Všechno ostatní je jen otázkou peněz, které jsi ochoten do závodění vrazit. Rozhodně můžeš počítat s minimálními náklady okolo 35 tisíc na závod pro dvoučlený team, nepočítaje v to motorky.
Jakub od X-bikers>Spoustu odpovědí najdeš na webu
Všechno ostatní je jen otázkou peněz, které jsi ochoten do závodění vrazit. Rozhodně můžeš počítat s minimálními náklady okolo 35 tisíc na závod pro dvoučlený team, nepočítaje v to motorky.
Cau muzes mi v kostce rict co te stalo tech 35tis na jeden zavod?Diky....to je trosku moc ne?
nofear4>Jakub od X-bikers>Spoustu odpovědí najdeš na webu
Všechno ostatní je jen otázkou peněz, které jsi ochoten do závodění vrazit. Rozhodně můžeš počítat s minimálními náklady okolo 35 tisíc na závod pro dvoučlený team, nepočítaje v to motorky.
Cau muzes mi v kostce rict co te stalo tech 35tis na jeden zavod?Diky....to je trosku moc ne?
taky se mi to zdá jako docela masakr. Co stojí tolik?
Nakonec jsem to vsak nerealizoval, takze je mozne ze jsem na neco podstatneho zapomnel.
Startovne> 13500
Gumy> 3x6500+500 =20000
Benzin> 10 pulhodin x10 litru x 32 kc =3200
Naplne> 2800
Desky> 3200
Jine rezijni vydaje> 5% ze sumy predchoziho
Vse v souctu pro 2 motorky.
Gumy> jedny kvalifikacni, dvoje treningove a zavodni + prezouvani.
Naplne> 2x kvalitni olej+filtr, brzdovka
Desky> 2xkvalitni race desky
Jine> naklady za pujceni voziku, nahrivaku, nepredpokladane vydaje.
Suma> cca 44800 kc
Dawe02>Ja si delal v zime predbezny rozpocet pro pripad, kdy bych postavil team jen ze dvou motorek. Pocital jsem maximalistickou variantu, kdy se vsechno spotrebni zbozi poridi na zavod nove. Jinak desky a naplne vydrzi nejmene 3 zavody.
Nakonec jsem to vsak nerealizoval, takze je mozne ze jsem na neco podstatneho zapomnel.
Startovne> 13500
Gumy> 3x6500+500 =20000
Benzin> 10 pulhodin x10 litru x 32 kc =3200
Naplne> 2800
Desky> 3200
Jine rezijni vydaje> 5% ze sumy predchoziho
Vse v souctu pro 2 motorky.
Gumy> jedny kvalifikacni, dvoje treningove a zavodni + prezouvani.
Naplne> 2x kvalitni olej+filtr, brzdovka
Desky> 2xkvalitni race desky
Jine> naklady za pujceni voziku, nahrivaku, nepredpokladane vydaje.
Suma> cca 44800 kc
takhle rozepsaný to vypadá ještě hůř lol Díky
majkl31>Dawe02>Ja si delal v zime predbezny rozpocet pro pripad, kdy bych postavil team jen ze dvou motorek. Pocital jsem maximalistickou variantu, kdy se vsechno spotrebni zbozi poridi na zavod nove. Jinak desky a naplne vydrzi nejmene 3 zavody.
Nakonec jsem to vsak nerealizoval, takze je mozne ze jsem na neco podstatneho zapomnel.
Startovne> 13500
Gumy> 3x6500+500 =20000
Benzin> 10 pulhodin x10 litru x 32 kc =3200
Naplne> 2800
Desky> 3200
Jine rezijni vydaje> 5% ze sumy predchoziho
Vse v souctu pro 2 motorky.
Gumy> jedny kvalifikacni, dvoje treningove a zavodni + prezouvani.
Naplne> 2x kvalitni olej+filtr, brzdovka
Desky> 2xkvalitni race desky
Jine> naklady za pujceni voziku, nahrivaku, nepredpokladane vydaje.
Suma> cca 44800 kc
takhle rozepsaný to vypadá ještě hůř lol Díky
o ou to abysme začli šetřit
jirik750>majkl31>Dawe02>Ja si delal v zime predbezny rozpocet pro pripad, kdy bych postavil team jen ze dvou motorek. Pocital jsem maximalistickou variantu, kdy se vsechno spotrebni zbozi poridi na zavod nove. Jinak desky a naplne vydrzi nejmene 3 zavody.
Nakonec jsem to vsak nerealizoval, takze je mozne ze jsem na neco podstatneho zapomnel.
Startovne> 13500
Gumy> 3x6500+500 =20000
Benzin> 10 pulhodin x10 litru x 32 kc =3200
Naplne> 2800
Desky> 3200
Jine rezijni vydaje> 5% ze sumy predchoziho
Vse v souctu pro 2 motorky.
Gumy> jedny kvalifikacni, dvoje treningove a zavodni + prezouvani.
Naplne> 2x kvalitni olej+filtr, brzdovka
Desky> 2xkvalitni race desky
Jine> naklady za pujceni voziku, nahrivaku, nepredpokladane vydaje.
Suma> cca 44800 kc
takhle rozepsaný to vypadá ještě hůř lol Díky
o ou to abysme začli šetřit
a za ty prachy dojet poslední nééé díky lol lol lol lol lol
kdyz jsem jezdil volnou,tak u me zavodeni vypadalo nekdy takhle: V sobotu rano do Mostu,tam odjezdit treninky(seriova motorka bez uprav)12 misto na startu.Vecer do Prahy na nocni,rano sup zpatky do Mostu shodit ze zad bagl,sup na start...dojel jsem treba 10,bagl na zada a mazat zase do haku na nocni...celkovy rozpocet???Jete puvodni gumy i desky, 2X benzin za cestu na okruh plus benzin na zavod plus startovne....1200kc benzin,asi 2500 startovne + nejaky gulas v mistnim bufetu.....
Tak si to preberte jak se k tem zavodum chcete postavit a kolik do toho chcete vrazit...
Takze chces-li drzet krok a nejsi-li vyjimecny talent (a Gaussovo rozdeleni mluvi jasne), tak musis taky zainvestovat. V opacnem pripade proste jeden s handicapem :\
nofear4>jen tak lehoucce k tematu o rozpoctech na zavody...jak se to dalo delat a ani to moc nestalo.....
kdyz jsem jezdil volnou,tak u me zavodeni vypadalo nekdy takhle: V sobotu rano do Mostu,tam odjezdit treninky(seriova motorka bez uprav)12 misto na startu.Vecer do Prahy na nocni,rano sup zpatky do Mostu shodit ze zad bagl,sup na start...dojel jsem treba 10,bagl na zada a mazat zase do haku na nocni...celkovy rozpocet???Jete puvodni gumy i desky, 2X benzin za cestu na okruh plus benzin na zavod plus startovne....1200kc benzin,asi 2500 startovne + nejaky gulas v mistnim bufetu.....
Tak si to preberte jak se k tem zavodum chcete postavit a kolik do toho chcete vrazit...
Tomuhle já říkám nevyléčitelná závislost na motorkách
Dawe02>nofear4> mas pravdu, takhle to slo a podobne to jde i dnes. Ale uznej, ze dnesni startovni pole amaterskeho CECu bere ten podnik z hledicka pripravy, pristupu a vybavy zodpovedneji nez napr. cesky prebor pred par rokama. Nevim jestli je to dobre nebo spatne ale je to zkratka tak...
Takze chces-li drzet krok a nejsi-li vyjimecny talent (a Gaussovo rozdeleni mluvi jasne), tak musis taky zainvestovat. V opacnem pripade proste jeden s handicapem :\
Napsal jsi to dobře. Jestli prvotní myčlenka stvoření CECU byla možnost zajezdit si na motorce na okruhu pro lidi z ulice tak dnes se to té myšlence sakra vzdálilo. Neříkám že je to dobře nebo špatně. Jen se to posunulo jinam což si myslím že je škoda.
