globalmoto_kveten





Téma: Yamaha Dt 125
 
10.6.2008 v 09:24
zdarec,moc mě láká yamaha DT 125.-.ale skoro nic o ní newím.-.tak mi pls poradte................
Předchozí
1 2
Následující

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 09:27 | Nahoru | #1
O Yamaze newim nic, ale nemusel jsi zakládat nový téma, když se o tom bavíme v tématu hned pod timhle, který myslim jsi taky založil

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 09:49 | Nahoru | #2
Do města, okresky, polňačky. Pěkný výkon, cena, plno ND, dobrá prodejnost. Dá se s tím blbnout i cestovat...akorát to bude trochu papat

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 09:56 | Nahoru | #3
Já newim, jel jsem na tom jednoua podle mě spíš motorka na silnici a polní cesty a do lesa, na žádnej hardcore to asi neni!

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 09:58 | Nahoru | #4
hlavně je prošpikovaná elektronikou, která je na tom neustále v řiti :)

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 10:08 | Nahoru | #5
to je taky možný .. na RX s elektronikou jsem neměl žádnej problem a kámo na DT se v tý elektronice hrabe furt

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 10:47 | Nahoru | #6
Ja mel DT 80ku..a byl sem s ni maximalne spokojenej a to nebyla nejnovejsi takze ja muzu jen doporucit..
Zkus kouknout sem...http://www.dt125x.ic.cz/

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 10:59 | Nahoru | #7
DT mám a nikdy jsem s tím neměl problémy, elektrika valí jak má, někdy je problém když je to omezený do 90km/h, tak se tam musí napojit jakejsi elektronickej hajzl, ale nic nákladnýho, moje má naběhaných 30 000km, v 20 000km původní majitel prý měnil píst no asi to byla pravda, bo když jsem dělal GO tak byl jak novej, při 25 000km jsem dělal nový ložiska, gufera, ojku, těsnění atd. Nikdy mě nesklamala, jen jednou a to jsem měl zacpanou trysku bo jsem neměl benzinovej filtr, vyčistit a v pohodě. No na nějaký hard enduro to zrovna není, ale běžný polňačky, lesy, sem tam nějakej výjezd se dá. Přední tlumiče bývají hrozně měkký, tak jsem je zgenerálkoval a nalil trochu hydrauličáku aby to nešlo na doraz, občas s tím aj někde trochu houpnu a nikdy to nešlo na doraz ani při mých 95kg 191cm Na větší postavy je to malý když jedu ve stupnách tak se buď hrbím nebo su předkloněnej jak superman. Když je to otevřený tak to jede slušně, ale otevřením stratíš i poslední spodek co tam byl, musíš ji furt držet pod krkem. Spotřeba se motá od 7 - snad až do 11 litrů.

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 11:18 | Nahoru | #8
uziak>nevim proc si zakladal novy tema jinak DT je v pohodě jak na silnici tak i v terenu, s elektrikou jsem zadnej problem jeste nemnel funguje jak ma no a ta spotreba je trochu visi ale tak taky je to 2T tak s tim musis pocitat ale 11 litru mi prijde prehnany, no o prazdninach bych chtel s ni skusit hobby motocross tak uvidim jestli to vydrzi ale mnela by

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 12:22 | Nahoru | #9
s DT hobby motokros? to bude brzda provozu

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 14:17 | Nahoru | #10
Kuchta> Tak brzda možná trošku jo, ale s těma enduro tlumiče obzvlášť na DT jsou měkký si to podle mýho moc neužije

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 15:09 | Nahoru | #11
Weeman> Podle me to je nesmysl,tlumice mrtvý dobry tak na silnici jak rikas,vykon k nicemu kdyz na to das drapo tak se to horko tezko rozjede ze zatacky,a kdyz to nekde zahodis tak to bude vypadat...DT na trat fakt , kamarad na CRM 125 sice skáče hafo i kdyz to pod nim pruží jak guma ale kdyby to vzal taky na trat tak je v riti,to proste neni motorka na trat.
Jinak 4 uziak-podle me DT od 16cti good volba,stejne jako CRM,KMX,w8 se delal vodnik i vzduch,RX,ETX,kilowaty plus minus to samy (podle otevreni atd)spotreba na 125 celkem krutá zase plus je jízda ale musi se to drzet pod krkem(to uz se tu resilo milionkrat 2t vs 4t), pokud chces zamachrovat a mas na to kese tak 2t pokud chces jezdit za par a menit jen olej pak naky 4T nejlip vzduch a mas po starostech-XL,XLR,XR nebo naky ybr to musi bejt ve strikacce parada az an ty dva tlumice jestli se nepletu.ja osobne sem mel 4T, a kdyz sem ted jel s kamosem co ma cerstve libovy 2T CRM tak sem si rikal ze to zase nakej zazrak neni, pokud se jedna o enduro tak rychlostne je to 2T o trosicku rychlejsi pac odpor vzduchu stejne tema kilowatama nezbouras,ale zase se mi nelibi ze jak ti u ty 2T spadnou točky tak je to fakt o nicem a zase podrazovat a tocit to to neni muj styl.lepsi 4t das petku a jedes furt provoz stoji cetku.pokud se jedna o silnicku i kdyz o ni nebyla rec tak s kapotazi poleti 2t o hodne vic jak 4t ale zase je to o tom toceni.ja osobne mam cr250 2T a to je neco jineho (rikam aby bylo videt ze nejsem naky razanti odpurce cvajtaktu)to se neda srovnavat s DT.Jinak u DT bacha na olejovy cerpadlo ktery kdyz se posere tak zadres (oilmaster), nejhorsi je ze kdyz se posere tak to poznas az budes mit pridrenej motor je to takovej zacarovanej kruh. proto bych taky volil ten 4T.pohoda jen tankujes a jen obcas,kamos na tom CRM za vikend asi 22 litru benzinu plus olej a to nepocitam cestu z Prahy 100km,nevim kolik mu to zere ale 3-4 rozhodne ne :)

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 16:15 | Nahoru | #12
Kuchta> Máš pravdu DT neni motorka na motokros spíš na takový vyjíždky . a s těma tlumičema máš pravdu taky ... dřív jse měl na RX originály a byla top taky jak duma ... pak jsem tam dal krosový tlumiče a už si libuju .. nikde mě nejdou nadoraz ani když si pořádně skočim. A výkonově mě to stačí a RX se ze zatáčky sírá pěkně, ale fakt to musíš furt držet pod krkem. Zase Dt jak jsi řikal je spíš endurko na silnici a to se podle mě zase nedá říct o RX na silnici je to moc neklidný, zato v terénu se cejtí jak doma.

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 16:39 | Nahoru | #13
Weeman> jj na RX je videt na prvni pohled ze trapit to na silnici neni to pravy orechový..taky ta aprilka bude mit nakej ten kilowat ne jako DT...ja sem na nekolika DTčkách jel a s klidem muzu rict ze na trati bych to nechtel videt...RX sem neridil ale takhle jako ty s tim jezdi vic lidi,takze to bude cajk,jde taky o rám, podle me ty DT trubicky by pri poradny jizde pak byli pekne namahany.jo jinak nevis jak poladit vidle? mam Showy na cr250 sem to ladil pomocí odskoku a utlumu tema sroubama na obou koncich vidli a je to takovy skokovy myslim ze ten horni sroub jde otocit 12krat a ten spodni 7 nebo 8 krat a kdyz dotahuju na H tak je to takovy dost skokovy furt mekky,mekky,mekky,mekky a najednou tvrdy jak svine.taky je fakt ze kdyz sem si je nastavil na tvrdy tak zatacky byli libovy zadny klouzani a klopytani predniho kola kdyz sem jel po rovine,kdyz sem je mel mekky tak to tak jako skakalo a musel sem furt slapat nohou abych to ustal ted projedu zatacku celkem pod plynem aniz bych se dotknul zeme...

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 17:00 | Nahoru | #14
tak zase si myslim kdyz je otevrena nevim presne ale zhruba na tech 22kw tak by zase az takovej lenoch bejt nemnela s drapakem a skusit to za to nic nedas jedine zapsiny (zhruba 200kc) akorat ze se tam muze vysrat hromada jinejch veci ja vim ze to neni motorka stavena na trate ale na ty zacatky je idealni, ja sem si chtel koupit krosku uz davno ale zatim potrebuju motorku i jako dopravni prostredek ale az bude auto tak do nejaky pudu misto DT

Naposledy editováno 10.06.2008 17:01:34

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 17:18 | Nahoru | #15
Kuchta> hele s těma vidlema ti neporadim v hondách se nevyznam ... já tam mam zadní tlumič s KX. Dřív to fakt byla guma a nedalo se jzedit v pořádným terénu. Ted je to tvrdý akorát a na trat newim mno ... na trati jsem s tim nejezdil .. jezdim spíš v lesy nějaký ty výjezdy a vyjetý tratě v lese .. jinak newim jak by se to chovalo na trati, asi by to byl taky trochu lenoch mno, ale přece jenom si myslim že výkonově a průběhem motoru to je jinde než DT

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 17:22 | Nahoru | #16
Homer125> neni to jen o kilowatech ale taky o prubehu vykonu kdyz porovnas ostrej mx 2t 125 a DT tak u DT nez se neco zacne dit po plnym pridani plynu tak si muzes jit koupit parek v rohliku...jezdit se na tom samozrejme i na trati da ale aby se pak ta jizda nezmenila z jizdy na "mr.da.ni"..

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 17:30 | Nahoru | #17
Kuchta> Když už se tady bavíme o těch motorkách jo? Tak mi řekni co používáš za svíčku do CR?

