Téma: Fallenova linka - 12.10.
 
22.5.2008 v 16:20
edit: pokracujte prosim na poslednim prispevku kde vas ceka dalsi pribeh
Není správný formát url.
[url=http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=28363&fid=28&l=1546913#goto1546913


tak teda pomalu zacinam sezonu :D A asi se budou mnozit otazky, tak si tu zalozim svoji temu at nespamuju, OK?

Prvni vec... kde sehnat bocni stojanek, policajt, bocak, pohotovostni stojan, prtoste packu na kyvku? asi blbe googluju nebo nevim :\

Druha vec... kolik redit. Davam IGOL Propuls, ted jsem to tak zajel na 1:40. Kdyz jedu kolem privery nebo to proste nervu (sjezd, vesnice) tak se pak motorka nechce vytocit (po podrazeni samozrejme). Neni to malym 2T spodkem, je to takove jine jen to dela TRRRRR. Takze bych to videl ze se mi to zasira olejem. Jednou mi i tekl z laufu :o ale to jsem mel divnou naladu.

No a treti vec, takovy vykrik.. jak to nejak utisit. Mam tri ladeny kolena, dve no name koncovky ale obe MX... Vatu? Nebo sehnat enduro koncovku? Pojede to s tema kolenama?

na dalsi si vzpomenu nebo prijdou casem :D


Naposledy editováno 12.10.2008 17:48:45

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 13:12 | Nahoru | #61
Pokud jsi měl zavřený benzín a motorka ti takhle letěla do otáček, tak jsi měl chudou směs a chovalo se to podobně jako když saje falešný vzduch. Je normální, že když dochází benzín tak vyletí otáčky.
Pro motor nejsou peklo ty otáčky, ale to že běží s chudou směsí než na to přijdeš tak bych nejezdil. Mohl by jsi propálit píst nebo to kousnout na klice.

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 13:27 | Nahoru | #62
Michal #5> ne, se zavrenym jsem jen parkrat proslap. Tohle dela s pustenym benzinem. O te variante ze bych zavrel benzin kdyz to takhle jeci nastartovany jsem jen teoreticky uvazoval kdyz jsem myslel ze je to naopak prilis bohaty a ulity tudiz to tam hori jak blby a kdyz by se to vypeklo tak by se to uklidnilo.

Takze jestli vas dobre chapu - muze to bejt jak bohaty (coz by odpovidalo chovani moto v minulosti, svicka a tak)
ale klidne i chudy s falesnym vzduchem?

Ten karb nekomu dam samozrejme, ale jen kdyz to bude rozhozeny da se opravit ten sytic aby drzel?
A kolik tak stoji tryska? :o

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 13:53 | Nahoru | #63
Můj tip je, že při montáži vidlí zpět jsi provlékl plynové lanko jináč lol Nebo dochází benál lol lol Takže máš vůli na plynové rukojeti? Je dost čerstvého béňa v nádrži? A to se ptám jako vážně
BTW: Cvajtaktáři. Supr bezúdržbové mašiny co jenom jezdí lol Sorry Co tu poslední dobou čtu, tak to snad polovině majitelů nejede jak má nebo nejede vůbec

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 14:07 | Nahoru | #64
RadiXS> zajimave ze se tu resi predevsim motocykly spanelske vyroby , s tim nastavenim karburatoru specielne jen oni

Naposledy editováno 09.06.2008 14:07:19

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 14:09 | Nahoru | #65
RadiXS> nadrz je plna. Je fakt ze pulka tam stala mesic, ale ted jsem dolil 5 litru a prokarboval. Plyn jde normalne, chod ma stejne dlouhej, pri chcipnutzym motoru slysim jak se to otvira kdyz za to beru.
Co se tyce 2T souhlas. Ted to hlavne dat nejak do kupy, umejt a prodat. Nejdrazsi zkusenost v mym zivote.
Uz je mi jasny proc jsou silnice proti enduru tak nebezpecny.
Protoze se aspon jezdi...

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 14:09 | Nahoru | #66
Himlhergotson> Na tom je nejpikantnejsi ze TM je Italka

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 15:02 | Nahoru | #67
JÁ JENOM JEZDÍM :) Teda tedka ne pač sem se zase nasekal tak mám zase co opravovat. A hlavne noha bolí stále. Ale jinak motorka jenom chvála.

