Koukám sem na fórum už pár měsíců, prošla jsem si starý, ale nenašla jsem nějakou ucelenou odpověď na to, jak to probíhá při koupě NOVÝ motky.
Jasně, obejdu si, obepíšu prodejce v okolí, vyberu ten nej. Pak se dostavím a co...
Mám nárok na nějakou zkušební jízdu? Je tam možno sjednat povinný ručení+havarijko? Je možno z obchodu rovnou odjet na motce?
Je třeba si na něco dát pozor, jako třeba jestli je tam dost oleje, jestli je namazanej řetěz, jestli tam nalili nějakej benzín,apod... ?
Potom musím zajet na STK a pak motku přihlásit?
jestli to tu někde na fórku je, odkažte mě, prosím
Díkes.
Povinné ručení je automaticky sjednávané na prodejně, havarijní můžeš taky, když chceš.
Po zaplacení samozřejmě hned z prodejny odjedeš, jen to chce říct den až dva předem, aby Ti motorku připravili a zkontrolovali. Tím pádem nemusíš pak kontrolovat namazaný řetěz ani hladinu oleje nebo vody. Benzínu tam je do 4 litrů, abys v klidu dojela k benzince.
Na žádné STK nejedeš, nová motorka se přihlásí tak, že vezmeš fakturu, velký techničák a zajdeš na magistrát. Tam vystojíš fronty jako prase, protože jsi z Prahy...
lol
Kupoval jsem letos dvě a při odjíždění z prodejny je to nádhera...
Kdyžtak mi dotazy piš na mail, málokdy se ve všech tématech zorientuji a tak se to tu těžko hledá...
hondacbf1000@centrum.cz
Z Prahy sice jsem, ale utíkáme odsud. Prodáváme byt a za část korunek si koupím novou motku Mám vyhlídnutou Suzuki GS 500F. A budu jí shánět v okolo Liberce. Tam budem bydlet.
Ale díky moc za info, už jsem klidnější
Naposledy editováno 17.07.2008 21:32:51
Na Yamahu nemám tolik námitek, ale nejhezčí motky jsou Hondy.
Celoživotní sen CBR jsem nakonec musel oželet, protože vzadu se spolujezdec vozit nedá... Samotnýho jezdit, to mě moc nebaví. Pár zatáček jo, ale celé dny ne.
Honda 600 je už fakt moc silná, navíc o 30kg těžší :\ Budu ráda, když utáhnu tu Zuzku
Ještě můj výběr proberu s tátou, je fanda do motorek. Ale co jsem tak všude zkoumala, Zuzka je dobrá pro holku...
Ale CBF 500 i CBF 600 S jsou ovladatelnější, než zůza. Hlavně ale mají nejlepší krouťák mezi konkurencí. No a mít už od 2000ot/min skoro maximum kroutícího momentu, to je pro začátečníky největší výhoda.
Taky mají palubní počítač, tripmaster, mají výstražné blikání všech blikačů na jedno tlačítko... atd...
2LEKO>Noona>A celokapotovaná verze týhle hondy by nebyla?
Tak se těšíme na tebe v Liberci!A konzultace co a proč koupit tady písemně ti jenom poplete hlavu.To je na delší povídání!
Mě poznáš, pojedu jak pos... lol lol lol lol Ale nevím, jestli to stihnem se přestěhovat a vyřídit do konce sezóny. Takže to možná bude až na jaře. Ale kdo si počká, ten se dočká
hondacbf1000>Ninja je nespolehlivá.
Můj názor Ti vnucovat nebudu, jen si myslím, že Honda CBF 600S je hezčí a lepší. Nebo Honda CBF 500, ta je úplný naháč. Ale výkon slušný, kroutící moment od nízkých otáček, ovladatelnost nejlepší a váha motorky nižší.
A to ze je Ninja nespolehliva jsi slysel kde?
S jasnou zadosti, co chce clovek servisovat... jsme vam jeste vymenili tohle tohle tohle,... proste pristup, aby co nejvic vydelali. To jako bych si dal do pneuservisu prezout a oni mi to vratili v novym laku, protoze byl poskrabanej blatnik...
Oproti teda Yamaze , která jenapř. průkopníkem ve stylu cestovních endur ... daleko před Varaderem tady bylo TDM , nebo pak v 98 udala směr radikálním sportovním motorkám ve stylu R1, přetím nic takového nebylo .. začal boj nizká hmotnost, velký výkon, sportovní nářadí ... dále pak R6 v.r.99, první sportovní 6tka dodnes úspěšně jezdí v serii na okruhách .. nebo třeba první diodovou zadní lampu má R6 01,... Honda kopiruje 954RR 02
nebo třeba 2 přední sešikmený světla ... první měla FZR600 94, pak už hezčí R6 99 , Honda se k tomu rozhodla až u 600RR 03 a najednou to dělá furt atd.
Honda??? možná tak s el. tlumičem řízení ... jinak asi s ničím ... vstřikování měla Suzuki dřív ...
Jinak co se týče CBF at už 500 nebo 600 , je to oproti konkurenci hodně těžká a slabá motorka, jediný plus je že je za dost nízkou cenu, což je dáno tím že se hůř prodává ....
CBF 1000 je nejprodávanější na světě, takže nevím, kdes vzal, 500 nebo 600 se těžko prodává. Ale je mi to jedno.
Obecně řečeno, každý typ Hondy je v dané kategorii nejlevnější nebo jedna z nejlevnějších a je to dáno jednoduchým ekonomickým ukazatelem: čím víc výrobků prodám, tím víc se mi rozpočítají fixní režijní náklady výroby na jeden výrobek. Z toho jednoduše vyplývá, že nejlevnější jsou ty nejprodávanější výrobky.
Teď k technice:
keramické vložky válců začala pro veřejnost prodávat první Honda. Křemíkové pístní kroužky začala používat první Honda.
A víš co? Trhni si nohou, proč já bych tady měl dávat školení cvokovi neobjektivně zamilovanému do yamahy...?
Mě je to úplně fuk, jezdi si na čem chceš, já se snažil poradit kolegyni, která se ptala na vhodnost nákupu a myslel jsem, že chce nejpříjemnější svezení za co nejméně peněz.
Honda je levnější v nákupu, levnější v provozních hmotách.
Ovladatelnost a jízda s motorem s nízko nabíhajícím kroutícím momentem je neocenitelná...! Krouťák u CBF nabíhá od 2000ot/min.
Mimochodem, Fazer se mi líbí, uznávám ho. Ale já zkrátka utratím míň peněz.
za poslední 3roky jsem dovezl a prodal přes 1000 moto a řeknu ti že CBF jsou nejhůře prodejný motorky, potvrdí ti to každej bazarista , dovozce atd.
Fazery jdou jak vino ... ...
Počkej až to budeš jednou prodávat, pak se pobavíme
Nejsem zamilovanej do žádné značky, možná mám radši Yamahu a je to zkrz to, že jezdím okruhy a Yamaha potřebuje na to aby byla dobrá nejméně peněz do úprav, v podstatě R6R je hotová okruhovka už v serii ..
Honda má absolutně nejdražší náhradní díly, nehorázný peníze tam stojí každá pič.... , v tomto směru je Yamaha taktéž nedostižná .... kde koupíš přední kapotu na Fazera za 2200??, přední světlo 5000,-, kotouč za 3000,- , atd ... v Hondě jsem kupoval část přední kapoty na CBR600RR za 10.000,-
atd.
Ahoj kupoval jsem hondu hornet letos v Liberci ve švermově ulici. Přijemní prodavači, ochotný(prudil jsem tam asi 3 týdny a rozhodoval mezi fazerem(mají tam i yamahy) a cbf 600 a na konec jsem vzal toho horneta. Sjednání povinného ručení i havarijka na místě je samozřejmostí. Moto nebylo na prodejně v barvě, ale za 3dny byla k vyzvednutí. Vyplatí se trochu smlouvat já usmlouval 20000 slevičku. Ke každé motorce je plná nádrž, a 15% sleva na veškeré příslušenství a opravy motorek, oblečení napořád. Nemůžu nic říct proti.
Doporučil bych ti GSXR600 01-03 , za 100t. koupíš pěkněj kousek, motorka je oproti konkurenci odost větší a nebudeš na ní vypadat blbě ...,nemá vyloženě žádnou častou závadu, pokud i vážíš přes 100kg, koupil bych rovnou 750, záleží jaké máš zkušenosti, ale bát se toho nemusíš, nemá to spodek a když budeš rozumnej, točit ze začátku jen do 6-8t nic ti to neudělá ...
Můžeš si pak motorku lehce předělat, aby ti líp sedla .. kup si na to racingovej štít, stojí kolem 2t a je trošku vyboulenej ... uvidíš líp na budíky a bude tě líp chránit před větrem , můžeš taky investovat do přepákování, které ti posune stupačky více dozadu tak aby se ti vešly nohy do prolisu na nádrži ... nemusíš kupovat celej systém stupačky, ale jen takovej mezikus s dírama mezi orig. stupačku a rám ...
rozhodně nic pro tebe : R6 , CBR6 , Kawu ZX6R 00-02 moc nedoporučuji, 03-04 je malá .. až 05 je zase velikostně pro tebe , ale to je od 130t ..
tož tak asi ...