tak teda pomalu zacinam sezonu :D A asi se budou mnozit otazky, tak si tu zalozim svoji temu at nespamuju, OK?
Prvni vec... kde sehnat bocni stojanek, policajt, bocak, pohotovostni stojan, prtoste packu na kyvku? asi blbe googluju nebo nevim :\
Druha vec... kolik redit. Davam IGOL Propuls, ted jsem to tak zajel na 1:40. Kdyz jedu kolem privery nebo to proste nervu (sjezd, vesnice) tak se pak motorka nechce vytocit (po podrazeni samozrejme). Neni to malym 2T spodkem, je to takove jine jen to dela TRRRRR. Takze bych to videl ze se mi to zasira olejem. Jednou mi i tekl z laufu :o ale to jsem mel divnou naladu.
No a treti vec, takovy vykrik.. jak to nejak utisit. Mam tri ladeny kolena, dve no name koncovky ale obe MX... Vatu? Nebo sehnat enduro koncovku? Pojede to s tema kolenama?
na dalsi si vzpomenu nebo prijdou casem :D
Naposledy editováno 12.10.2008 17:48:45
Pro motor nejsou peklo ty otáčky, ale to že běží s chudou směsí než na to přijdeš tak bych nejezdil. Mohl by jsi propálit píst nebo to kousnout na klice.
Takze jestli vas dobre chapu - muze to bejt jak bohaty (coz by odpovidalo chovani moto v minulosti, svicka a tak)
ale klidne i chudy s falesnym vzduchem?
Ten karb nekomu dam samozrejme, ale jen kdyz to bude rozhozeny da se opravit ten sytic aby drzel?
A kolik tak stoji tryska? :o
BTW: Cvajtaktáři. Supr bezúdržbové mašiny co jenom jezdí lol Sorry Co tu poslední dobou čtu, tak to snad polovině majitelů nejede jak má nebo nejede vůbec
Co se tyce 2T souhlas. Ted to hlavne dat nejak do kupy, umejt a prodat. Nejdrazsi zkusenost v mym zivote.
Uz je mi jasny proc jsou silnice proti enduru tak nebezpecny.
Protoze se aspon jezdi...
byl jsem zceknout jestli mi nekde neplandaj hadicky ale vsechno je napevno
jediny co me zarazilo je tohle, nemam zadnou fotku abych porovnal jestli to ma bejt takhle holy a nemam paru co to je :D
trosku mi dneska zlepsila naladu postacka kdyz mi pritahla balik.. jsem si udelal radost :)
jestli to je origo BGS fakt nevim ale za 70Eur hodne slusny
Michal #5>fallen> Na plynu musí být cca 1mm vůle tj. otáčí se jen heft a šoupátko se neotevírá. Jde úplně lehce až potom je cítit pružina co vrací šoupátko. Bude to nějaká blbost bordel v karburátoru nebo něco takového. Nebral bych to jako tragédii.
Však jo- dyť to je záležitost hodinky dvou ten karbec vyndat,celej zkontrolovat, pročistit, opsat si čísla trysek a jehly,zkouknout klapky a tak... Jinak to s tim, že by si Fallen nevšim že mu někde visí lanko a šoupátko nedovírá snad neni možný, to doufam že je majitel na vyšší "opravovací" úrovni Jinak doporučuju koupit fichtla a ten tě naučí opravovat
Edit: Fallen: Neke, že nepoznáš spojkovou pumpu, odvzdušňovák a hadici co ti vede od řidítek?
Naposledy editováno 09.06.2008 17:18:54
Carlosi, myslim ze me precenujes. Fichtla jsem nikdy nemel, je to muj prvni dvoutakt, poprve kdy motorka opravdu vyzaduje udrzbu.
Jsem si naprosto vedomej vaznejch nedostatku ale snazim se to vykompenzovat vuli a chuti ucit se to.
Vsecko mi trva strasne dlouho, resim blbosti, ale zadnej ucenej blabla a hlavne kdyz si neco namontuju sam mam z toho desnou radost, ze si ani ruce nemeju aby pak vsichni videli ze jsem montoval
Samozrejme ze to je spojkova pumpa a odvzdusnovak, to vim ne
Spis me mrzi ze na me vsichni krome vas serou... Vojkuvka, Hora, ADT-moto, TMS power, TM.it .... v patek mi ale snad mechos jede do italie pro gufera do vidli tak mu zavolam at se popta po manualu... by to ulehcilo spoustu veci.
PWM CARB
PILOT 45 AIR SCREW 1.5 TURNS
SLIDE (TV) 6
NEEDLE 1464J 2nd CLIP POSITION
MAIN JET 190
30:1 OIL MIX HTX 976 & BFK 07
Edit: další verze:
pilot jet: 50/52
main jet: 178-185 depending on temp and conditions
needle: clip 2, 2nd leanest position, 1 down from the top
mixture screw 1.75 turns out from fully in
tickover: preferably none or if want to run one decrease pilot jet size
plug: BR9 EG
oil/fuel ratio 40:1 super-unleaded only
Naposledy editováno 09.06.2008 17:47:06
kdy mely zmeny fakt nevim.. podle shopu je treba pistni sada furt stejna. Ale vim ze ojku jsem posilal zpatky bo mi poslali spatnou ale nevim jestli jen rokem nebo uplne jinoej model.
Vim jen ze mam Keihin :\
Na origo strankach maji od 2001 po kazdym roce a pak pred 2001 a ten odkaz nejde.
David gas>fallen> Co takhle gufero na klice?? Nemusí to být vždy karbec a trysky...
To může bejt takovejch věcí... Nevim nevim, ale myslim že tohle je nad fallenovo možnosti Rozhodně třeba taková věc jako změřit a seřídit hladinu v plovákovce a seřídit nějak rozumně karbec :(
Naposledy editováno 09.06.2008 19:19:58
fallen>Carlos Rider> no to kazdopadne. Mame tu typka co ladi motokary, coz je i TM parketa, tak se na nej asi obratim.
Mel bych mu asi spis dat celou motorku nez jen vyndat karbec co?
Kdyz to muze bejt tolik veci.
JJ, určitě celou moto a zkusil bych se s nim domluvit ať tě nechá čumět na to jak to dělá a pomáhat-aspoň si pokecáte a ty se něco přiučíš
Trysku volnobeznou a hlavni, hladinu jehly, origo svicku proste nastaveni karbce, to musi kazdej pochopit.
Tak odpoved mam jen jednu a to jaka je tam jehla.
To jsem si moc nepomoh :D