black-jack>chlapi však to měla být prdel jinak díly na to budou drahé +/- stejně a spolehlivost bude daná tím,jestli původní majitel měnil co měl a hlavně kdy měl, ale já osobně bych jí po koupi stejnak kuchnul a změřil kde co, bo jak by se to vysypalo, stalo by to ranec A 250ka RMZ a KXF se nejak lišily? Já měl za to, že mají jen jinou barvu plastů
250ka RMZ a KXF se nejak lišily? - ne roky 2004, 2005 - totožné. Rok 2006 se oddělila Kawa
Himlhergotson>Bunker> to je normalni , je to kroska co moc nechladi a to samy jak suza....nekde v lese zastavis nebo jedes vyjezd napodruhe hned z toho frci voda...je to motorka vylozene na krosovou trat jak uz podvozkove tak koncepcne.dela to treba i KTM 450 SXF a KTM 450 EXCE vubec.... ty krosky nejsou staveny na pomalou jizdu nebo na cekani pod kopcem
JJ, viz nedávná Fallenova fotka, kdy krosová Honda začla vařit i při čekání na roštu...
Edit: pismenko
Naposledy editováno 18.06.2008 21:50:53
Bunker>No oproti YZ 426 je rozdil v pruběhu vykonu a celkovem vykonu, to jde prostě krasně za plynem, podvozek je určitě lepši, lepe se ovlada a celkově je prostě super, je to 5 lety rozdil. Hlavni plus je startovani, ma automaticky dekompres a jde to startovat jak 2T. Zatim spokojenost, ještě to musim vyzkoušet na pořadne trati
Edit: pismenko
úsměv říká spokojenost...ať to drží