Jinak 4 uziak-podle me DT od 16cti good volba,stejne jako CRM,KMX,w8 se delal vodnik i vzduch,RX,ETX,kilowaty plus minus to samy (podle otevreni atd)spotreba na 125 celkem krutá zase plus je jízda ale musi se to drzet pod krkem(to uz se tu resilo milionkrat 2t vs 4t), pokud chces zamachrovat a mas na to kese tak 2t pokud chces jezdit za par a menit jen olej pak naky 4T nejlip vzduch a mas po starostech-XL,XLR,XR nebo naky ybr to musi bejt ve strikacce parada az an ty dva tlumice jestli se nepletu.ja osobne sem mel 4T, a kdyz sem ted jel s kamosem co ma cerstve libovy 2T CRM tak sem si rikal ze to zase nakej zazrak neni, pokud se jedna o enduro tak rychlostne je to 2T o trosicku rychlejsi pac odpor vzduchu stejne tema kilowatama nezbouras,ale zase se mi nelibi ze jak ti u ty 2T spadnou točky tak je to fakt o nicem a zase podrazovat a tocit to to neni muj styl.lepsi 4t das petku a jedes furt provoz stoji cetku.pokud se jedna o silnicku i kdyz o ni nebyla rec tak s kapotazi poleti 2t o hodne vic jak 4t ale zase je to o tom toceni.ja osobne mam cr250 2T a to je neco jineho (rikam aby bylo videt ze nejsem naky razanti odpurce cvajtaktu)to se neda srovnavat s DT.Jinak u DT bacha na olejovy cerpadlo ktery kdyz se posere tak zadres (oilmaster), nejhorsi je ze kdyz se posere tak to poznas az budes mit pridrenej motor je to takovej zacarovanej kruh. proto bych taky volil ten 4T.pohoda jen tankujes a jen obcas,kamos na tom CRM za vikend asi 22 litru benzinu plus olej a to nepocitam cestu z Prahy 100km,nevim kolik mu to zere ale 3-4 rozhodne ne :)
Naposledy editováno 10.06.2008 17:01:34
Edit-svicka je fakt hrozne dulezitej faktor,vlastne az tak dulezitej ze blbec nemam nahradni :\ hlavne ze mam nahradni kotouc desky packy radicku atd atd...(koupil sem jen kotouc kuli cene) a svici nemam...ta NGK kterou mam v CR je z naky KTMky kdyz sem to byl koupit tak majitel mel problem nastartovat pak prijel jeho kamarad a privez mu po tel dohode svicku z jeho masiny a na tu to palilo v pohode...vlastne to je celkem nahoda no ze to chodi tak jak to ma...rozhodne bych nemenil fakt to s tim chodí cajk na to ze to byl jen experiment jestli to pojede nebo ne...
Homer>urcite se toho zbav a jdi do MX je to super vec,nebo se svez na kamaradovy krosce..myslim ze budes mile prekvapen co 125tka kroska dela za veci
Naposledy editováno 10.06.2008 18:26:44
Weeman>ja bych ti poradil ale nevim jaka tam ma bejt no ja tam mam jetli ti to nejak pomuze BR9ES ale preci jenom nejlepsi je tam mit origo jinak musis skouset a skouset
Naposledy editováno 10.06.2008 19:08:45
Kuchta>Homer125> Na zacatek rozhodne NE 250, je to fakt jako nebe a dudy,DTčko jede zatim co 125ccm 2T mx trhá rite a půlí hlavy fakt...
To je vůůůl 125 je celkem hodná já sed z fichtla na 250 a trošku šok se konal, nic méně žádný peklo. lol lol Jinak 250 tě opravdu hnedtak neomrzí první ve 13 - teď je mi 21 a dostal sem se na 260
Jinak abych to tu jenom nezasíral - otevřený DT něco kolem r.v. 02 nebude vůbec marná mašina jako na závodění to není, ale takový to blbnutí na trati snese. Kluci tu tahaj Dtčka už od nepaměti a sou to super stroje