Dawe02>nofear4> mas pravdu, takhle to slo a podobne to jde i dnes. Ale uznej, ze dnesni startovni pole amaterskeho CECu bere ten podnik z hledicka pripravy, pristupu a vybavy zodpovedneji nez napr. cesky prebor pred par rokama. Nevim jestli je to dobre nebo spatne ale je to zkratka tak...
Takze chces-li drzet krok a nejsi-li vyjimecny talent (a Gaussovo rozdeleni mluvi jasne), tak musis taky zainvestovat. V opacnem pripade proste jeden s handicapem :\
Jo souhlasim s tebou ze kdyz jdu na CEC boxama odzadu az na start,tak si pripadam skoro jako na motoGP,vsichni do toho serou nekutecny prachy a u nekterych je to i videt na vysledcich a casech....ja jen chci rict,ze tam klidne prijedu jeste se zrcatkama,svetlo si prelepim izolepou a v konecnem zuctovani si zajezdim stejne dobre jako kdokoliv jiny...a nebude me to stat vic nez 5000tis....je jasny ze pokud budes chtit zrychlovat,zacnes vymyslet co a jak zlepsit,ale tady mluvime o uplnem zacatku pro kluky kteri nikdy nezavodili...cili na tech 10 sekund o kterych se po par zavodech zlepsi bohate staci seriovka bez uprav.....
nofear4
Cau muzes mi v kostce rict co te stalo tech 35tis na jeden zavod?Diky....to je trosku moc ne?
Jasně! Když jsem začínal jezdit volnou, vždycky jsem se vešel do 10000,- a dělal jsem to skoro jako Ty, jen na tu noční jsem nemusel, ale neplatil jsem žádné volné tréninky, prostě jen dvakrát kvalifikaci a závod. Nicméně motorku jsem musel přivézt na vozíku, protože motorka nesměla mít jen přelepená světla. Nepamatuji si, že by takhle někdo jezdil. Když už to byla úplná sériovka, musely být světla, blinkry a zrcátka úplně odmontovány...
Co se týče rozpočtu na CEC pro dvě motorky, je nutné počítat minimálně s těmito náklady:
Startovné 13500,-
Pojištění 300,-
Gumy (dvě nové sady) 12000,-
Benzín cca 80l je za 2640,-
Nafta do dodávky cca 25l je za 875,-
Nějaké pití a trochu jídla 600,-
Náklady na přípravu motorky (olej, brzdovka, destičky,...) řekněme 5000,-
Celkem tedy přibližně 35000,-
O nákladech na přípravu motorky jsem ochoten diskutovat, ale i tak je to minimálně 30000,- a námitky, že se dá jet na jetých gumách neuznávám, protože když závodím, snažím se jet na hraně a jeté gumy představují riziko poškození motorky za nepoměrně větší sumu, než stojí nová sada gum...
pojištění: 300,- Kč
gumy: 8000,- Kč
benzín: 1000,- Kč
nafta: 900,- Kč
příprava moto:5000,- Kč
jídlo: nejsem prase abych za den projedl 600,- Kč a navíc máte při CEC stravenky na oběd a mě osobně to spolu s nějakou sušenkou, kafem a třeba klobásou stačí. Celkem mi to tedy dáva nějakých +- 19 000,- Kč s tím, že některé věci ti vydrží i do dalšího závodu a o to to bude levnější. Pakliže si chceš dobře zajezdit a né ihned vyhrávat tak to úplně stačí. Prosím berte mě jako začínajícího s tím, že nemám kupu peněz, které bych do toho mohl vrazit.
Jinak ta levnější varianta co psal PepaR1 by se dala skousnout pro začátek.
