Honda me dosti prekvapila svym nizsim posedem (coz je fajn pro lidi mensiho vzrustu) a hlavne dost tvrdym sedlem vuci moji Suzuki.
Dochazi zde k paradoxu. Honda mekoucka motorka, co prejede nerovnosti na silnici bez hopsani na sedadle, ovsem na tvrdem sedadle.
Suzuki tvrda jak spalek, co da najevo i nejmensi hrbol na silnici, ovsem s pekne mekkym posezenim.
Nicmene, samozrejme co se tyce pohodli tak Honda totalne Suzuki valcuje.
U Hondy se me vubec nelibilo dosti hluboke ponoreni prednich vidlic, pri prudkem brzdeni predni brzdou a nasledne nalitnuti do zatacky. Tohle u me kolikrat zpusobilo dosti neprijemne zavlneni motorky coz se u Suzuki nestalo.
Motocykl :
Honda - nizsi posed, drobnejsi moto, pusobi dojmem lehci motorky a na ovladani mnohem snadnejsi.
Suzuki - vyssi posed, robustnejsi moto, ovladani "tuzsi" .
Jizda :
Honda - chvilicku trva, nez se rozjede. Plynule zrychleni. Pohodlna jizda.
Suzuki - start - pila - brzda - koleno - pila .
Pohodli na h...o asi zakoupim suspenzor .
Snad se to nekomu bude na okraj hodit. Ze zacatku jsem byl zastancem Hondy, ovsem po tomhle svezeni jsem rad, ze nakonec v mych sparech uvizla Suzuki GSX-R 1000.
Naposledy editováno 15.06.2008 19:50:53
Tenhle slogan mě u članku s novou Yamahou dostal. Taky se nad tím zamysli a tak se koukni na obě a řekni si tahle je pro mě hezčí a ber, ty ostatní detaily řeš až pak