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 17:48 | Nahoru | #18
Kuchta>ja to urcite nechci porovnavat s ostrejma kroskama to ani nejde je to uplne nekde jinde to je jasny

Naposledy editováno 10.06.2008 17:48:50

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 18:17 | Nahoru | #19
Weeman> cýýý vole...NGK a pak tam je myslim naky "R" "B" "8" a "G" nebo "E"??? ty voe ja fakt nevim snad naky BR9E fakt netusim to bych kecal(mozna tam je i "2")Fakt nevim ...jinak zkusenosti-studeny start par kopu pak to zacne blafat,teply start-vzdy na první malo kdy na podruhy kdyz to v tom treba blbe preskoci nebo to proste pojebu, jinak sem ji uz jednou zapatlal ze sem jel jak pica tak to zdechlo,->klic,svice ven,dratak,hadr,sup zpatky a uz to bezelo jak to ma...od ty doby to uz neudelalo uz holt jezdim tridu lol kecam snazim se drzet riditek ale uz ji asi gazuju vic ze se nezaplacala...
Edit-svicka je fakt hrozne dulezitej faktor,vlastne az tak dulezitej ze blbec nemam nahradni :\ hlavne ze mam nahradni kotouc desky packy radicku atd atd...(koupil sem jen kotouc kuli cene) a svici nemam...ta NGK kterou mam v CR je z naky KTMky kdyz sem to byl koupit tak majitel mel problem nastartovat pak prijel jeho kamarad a privez mu po tel dohode svicku z jeho masiny a na tu to palilo v pohode...vlastne to je celkem nahoda no ze to chodi tak jak to ma...rozhodne bych nemenil fakt to s tim chodí cajk na to ze to byl jen experiment jestli to pojede nebo ne...
Homer>urcite se toho zbav a jdi do MX je to super vec,nebo se svez na kamaradovy krosce..myslim ze budes mile prekvapen co 125tka kroska dela za veci

Naposledy editováno 10.06.2008 18:26:44

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 18:53 | Nahoru | #20
Kuchta>rad bych ale jak rikam potrebuju ji jeste jako dopravni prostredek a na druhou motorku proste nemam az bude auto tak do nejaky pujdu a kdyz uz jsme u toho co by jste mi doporucily nejakou 125 nebo rovnou uz 250 ?? cetl jsem hodne ze 125 po chvili omrzi tak nevim...

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 18:56 | Nahoru | #21
Homer125> Na zacatek rozhodne NE 250, i kdyz si rikas ze tam 125 ma nakych 30,32 kw a ty si prece jezdil 22kw tak ze to je nic moc a ze te to omrzi ale je to fakt jako nebe a dudy,DTčko jede zatim co 125ccm 2T mx trhá rite a půlí hlavy fakt...uz 125 jede pekne ale vse je to na zkusenostech ridice...kamos ma naladenou 80tku a to je strela fakt libice po zadnim to chce furt takze asi tak...

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 19:00 | Nahoru | #22
Kuchta> Tak dik aspon někdo mi řek jakou používá svícy .. já ted budu muset hledat jakou tam koupit

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 19:03 | Nahoru | #23
Weeman> Nejlip je asi origo co tam ma byt, jinak asi nezbejva nic jinyho nez zkouset zkouset a zkouset...

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 19:04 | Nahoru | #24
Kuchta>nevim no tak este mam rok cas (bohuzel ) a jeste se zeptam jaka je tak cenova udrzba nejaky osty krosky ??
Weeman>ja bych ti poradil ale nevim jaka tam ma bejt no ja tam mam jetli ti to nejak pomuze BR9ES ale preci jenom nejlepsi je tam mit origo jinak musis skouset a skouset

Naposledy editováno 10.06.2008 19:08:45

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 19:13 | Nahoru | #25
mam DT na prodej. fotky v profilu

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 19:44 | Nahoru | #26
Zdeněk Rubáš> cena?
Homer>Asi tam mam to samy jako ty(svicku) nebo mam na konci "g" ale to bych kecal.

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 21:00 | Nahoru | #27
Kuchta> Co tady sereš pořád tu krosku .Kluk nechce krosku ale enduro a to že DT je spíš na silnici si strč do prde..Jenom zajebáváš téma svýma blbýma kecama

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 21:16 | Nahoru | #28

Kuchta>Homer125> Na zacatek rozhodne NE 250, je to fakt jako nebe a dudy,DTčko jede zatim co 125ccm 2T mx trhá rite a půlí hlavy fakt...



To je vůůůl 125 je celkem hodná já sed z fichtla na 250 a trošku šok se konal, nic méně žádný peklo. lol lol Jinak 250 tě opravdu hnedtak neomrzí první ve 13 - teď je mi 21 a dostal sem se na 260

Jinak abych to tu jenom nezasíral - otevřený DT něco kolem r.v. 02 nebude vůbec marná mašina jako na závodění to není, ale takový to blbnutí na trati snese. Kluci tu tahaj Dtčka už od nepaměti a sou to super stroje

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 21:20 | Nahoru | #29
maras> Asi porotže tu sere krosku protože Homer chce jezdit z DT motocross, a newim co se tu hned rozčiluješ když ani nevíš o čem se tu bavíme

Yamaha Dt 125

10.6.2008 v 21:22 | Nahoru | #30
Weeman> Tak se podívej dobře kdo založil tenhle topic
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist