledě na to že motor furt musíš otvírat, nejlepší je dotažený z fabriky do kterýho se moc nikdo nemontuje, protože většina lidí nemá vůbec páru o tom na kolik by se měly šrouby (např na hlavě) dotahovat momentovým klíčem
Naposledy editováno 19.04.2009 16:15:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku 125 ccm a do 40 000 kč
Hrasek32>PosMiros> To sem možná přehnal, ale pokud jezdíš hodně (já jezdím každej den) tak musíš uznat že provoz 2T je nesrovnatelně dražší. Uvedu příklad údržby mýho motokrosu. Přes zimu(před seónou) dáme píst, ojnici, a stím všechno ostatní ložiska, kroužky origo těsnění.Za předpokladu že je nikasil OK. Před prázdkama (polovina sezóny) dáváme taky píst protože je většinou na hraně životnosti. Za rok jedu 14-16 závodů 1x-2x týdně trénink.
Rs nebo jiný 2T po otevření se dá říct že je to skoro to samé, jede to moc- skoro závodní speciál ja CR, tak životnost se někde musí projevit. Nejhorší na 2T je že je úplně jedno jestli se valíš nebo jedeš peklo. Ačkoli se to třeba kolikrát nezdá a říkáš si že pístu nic není když se na něj podíváš, prostě ho musíš stejně vyměnit protože má určitou životnost MtH/Km. To si myslím že je taky hlavní příčina proč se tyhle motorky rozpadaj. Druhá že se na to majitelé totálně vyserou a jen jezdí, ty sou ovšem nejlepší...
Nehledě na to že motor furt musíš otvírat, nejlepší je dotažený z fabriky do kterýho se moc nikdo nemontuje, protože většina lidí nemá vůbec páru o tom na kolik by se měly šrouby (např na hlavě) dotahovat momentovým klíčem
jinak kámoš má na RSu 25 000 km bez GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku 125 ccm a do 40 000 kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku 125 ccm a do 40 000 kč
4371N>di do 2T ptz ta ti vydrzi ptz neomrzi tolik ma 2x takovej vykon , tak co udelas generalku kdyz se posere ja ji tky delal a nenadelas nic :D ale na 2t nejni co se posrat mozna zadres pist nebo lozisko na ojnici to se stalo me .... ale to jen kdyz uz to ma hodne najeto jinak na my motorce vydrzrlo vsechno 50 000km jen se menili pisty a krouzky mozna nikasil.... kdyz sem to rozdelaval vse original cagiva .. at ti nekdo puci neco 2t a uvidis co se deje po privere a co na 4t chybi a o 30 km vetsi maximalka nez 4t takze spis na cesty lepsi cestovni rychlost ale jinak doporucuji to TDR a SUPERCITY mezi nima sem se rozhodoval ja ptz sem nechtel uplne enduro ani lehnu ani chopera ty sou tkovy universal .... ja sem projel vsude :D kde sem potreboval
2T nekupovat..strasne se sere !!
2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku 125 ccm a do 40 000 kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku 125 ccm a do 40 000 kč
PRiPaDoVaK>mám sice 4T, ale na pár 2T jsem jel, kamarádovy jsem zajížděl RS a pučuje mi ho otevřený dodneška... a ten kdo řekne že 2T se sere a žere 7 litrů na 100km tak bych mu nejradši dal facku.... má už najeto cca. 17tis. km a na motor ještě nesáh, krom olejů apod... ale je to o přístupu k motorce, když budu kokot a budu honit to za studena do omezovače jako např. poláci na HP3 tak je jasný že ten motor bude srát, ale to pude srát i 4T... Hawn
To mas pravdu zalezi jak se k ty motorce chovas..ae podle me to je taky kravina ze to žere 6-7 litru to nezere ani nase bandaska..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku 125 ccm a do 40 000 kč
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku 125 ccm a do 40 000 kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku 125 ccm a do 40 000 kč
Bibiiik>PRiPaDoVaK> Co rikas na tu Yamahu tdr 125 r . ??
TDr je dobrá motorka, poctivej pracant kterej jede... já jsem na něm nejel tak nemůžu soudit, ale co řikal lidi co ho maj tak na něj nesou stížnosti