tatunac>Tak a je čas vrátit se na začátek mohl sis ušetřit čas kdybys věřil. Ještě se podívej jestli máš přívěru správně seřízenou a nezapomeň si koupit tu svíčku to, že se přívěra točí ještě neznamená že funguje jak má.
ano hned jak mi přijde karbec a hned jak ho spravíme tak se na to kouknu....tedka s tim nic neudělám....
tatunac>Kolik chceš za ten starej
za starej karbec? nic protože ten se tam bude dávat zpátky až se mi vrátí.....dali sme ho opravit (vyndat ten zarezlej šroubek) a mysleli sme že to rovnou opravěj aby se tam dal našroubovat ale oni jenom vyndalu zbytek šroubku....a tedka musíme vymyslet jak upravit tu díru aby se tam dal ten šroubek dát.....
Mr.babetta>tatunac>Kolik chceš za ten starej
za starej karbec? nic protože ten se tam bude dávat zpátky až se mi vrátí.....dali sme ho opravit (vyndat ten zarezlej šroubek) a mysleli sme že to rovnou opravěj aby se tam dal našroubovat ale oni jenom vyndalu zbytek šroubku....a tedka musíme vymyslet jak upravit tu díru aby se tam dal ten šroubek dát.....
seš chobot,že si do toho šroubku sťaral,přidělal sis hoodně moc starosti...ty spodni otačky,ktere "ovlivňuje" ten šroubek boahtosti,Tě stejně u 2T 125 nebudou zajimat,měl ses zabyvat tim,co Ti tady radili...tj.-omezovač,přivěra,podivat se do vyfuku,vsadim se,že tam bude restrikce,dat svičku,vyprat filtr+navlhči ol.,určitě bych vyměnil převodovy olej a nalil kvalitni olej do mixeru...jak by bylo všechno tohle v pořadku a věřiš,že byl pist měněny,tak bych doladil směs za pomoci hlavnich trysek...odladil bych podle svičky
Edit: na TZR sem měl ten šroubek taky"zatuhly"prostě "nefunkčni", ale nenapadlo by mě to řešit,a abych měl kvuli tomu třeba tyden moto nepojizdnou,to už vubec ne...
Naposledy editováno 26.07.2008 12:52:49
Axel>Mr.babetta>tatunac>Kolik chceš za ten starej
za starej karbec? nic protože ten se tam bude dávat zpátky až se mi vrátí.....dali sme ho opravit (vyndat ten zarezlej šroubek) a mysleli sme že to rovnou opravěj aby se tam dal našroubovat ale oni jenom vyndalu zbytek šroubku....a tedka musíme vymyslet jak upravit tu díru aby se tam dal ten šroubek dát.....
seš chobot,že si do toho šroubku sťaral,přidělal sis hoodně moc starosti...ty spodni otačky,ktere "ovlivňuje" ten šroubek boahtosti,Tě stejně u 2T 125 nebudou zajimat,měl ses zabyvat tim,co Ti tady radili...tj.-omezovač,přivěra,podivat se do vyfuku,vsadim se,že tam bude restrikce,dat svičku,vyprat filtr+navlhči ol.,určitě bych vyměnil převodovy olej a nalil kvalitni olej do mixeru...jak by bylo všechno tohle v pořadku a věřiš,že byl pist měněny,tak bych doladil směs za pomoci hlavnich trysek...odladil bych podle svičky
Edit: na TZR sem měl ten šroubek taky"zatuhly"prostě "nefunkčni", ale nenapadlo by mě to řešit,a abych měl kvuli tomu třeba tyden moto nepojizdnou,to už vubec ne...
jenže když by ti motor po každým přidání z volnoběhu zdechnul a věděl bys že to je tim zarezlým šroubkem tak bys to taky řešil.já měl tu smůlu že to zarezlo v poloze ve který to začlo časem chcípat.....tak proto sme to nechali udělat....jinak vejfuk a ten restrikce nebo jak si to řikal tak tu už sem dneska odstranil....takže to mám z krku....a už mě to štve že nemůžu jezdit....už sem na ní nejezdil 14 dnů....
tatunac>Pozor je tam velmi jemné stoupání závitu není možné opravit obyčejným závitníkem
to sem si všimnul taky že tam je speciální závit...jenže já nemám měrky na závity...kurwa drát.....nevíte někdo jaký je tam stoupání? a jestli se takový závitníky daj normálně koupit?