globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 250 nebo rovnou škrcená 500 ?
 
27.7.2008 v 20:57
Čus, chtěl bych se poradit, jestli má smysl si pořizovat 250 když chci začít jezdit nebo si mám koupit rovnou 500, ale jaký?
Dík za názory...
Předchozí
1 2
Následující

250 nebo rovnou škrcená 500 ?

27.7.2008 v 23:27 | Nahoru | #31
Já po fichtlu ted projela šestky a víc a náramně se mi to líbí celkem bez problémů.. jen to chce prostě opatrně

250 nebo rovnou škrcená 500 ?

28.7.2008 v 10:46 | Nahoru | #32
mikitka> No vidíš to, vždyt to říkam, rozumnej člověk může začít klidně s R1 nebo ZX10R, a bude to v pohodě...

250 nebo rovnou škrcená 500 ?

28.7.2008 v 11:04 | Nahoru | #33
DMC.motobiker> tak jako nemožný to neni

včera jsem zrovna jednu R6 vzala na dálnici... ono možná by to ani nemuselo jezdit tak rychle ale prostě ten zátah a zvuk.. to je prostě mazec

250 nebo rovnou škrcená 500 ?

28.7.2008 v 12:17 | Nahoru | #34
mikitka> Mě to povídej, já jsem Chopperák... lol lol lol

250 nebo rovnou škrcená 500 ?

28.7.2008 v 12:48 | Nahoru | #35
Mně teda přijde nebezpečnější škrcená 500 než jen papírově škrcená 500. Ale asi tady budu jedinej

250 nebo rovnou škrcená 500 ?

28.7.2008 v 13:31 | Nahoru | #36
McMaron> Já mam stejnej názor...

Protože škrcená jede pomaleji a každej tě předjíždí,
a to se mi zdá nebezpečný, ale na druhou stranu neškrcená
jede rychleji a pak zase ty každýho předjíždíš, což
taky neni úplně bezpečný, tedy někdy... lol

250 nebo rovnou škrcená 500 ?

28.7.2008 v 15:46 | Nahoru | #37

DMC.motobiker>McMaron> Já mam stejnej názor...

Protože škrcená jede pomaleji a každej tě předjíždí,
a to se mi zdá nebezpečný, ale na druhou stranu neškrcená
jede rychleji a pak zase ty každýho předjíždíš, což
taky neni úplně bezpečný, tedy někdy... lol



ja stejnej nazor teda nemam, protze opravdu nepozoruju ze by mne kazdej predjizdel... z 95% predjizdim zasadne ja

250 nebo rovnou škrcená 500 ?

28.7.2008 v 16:34 | Nahoru | #38
tak jeden nazor z opacnyho pole... kazdej sme jinej, kazdej mame jiny zkusenosti, postreh, cit pro motorku a ja nevim, co jeste.

Zacal sem na 250tce, po sezone a neco ji prodal a sel do 600, nelituju toho, ty penize, ktery sem prodelal na prodeji 250 se mi nejspis vratili v padech, ktery sem neprodelal. I po mesicech jezdeni na 600 je svezeni na lehke jednovalcove 250tce prijemny - a obcas mne nekdo predjel.

Ted mne obcas taky nekdo predjede i na h6

250 nebo rovnou škrcená 500 ?

30.7.2008 v 15:08 | Nahoru | #39

xmickey> nelituju toho, ty penize, ktery sem prodelal na prodeji 250 se mi nejspis vratili v padech, ktery sem neprodelal.


lol lol lol



Tak na 600 taky nemusíš padat, to jde jen o to, že ta 250 jede pomale v klidu i na plnej kotel, takže když nemáš rozum, a chceš tu motorku dřít pořád naplno, lepší je začít s 250, protože u tý 6ky bys ten plnej kotel nemusel zvládat...

Já jsem začal s tou XV500 (50 koní), pak jsem přešel na XV535 (33 koní) a ted jsem si zase trošku polepšil s tou Ducati, ale nikdy jsem na silnici nespadnul (naštěstí, alespon zatim), s malýma motorkama na silnici nemam vůbec žádný zkušenosti, akorát jednou mi kámoš půjčil Yuki 125 a to bylo hrozný, žádný pěkný pocity to ve mě nevzbudilo...

Jo a kdybych měl peněz že bych nevěděl co s nima, tak bych si hned v 17ti letech pořídil Buell 12ku, nebo Ducati Monster 900, nebo třeba Harleye, prostě něco velkýho, protože jak se znam tak bych to zezačátku určitě nijak nepřeháněl, a než bych to dostal do rukou, tak bych to holt šetřil, ale na druhou stranu finance nejsou a je dost možný že nikdy nepůjdu do ničeho většího a možná zůstanu už jen u tý Ducati M600...
(i když po třech dnech mi už přišla hodně slabá)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist