Gumy jsou ve 100% stavu, dostatek vzorku, sjete rovnomerne bez bouli a plosek, zadni vidlice ani krk rizeni nema znatelnou vuli. V predni vidlici byl pred dvema dny vymenen olej i s guferama, takze toto bych vyloucil.
Bago>raID_CBF>Nejsem žádnej zkušenej střelec, ale jedna rada. "Nebrzdi v zatáčce!" Dá se to, ale už to chce asi víc cviku, dobrý gumy, silnici a možná i sportovní motorku.
a jak to mám teda dělat když chci zpomalit???
A pokud není teplá zem a zahřátý gumy a ty se bojíš naklopit.tak jeď pomaleji.
Dik za rady, priste vic klopit, nebrzdit a vjet do zatacky kterou nemam zmaklou pomaleji.
janrezabek>Bago>raID_CBF>Nejsem žádnej zkušenej střelec, ale jedna rada. "Nebrzdi v zatáčce!" Dá se to, ale už to chce asi víc cviku, dobrý gumy, silnici a možná i sportovní motorku.
a jak to mám teda dělat když chci zpomalit??? Kup si boty s tlustejma podražkama. Stary heslo motorkařu stale plati,,Brzdna draha motorkaře se rovna tlouštce jeho podražek,,
Ty vee :D tak to jsi mě fakt dostal lol lol lol lol
BAgo> Blbě jsem to napsal, nebrzdi v náklonu. Narovnat motorku, když je tam volno, a pak brzdit. Když nemáš na vybranou prostě to sklopit a čekat co pneu udrží.
Jo a rozvlnila se mi jednou lehká sportovní Suzuki na úplné rovince, když jsem omylem moc zavadil o kvalitní kotoučovku vzádu... :D
desmodeda>1. Zkusit motorku narovnat z náklonu a přibrzdit ZADNÍ brzdou.
2. Zkusit naklonit ještě víc je druhá možnost. Jak praví Doktor N: "Když si myslíš, že už to víc nejde, tak jsi tak v 75% možností motorky i sebe...
Hele tady jsem fakt myslel ze uz to vic nejde, muzes mi prosimte poradit kde vzit tech dalsich 25% motorky i mne? lol
Ad topic> nemas supersportovni motorku, takze musis pocitat s nejakou tou nervozitou, navic jsi na silnici, ktera casto nema idealni povrch. Jestli do toho brzdis v zatacce a neumis to, tak se tvym pocitum ani nedivim. Jinak brzdit predni se da i ve velkem naklonu, ale musis to umet a mit trochu citu.