rád bych se podělil o zkušenosti s touto mašinkou s lidmi co jí mají doma.
Začínám a využiji každou radu.
Pro začátek mám dotaz, nepřijde Vám že sedadlo tak tochu topí? Mne přijde že v těch vedrech budu mít za chvíli vejce natvrdo:)
Uvažuju o nějakém odstínění od motoru, nějakou izolací...
Jinak jsem z mašinou zatím spokojen, pohodlí, síla akorát na mne a ten prdlavej zvuk to je nádhera:)
čau Doktor
1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Repulsion> o 650 GS jsem uvažoval do doby, než jsem si toho nepřečetl víc o té nové 800 a teď i o té Hondě (tedy dva dny dozadu). Nepotřebuju akční jednoválec... stačí mi pohodlný a spolehlivý dvouválec. Nebudu se nikde ani stavět na zadní. Chci v klidu jezdit, sem tam vzít i manželku za sebe a nechci aby trpěla jako teď na mém cruiseru, kde má nohy nepřirozeně skrčené. Nehledě k tomu, že i mě po 80 km bolí prdel jako sviňa. Každopádně pokud seženu v super stavu i tu 650 GS, tak bych zkusil i ji. Ale hledám stroj na déle než jednu sezónu a tak pochopitelně hledám optimum. Najezdím toho hodně i po městě, takže zase větší motorka nemá smysl.
Loss: Myslím, že Tobě mohu, podle toho co píšeš, TA 650 doporučit. Spolujezdec má pohodlí dost. A i ve městě se mi TA osvědčil (občas dělám takové skopičiny, jakože někde objedu kolonu po trávě apod. :) GS bude pro tyto účely asi ještě lepší, protože je lehčí a štíhlejší... ale na delší štrece se prostě výhody dvouválu projeví...
Ale když koupíš TA rok nebo dva starého, tak vlastně pořád kupuješ v podstatě novou motorku - a jak říkáš, navíc kolikrát plně vybavenou - takže jenom na kufrech ušetřích třeba desítku....
jinak řeknu to, co tady pořád každému opakuju - starý TA je prostě nejuniverzálnější motorka s vyváženým využitím na všechno. Všechny ostatní zmiňované alternativy už to mají posunuté na tu či onu stranu...
1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Gnat: Tak spotřeba u BMW kouzelná... ale podle mého osobního dojmu je ten jednoválec při delší cestě po asfaltu opruz - ne, že by to nejelo - ono to je výkonově s TA taky docela srovnatelné, ale musíš to furt točit, celkově je to takové nervóznější a i pocitově je to jiné... nicméně pohodová přepravu z místa A do místa B rychlostí řekněme do 130 km/h není problém ani na větší vzdálenost...
Naposledy editováno 07.07.2008 16:50:09
1 reakcí na tento příspěvek Honda TransAlp XL700V - debata majitelů
Tenhle baterkář je celkem spolehlivej. Bavili jsme se o tom právě když jsem mu popisoval, jak jsem odrovnal špatnou údržbou tu svoji a on mi vysvětloval co mám s gelovkou dělat a proč se chová, jak se chová. Na to konto mi pak říkal tohle.
Loss>Projíždím na netu ty TA a koukám povětšinou dovoz z Itálie. Teda nic moc. Italským jezdcům nevěřím ani Ň. Mám zkušenost, že nevymění olej ani po 15 tis. km. Jsou to na údržbu hrozní lajdáci. Problémům s motorickou částí bych se teda rád vyvaroval. To už snesu odřenej blatník.
Pokud budeš kupovat motorku rok starou, tak pokud nebude nějak viditelně sprasená, můžeš být docela v klidu... a jelikož si uvažoval o novotě, tak není důvod, proč brát něco staršího...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kryty na říditka Honda XL 700V Transalp | kkralikk | 1 | 11.9.2024 v 04:15 Slam |
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp | lifik | 6 | 24.8.2024 v 21:05 Jozkak |
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp | Svejk1 | 7 | 24.7.2024 v 12:38 Hrdibor |
Jízdní vlastnosti Honda XL 700V Transalp | Driwer | 3 | 11.7.2024 v 09:46 Driwer |
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |