Zdravíme Tě s otcem, Larry, sice se od vidění známe spousty let, ale nikdy jsme si nebyli představeni, takže Tě vyhledáme aspoň na stisk ruky v Hořicích, ať Tě nezdržujem od práce.
Do Hořic jsme jezdili ještě za éry Ing. Poura, Kracíka, Luňáka, nám ta 18 letá pauza zpřetrhala osobní kontakty u Vás.
Pro pořadatele závodu (PROSPORT - CZ) s otcem připravujeme sportovní program, a protože za ty roky víme, že to není žádná legrace, nic jsme neponechali náhodě a už 10.prosince odešla do zahraničí první korespondence. Jezdce hledáme přímo nebo přes jezdce, kteří už u nás startovali. Někdy pošleme nováčkům i přílohu s fotografiemi, statistikou nebo DVD.
Zahraniční jezdce dost přesvědčí, když se dočtou, kolikrát se jejich krajané u nás stali absolutními vítězi nebo stáli na bedně. To u nich probudíš národní hrdost.
U nás jsi byl, takže víš, jak těžko se plní startovní listina pro tak dlouhý okruhu (6,1 km). Proto jsem při sestavování programu neváhal spojit třídy a vyšlo mi 6 závodů, což je optimální pro diváka i začínajícího pořadatele. A to jsem tehdy ještě nevěděl, co nám udělá Schleiz, takže Němci a okolí míří tam. Tímto se dostávám k odpovědi na Tvou otázku :
.volná do 250 bude asi nejslabší, ale vždy je tady možnost ji přiřadit k někomu jinému, ale na to je ještě čas
.volnou do 600 doplníme Polákama (předběžně 11)
.nejvíc jsme se báli sajdkár, vloni jich moc nejezdilo (kromě Vás a Branné), takže jsme zaseli (použiju Tvůj výstižný termín)po celé Evropě a byli jsme příjemně překvapeni. Stačí, když Ti napíši, co nám psal jeden Němec - on za sezónu odjede max. 10 závodů, na počátku sezóny si vybíral ze 46 závodů !!!
Takže ty sajdy jsou opravdu v kurzu,ani s nimi nebudeme mít problém, spíše "odhalit" na dálku, která z nich splňuje naše technické řády. A co víc, prý těch domácích posádek letos vyjede mnohem více. Mohl bych se dostat na 30 posádek na startu.
Musím Ti napsat ještě jednu důležitou věc, tou jsem měl asi začít, že nemáme homologovaný okruh, mělo by k tomu dojít nejpozději v průběhu června. Také ještě neposílám jezdcům přihlášky, doposud není vyjasněný název podniku a okruhu.
Zmiňoval jsi křížky podél trati, je to hodně nepříjemná věc, ale jako pamětník jsem přesvědčený, že ten okruh je bezpečný, na tragických nehodách se vždy podepsala jezdecká chyba nebo technická závada.
Bohužel, že to velmi rychlý okruh, s těma rovinama se nedá nic dělat. A každý rok stavět nové retardéry, to asi není podstatou pořádání závodů. Kolik činí traťový rekord vytvořený Drapálem je zbytečné tady zmiňovat, ale při posledním ročníku v roce 1990 se Sepp Doppler dostal na 155 km/h. Nepomohlo ani otočení směru závodu, ani 2 opravdové retardéry.
Asi jsem se rozepsal více než jsem měl, děkuji i za všechny kluky v přípravném výboru za Tvůj pozdrav, i já Vám držím všechny palečky a přeji pěkné počasí, atraktivní startovní listinu, jízdu bez pádu a spokojeného ekonoma po závodech.
Honza Lindner
Miroslav Lindner
Určitě jsi v tomto týdnu zaregistroval stavební ruch, kdy se kruhový objezd upravoval.
Kruhový objezd není na závodních tratích není žádné unikum, i na jiných tratích se přes něho jezdí.
Sportovní komisař se zatím (ani předběžně) nevyjádřil k propustnosti tratě, podle mě ten kruhový objezd bude v 1.kole působit jako "zátka" než se jezdci v dalším kole roztáhnou.
díky, převažující zprávičky na adrese : lindner.jm@seznam.cz
jsou od fandů hořických Zatáček, takže jim všem tímto děkuji za jejich "zvědavost".
Nejčastěji chtějí porovnání obou těchto závodů, jaké jsou Hořice všichni ví, ale Těrlický okruh jen stěží někdo z nich zažil. Takže stručná charakteristika :
....nejdelší přírodní okruh - 6,1 km
....nejrychlejší přírodní okruh - 155 km/h
....mezinárodní závody se jely už o rok dříve, tedy v roce 1967
....při premiéře na startu jezdci z 10 zemí !!!
....za dobu existence byly zastoupeny snad všechny státy Evropy
kromě Rumunska
Podrobnou historii Těrlického okruhu a mezinárodních motocyklových závodů O Zlatý kahanec, včetně obrazové, výsledkové a statistické přílohy najdete v publikaci, která vyjde před závodem v letních měsících.
projeli dvakrát trať) a 2. podstatná informace, která je také potvrzená je, že povolili start třídy volná nad 600
premek798>schuzovat je dulezite , ja jdu 13 srpna na operaci s kolenem..tak hledam dobrovolniky co me posadi na motorku...jezdit asi pujde ale chodit moc ne hehe uvidime..bude sranda
clovece to budes cesky lorenzo!! jinak pucime nejakej hever a dostanem te nahoru !asi tak..nejlepsi by bylo sehnat z TZ ci RS nebo nejakaho podobneho zavodaka magneto (proste ten spodek)..vrch ti udela Ignitech jaky chces
Muj tip.
ja jsem zkousel na RD nasadit zapalovani z RM 250(2002).Kuzel pasuje,prichytnou desku statoru vyrobis,prikoupis jeste jeden snimac , objednas ridici jednotku z Ignitechu a mas zapalovani jako vino.melo by to fakcit
všechný známí frajeři....
věnce mají i od nás z Hořic
98 Dario Marchetti (I)
99 Ruedi Gächter (CH)
101 Henri Sala (NL)..ten dojel jako třetí
105 Andre Stamsnijder (NL)..ten vyhrál
a třetí Istvan Lovasi (H)
super!