Generiq>Jestli ti stačí být svižně na rychlosti 100 km/h, tak vůbec neřeš nic jiného. Provozní náklady 4T budou tak třetinové, spotřebou počínaje (palba na 2T +-8 litrů/100, palba na 4T tak +- 3l/100km)
jak je možný že ať to rvu sebevíc tak sem se ještě přes 5,5 litru nedostal? to mi vysvětli!
A já nevim co furt melete všichni s tou ůdržbou já leju benzín a olej a mažu řetěz... co víc by ste na tom chtěli dělat? spotřební věci jako kotouče, destičky, brzdová kapalina, pneumatiky atd. jsou stejný akorát jednou za cca 25 tis. km (u mě jsou to dvě sezony) udělám GO za odhadem 7 tis. Kč
a já nemám dvoutakt kvůli rychlosti mám ho kvůli tahu a síle motoru se kterou se nemůže 4T rovnat
Naposledy editováno 20.05.2008 08:55:23
Míra125>Generiq>Jestli ti stačí být svižně na rychlosti 100 km/h, tak vůbec neřeš nic jiného. Provozní náklady 4T budou tak třetinové, spotřebou počínaje (palba na 2T +-8 litrů/100, palba na 4T tak +- 3l/100km)
jak je možný že ať to rvu sebevíc tak sem se ještě přes 5,5 litru nedostal? to mi vysvětli!
A já nevim co furt melete všichni s tou ůdržbou já leju benzín a olej a mažu řetěz... co víc by ste na tom chtěli dělat? spotřební věci jako kotouče, destičky, brzdová kapalina, pneumatiky atd. jsou stejný akorát jednou za cca 25 tis. km (u mě jsou to dvě sezony) udělám GO za odhadem 7 tis. Kč
a já nemám dvoutakt kvůli rychlosti mám ho kvůli tahu a síle motoru se kterou se nemůže 4T rovnat
takže spotřebu máš oproti mně dvojnásobnou - dvojnásobné náklady na benzín
+7000 za GO (kterou já nejspíš nebudu muset dělat)
při tvém nájezdu 12 tis km za sezónu zapaltíš jen za benzín cca 22tisíc kč
kdybych já najezdil 12 tis km tak jsem na 12 tisících Kč jen za benzín
+děláš 1x za dva roky GO - dalších 7000(a třeba to může bejt i víc...)
takže ty náklady jsou prostě menší ať chceš nebo ne
ad údržba - máš TDR pokud vím zatím pár měsíců,najeto jestli 1tis km? (můj odhad) a už to říkáš,jak je 2T neporuchové.Myslím si,že tydle věci tu psát je zatím unáhlené.Už tu bylo několik případů a i ze svého okolí o nich vím.Tímto nechci nějak vychvalovat 4T,i u toho se může něco posrat,ale o bezúdržbovosti bych tu psal,až na ní budeš mít víc km...
Taky je ale treba vzit v potaz vybaveni.... novou moto za skoro 100 tis. a helmu nejakou plastovou smejdku nebo nwm kolik na to mas ze.
Děděk EV>Míra125> Nevím ti čéče,ale jak tak čtu tvé příspěvky poslední dobou,tak se mi zdá,že hodně měníš své názory.Viz i zde, jednou to a pak hned zase jináč...
ad údržba - máš TDR pokud vím zatím pár měsíců,najeto jestli 1tis km? (můj odhad) a už to říkáš,jak je 2T neporuchové.Myslím si,že tydle věci tu psát je zatím unáhlené.Už tu bylo několik případů a i ze svého okolí o nich vím.Tímto nechci nějak vychvalovat 4T,i u toho se může něco posrat,ale o bezúdržbovosti bych tu psal,až na ní budeš mít víc km...
jj když ze mě se stal zastánce 2T a tak ho chválim a taky si dělám srandu ze 4T lol ale když už mi přijde že to přehánim tak uznám a napíšu že ten 4T neni zas tak špatnej
na TDRku mám málo najeto- necelých 1500 km :\ ale mám kamarády co mají 2T dýl a nikdo si výraznějc nestěžoval až na jednoho který zadřel ale to bylo jeho chybou
Sparkac>s tim motokelem bez nekam! lol
vsak porovname.. kolik ti to vazi vubec?
já žádný motokolo nemám :o natož abych věděl kam s nim mám jít lol
jinak váží mi to 130 kg a vzadu mám 140 gumu lol
teď bude možná váha nižší protože nepřežil předek pád takže z toho mám naháče takže je to o pár kilo lehčí lol
Homer>Já osobně bych to řešil z pohledu designu a náklonnosti ke značce. Takový ty řeči o tom jaký motor je lepší mě u tohoto objemu dostávají do stavu nekontrolovatelného řehotu. No jistě, rozdíl jednoho kilowattu a dvou newtonmetrů, to už je kurevsky znát lol
v podstatě to bude stejný, rozdíl pozná jen málo kdo jde spíš o průběh výkonu a točivýho momentu motoru ale to těžko někde vyčteš a v podstatě to v praxi ani nepoznáš lol lol
nedalo mi to Ti nenapsat, protože přesně procházím stejnýma úvahama jako Ty. Rozhodla jsem se si na stará kolena splnit svůj sen a koupit si motorku. Právě si dělám papíry na velkou, ale všichni mi radí vzhledem k mé váze 52 kg, abych si na rozjezd pořídila něco "lehčího". Před pár měsícama jsem byla na výstavě v BA a viděla Yamahu YZF 125 a hned se mi zdála pro mne jak stvořená. Problém je ovšem ten, že se nedá koupit jetá a vydržíš na ni tak rok až dva a pak ji budeš prodávat s velkou ztrátou. Rozhodla jsem se tedy pro Hondu CBR 125. Ovšem když jsem ji viděla ve skutečnosti, byla jsem dost zklamaná a s Yamahou se nedá vůbec porovnat. Moje definitivní rozhodnutí je tedy Aprilia rs 125. Nevím zda je to dobrá volba, ale myslím, že na rozjezd to stačí a čas ukáže co by bylo vhodné do budoucna..... Držím palce s dobrým výběrem!!!!
Taktiez sa rozhodujem medzi cbr 125 r a yzf-r125.Rozdiel v cene na slovensku je asi 20 000.Yzf-r125 je jednoznacne krajsia.Lenže mam vysku len 167 cm tak neviem ci by pre mna nebola lepsia skor cbr 125 r,kedze yzf*r125 ma dost vysoko sedadlo.
Poradte ktoru vybrat.