![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Mimochodem zavodnici o kolik by to jel asi pomaleji s tim novym esickem na konci cilovky?
Naposledy editováno 01.08.2008 12:13:23
Plejba jr.>Mám za to, že šikana dělá + / - deset vteřin, ale je to hodně orientační, u časů s retardérem 1:30 to bude jiné, než při 1:50.
Myslis ze tenhle manik by to jel asi okolo 1.48? mi to pride ze docela pelasi na to aby to jel s retarderem tak pomalu...kolik je rekord noveho okruhu?Docela by me zajimalo jak by to vypadalo z moji motky,asi se tam stavim na par kolecek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Nové traťové rekordy od roku 2005:
moto:
1:37.213 (prům. rychlost 156.846 km/h)
Andreas MEKLAU (A)
Superbike SUZUKI
27. 7. 2008
auto:
1:26,849 min. (prům. 171.939 km/h)
Nicolas MAULINI (CH)
Tatuus S2000
10. 5. 2008
truck:
2:03,160 min. (prům. 123.323)
Antonio ALBACETE (E)
MAN TGA 410
aha tak uz jsem to nasel za kolik se to jezdi
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Staré traťové rekordy (profil s retardérem):
moto 1:29,851 min. (prům. 166,195 km/h)
Christer Lindholm (S)
Yamaha - 1999
auto 1:15,065 min. (prům 198,932 km/h)
Earl Goddard (SAF)
Benetton /Ford HB V8 - 2002
truck 1:50,260 min. (prům. 135,433 km/h)
Ludovic Faure (F)
Mercedes Benz Atego - 2000
Emp>Pekne si to davaji ! Jinak ja osobne miloval tu starou verzi,, ten protahovak byl hodne na srdce, ale parada.
Retarder je prisernej, uz jen pro to ze se tam vzdycky v prvnim kole vysypene nekolik kluku :( uz aby ho zmenili.
Jo ja to mel taky rad,ale problem byl ze se tam zabilo asi vic lidi nez je zdravo... :\ a museli to zmenit
Ono s dnešní technikou na dost dlouhé mostecké cílovce vytáhne vysokou rychlost kdejaký neumětel a únikovka tam jednoduše není-navíc jak dlouhá by asi musela být, když i s retardérem není problém dostat tacho na 280-290km/h???