Ostatní poznámky nechci komentovat, ale s tím jídlem a spotřebou trochu ujíždíš...
casy, kdy jsem si v loni prifrcel na CEC v Brne na nove obutych Supercorsach s baglem na zadech, shodil zrcatka a SPZ a sel jezdit a odpoledne to zas namontoval a na tech stejnech Supercosrach zas odjel s baglem domu uz jsou asi pryc
mam hlavne pocit, ze CEC je nyni az moc vyhecovanej a vsichni se tvari jako by jezdili minimalne Moto GP a ty rozdily mezi jezdci jsou nekdy propastne = nebezpecne.
clovek si mnohem lip zajezdi s agenturama..
pepazdepa1>No tak Steposi začni šetřit. Pokud budem chtít vyhrávat tak k tomu ještě připočítej motoškolu ve Španělsku za týdnen 1,5mio Kč + nějakej bajk v hodnotě tak 0,5mio Kč (může být i růžová) :\ .
Jinak ta levnější varianta co psal PepaR1 by se dala skousnout pro začátek.
Tak to děkuju pěkně jdu si vyřídit úvěr. lol
DavR1>nofear4> tak věř že taklhle se to ve volné už opravdu dělat nedá ... určitě ne na 10 místo ...
Ted se jelo i s Poláka 36 lidí ... 10flek byl velkej úspech ..
dokonce i 13tej to jel pod 1:50
Hele ja se nechci hadat ber to spis jako pokec,ale ja vam rikam,ze me to pri mem pocitani nebude stat ani polovinu...mluvim o CEC...a kdyz jsme u narodaku...byl jsem v novem Moste jednou,seriova R6 v laminatech a za toho provozu 54lidi jsem tam dal po pulhodine 1.52..takze jak rikam.Neni to o ranci penez co do toho vrazite....daj se zajet slusne casy i s motorkou,s kterou prave prijedete z dovoleny lol
Každopádně je konkurence ve volné brutální ... na bednu jedině pod 1:46
DavR1>nofear4> já ted jel 1:50,2 a řeknu ti že jsem si připadal jako že to mín. ani nejde ... nechápu jak první Jiruš to dal 1:44 a ve druhém kolem měl 50m náskok ... to je z jiné planety .. ono stáhnout z 1:50 na 1:48 už je dost , to není jako z 2:00 na 1:55 ... ale to jsou věci známe
Každopádně je konkurence ve volné brutální ... na bednu jedině pod 1:46
Hmm takze kdyz dam 1:46 budu na bedne ve volne jo?to je 6s to je docala dost na most,ikdybych si na to vzal litra a kolikatej dojizdis ty s tim casem 1.50?
DavaR6>nofear4> a nejlevnejsi je to s pujcenou motorkou, kterou pak rozbijes, ne
hele, vsiml sis tenkrat moji poznamky u jinyho temata, ze jsi byl na TV Nova? pirat, co jezdi 300km/h v provozu..
Uz jsem to tu osvetloval....motorku jsem nerozbil.Spadl jsem na predni kolo po posranym slideru ktery se valel ve stope a po narovnani Arow vyfuku se s tim dojel normalne zavod,ale pujcena byla to je fakt.....nicmene upozornuju ze to byl muj prvni pad na okruhu za 10 let so jsem tak obcas zajel na kukacku.
a poznamky k TV NOVA srackam jsem si nevsiml...mel jsem to nejak komentovat?
DavR1>nofear4> dojel jsem 11 z Čechů ... měl jsem v hajzlu obě kvaldy, na jednu pršelo a na druhou bylo mokro .. startoval jsem z 24místa ... jinak jsem tam taky netrenoval ... jen z každé kvaldy 4 kola... ted v pondělí jedu CEC tak jsem zvědavej , ikdyž tam se rychlé kolo zajet ani nedá ... no uvidíme ..
Jo mam volno prijedu se na vas podivat,jak to tam brousite...to je 4hodka nebo 6ti?