Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nazdar! Tak sem si s klukama vyrazil na vylet do Alp a jake nemile prekvapeni bylo, kdyz mi uz cestou tam v Rakousku masina chcipla. Pri zarazene rychlosti, se spojkou, kdyz sem dojel auto na krizovatce a potreboval rachle zastavit. Obdobne to bylo na kazdym semaforu. Musel sem porad turovat, jinak to chcipalo. Na zarazenej neutral to jaks taks vrcelo, ale taky jak kdy. Nastesti me aspon dovezla domu.
Tak sem si dnes odvezl italku z nemocnice. Sestelovali volnobeh, zadna vazna zavada neodhalena. Doufam, ze bude holka drzet. Palnuju letos dalsi cesty a nechci je zase prizpusobovat podle toho, kde lezi evropsky servisy Ducati! lol
angus> Zajimalo by me jestli to pomohlo. Ptal sem sa svojeho mechanika a rekl, ze mam nizky volnobeh. Je pravda ze mam kolem 1tis a melo by byt 1250, ale moc tomu neverim. Na jedne krizovatce to volnobeh nedrzi a na druhe uz zas jo, je to divne.
Dej vedet za par tisic km jak to pomohlo.
Keby takto skapinal japonec, tak by ste sa do neho s chutou pustili, ale ked skapina ducna, tak ma kramy.... kokos, to ste ochotni tolerovat vady na tak drahych masinkach a takto lacno si ich ospravedlnovat? Do servisu s nou, kym porucha nebude definitivne odstranena
Michal639> Hele, tak to mas presne to samy co ja, taky sem mel na volnobeh jenom 1000 ot./min. a ted po sestelovani ma tech svejch puvodnich 1200-1250 ot. Steluje se to vespod takovym vystouplym sroubem. Jsou tam tri a tenhle je uprostred, aspon neco takovyho sem se dozvedel od mechanika. Jeste sem nemel cas na to poradne mrknout. Stejne nevim, jestli bych se v tom odvazil stourat sam. nadani mechanika mi ponekud schazi..... :o
Řešim zrovna stejnej problém s tím, že občas při přidání full gas se před vystřelením lehce zahltí, to jen velmi výjimečně, ale za tohle si můžu nejspíš sám, páč jsem metodou pokus omyl šťoural, až se volnoběh zvýšil, jen je zvýšenej, jak se mu zachce, někdy dává mnou nastavených 1200-1250, jindy jen oněch umírajících 1000 ot. Záleží, jak se vyspí. Předpokládám,že jsi to dával na Budějárnu, kolik si řekli za tuhle "pitomost"?
Kdyby na to existoval aspoň nějakej jednoduchej vehement, ale tenhle system.. navíc otvíračka na Budějárně je docela nepříznivá, no, uvidíme, musim tam co nejdřív
..mne to ted taky chcipa o sto sest.. a to jsem to mel nedavno v servisu ...pokud nemate sytic, ridi se to nak samo ne? pac otacky jsou po nastartovani zvyseny.. ale jak, to nevim.. obcas mi to prijde, ze to je podle vlhkosti vzduchu, ale to je blbost asi
Podle me tomu pri startu a kratce po nem prida pocitac, pak prestane pridavat, tak se to chvilku zachrchlava, nepravidelne vrci, ale po cca 1 minute se to srovna a steka to jak podle metronomu. Mne od lonsky opravy nechcipa, ale radeji to zatukam. Zato tuhle nechtela vubec naskocit, blikla kontrolka ridici jednotky a zustala svitit. Trikrat sem to nahodil a chcipnul klicem a porad svitila. Pak sem to zkusil nastartovat, chytla na prvni zapaleni a kontrolka zhasla. ZAjimava vec.
No sakra.. ještě toho tak, se startama nemám sebemenší problém, žádnej plyn, všechno si obstará sama, jen to občasný chcípnutí se mi zdá docela nebezpečný, jak je to občas, tolik mě to nenutí, ale už to začíná krkat.. Jinak se na všem docela podepisuje kvalita benzínu, to dokáže potrápit celou nádrž, speciálně pumpa v Líbeznici, to jsme nadávali ze skupiny všichni, "dokonce" i kluci japonský tam už nikdy.. (Sors asi neřeší )