Našel jsem sice téma Thundercat, ale diskuze se již vydala jiným směrem, tak se omlouvám,ale založil jsem nové téma.
Koupil jsem Thundercata o víkendu, krásná motorka, jsem nadmíru spokojen, jen jsem s ní jel cca 150km, od začátku řazení naprosto úžasný ale ke konci jízdy začala blbnout dvojka... nechtělo se jí a bylo to docela rány proti jiným rychlostem když zapadávala. Mohlo by to být zahřátím? zdá se mi to jako blbost. nevím čím by to mohlo být. ostatní rychostli v pohodě... při řazení dolu vše Oki, jen nahoru z jedničky na dvojku to blbne...
Další otázka... dá se domontovat zadní platový díl co drží SPZ? bez toho abych ho řezal atd...? chtěl bych pak koupit jen kovový držák a pak dát miniblinktry.
Ještě jsem hledal návod ale je to problém. Jestli by někdfo byl tak moc laskav a mohl by ho dát na net nebo poslat emailem.
Díky moc za pomoc
1 reakcí na tento příspěvek YZF Thundercat, pár dotazu...
ja tam mam komplet prevodovku prakticky novou (po najezdenych 5tis.km) a proste mezi 1 a 2 to je rana jak z praku.. nedejboze, kdyz vytahnu roztahnu jednicku.. to pak musis fakt do toho kopnout, aby tam dvojak pekne vletl... jinak to je seredny zvuk, ale jinak mi prevodovka chodi krasne...
jen ještě asi hloupí dotaz? pomůže tomu jiný olej? Je tam skoro nový ale třeba jiný než 20W/40? Třeba v autě jsem měl také hlučnou převodovku, dala se do ní nějaké pasta a pak to přestalo, tak jestli něco takového exituje na moto kde má motor a převodovka stejný olej.
A ten olej nebo nějaká jiná sračka by to nevyřešila?
Nech si udělat odhad opravy v nějakém servise a ať ti něco přispěje ...
Chlapy ještě k té převodovce:
Jen takový poznatek... když jsem jel ve dvou převodovka byla daleko tišší, nebyly to takové rány jako když je motorka zatížená jen jedním... Může to mít na to nějaký vliv?
Jinak k převodovce ty rány jsou normal při zatížení jsou rány větší,ale nic nenormálního-najezdil jsem na catech xdesítek tisíc km a na všech to bylo stejný-prostě je to tak
DavR1>Tu dvojku máš dost načatou , co nevidět ti začne vyskakovat a bude to v řiti .. oprava je masakr, lepší sehnat lehce jetou celou převodovku ... i tak je to motor ven ... caty už proto nevozím ... moc riskantní, má to každej druhej ..
Dave, nemá to každej druhej, má to každej první a taky každej fejzr, zkrátka u těchhle převodovek, jak maji nalítáno pár desítek, tak sou hlučný a jdou ve vyšších točkách ztěžka, dá se s tim naučit zacházet otáčkama, ale je to omezení, třeba dvojka tam jde ve vysokejch fakt blbě, často zůstane neutrál, v nízkej a s citem jde OK, nejel sem na žádným catu ani fejzru, kterej by už měl něco nalítáno a převodovka šla jak u suzuki... Ale furt to jezdí a slouží... Další desítky tisíc...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Thundercat - karburátor Yamaha YZF 600R Thundercat | Okin1 | 11 | 6.11.2023 v 23:51 2stroke |
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... | Joel1 | 4 | 6.7.2023 v 19:54 Joel1 |
Sada na snížení výšky Yamaha thunde... Yamaha YZF 600R Thundercat | R.a.F | 5 | 2.11.2022 v 19:53 assassin |
HJC IS 17 Yamaha YZF 600R Thundercat | Malibu86 | 10 | 7.1.2021 v 14:20 vopák |
Motor cukne spadne otáčkoměr a zase... Yamaha YZF 600R Thundercat | Kalich94 | 3 | 26.8.2020 v 15:27 FiZzeR |