Fallen.: Moc fantazíruješ .-)

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 15:53 | Nahoru | #68

fallen>Himlhergotson> Na tom je nejpikantnejsi ze TM je Italka


Taky jsem se zasmál

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 16:27 | Nahoru | #69
Joraell> nene, uz sem koukal na inzeraty... thundercat jasna volba.

byl jsem zceknout jestli mi nekde neplandaj hadicky ale vsechno je napevno
jediny co me zarazilo je tohle, nemam zadnou fotku abych porovnal jestli to ma bejt takhle holy a nemam paru co to je :D



trosku mi dneska zlepsila naladu postacka kdyz mi pritahla balik.. jsem si udelal radost :)



jestli to je origo BGS fakt nevim ale za 70Eur hodne slusny

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 16:38 | Nahoru | #70
Není to nějaký přimazávání řetězu? A s tím karburátorem a není nějak zaseklej plovák? nebo něco s ním, mám pocit, že kdysi se mi stalo něco podobnýho a bylo něco s plovákem...

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 16:42 | Nahoru | #71

Carlos Rider>fallen>Himlhergotson> Na tom je nejpikantnejsi ze TM je Italka
Taky jsem se zasmál



GG nebo TM to vyjde nastejne

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 16:44 | Nahoru | #72
fallen> Na plynu musí být cca 1mm vůle tj. otáčí se jen heft a šoupátko se neotevírá. Jde úplně lehce až potom je cítit pružina co vrací šoupátko. Bude to nějaká blbost bordel v karburátoru nebo něco takového. Nebral bych to jako tragédii.

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 16:46 | Nahoru | #73
zustaladt> kde mas jaky primazavani retezu ???? ja tam vidim jen hadici od spojky.... :\

Naposledy editováno 09.06.2008 16:47:18

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 17:16 | Nahoru | #74

Michal #5>fallen> Na plynu musí být cca 1mm vůle tj. otáčí se jen heft a šoupátko se neotevírá. Jde úplně lehce až potom je cítit pružina co vrací šoupátko. Bude to nějaká blbost bordel v karburátoru nebo něco takového. Nebral bych to jako tragédii.



Však jo- dyť to je záležitost hodinky dvou ten karbec vyndat,celej zkontrolovat, pročistit, opsat si čísla trysek a jehly,zkouknout klapky a tak... Jinak to s tim, že by si Fallen nevšim že mu někde visí lanko a šoupátko nedovírá snad neni možný, to doufam že je majitel na vyšší "opravovací" úrovni Jinak doporučuju koupit fichtla a ten tě naučí opravovat

Edit: Fallen: Neke, že nepoznáš spojkovou pumpu, odvzdušňovák a hadici co ti vede od řidítek?

Naposledy editováno 09.06.2008 17:18:54

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 17:29 | Nahoru | #75
Himlhergotson: No nikdy jsem to neviděl tak jsem jenom hádal, myslel jsem to co je před tím řetězem, zvrchu toho patentu ta kulička vypadá jak nějaká maznica...

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 17:34 | Nahoru | #76
Koukam ze si tu varim docela slusnou kasi
Carlosi, myslim ze me precenujes. Fichtla jsem nikdy nemel, je to muj prvni dvoutakt, poprve kdy motorka opravdu vyzaduje udrzbu.
Jsem si naprosto vedomej vaznejch nedostatku ale snazim se to vykompenzovat vuli a chuti ucit se to.
Vsecko mi trva strasne dlouho, resim blbosti, ale zadnej ucenej blabla a hlavne kdyz si neco namontuju sam mam z toho desnou radost, ze si ani ruce nemeju aby pak vsichni videli ze jsem montoval

Samozrejme ze to je spojkova pumpa a odvzdusnovak, to vim ne

Spis me mrzi ze na me vsichni krome vas serou... Vojkuvka, Hora, ADT-moto, TMS power, TM.it .... v patek mi ale snad mechos jede do italie pro gufera do vidli tak mu zavolam at se popta po manualu... by to ulehcilo spoustu veci.

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 17:34 | Nahoru | #77
zustaladt> nevadi neres to

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 17:36 | Nahoru | #78
Fallen> Jé, tak to sorry :) Sem myslel že jsi ještě ze starý školy-začátky na dachlu a tak.... Potom bych se asi radši obrátil na nějakýho zkušenějšího známýho v okolí-alespoň s těma úplnejma začátkama

Naposledy editováno 09.06.2008 17:37:27

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 17:38 | Nahoru | #79
se každej může spléct ne...

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 17:42 | Nahoru | #80
Fallen>A myslíš že by ti nestačil z jinýho roku? Nevim jak TM, ale GasGas má uživatelskej manuál pro každej rok, ale tam jsou jenom takový blitky a základní věci pro údržbu jako kolik oleje do vidlí, jakou mít vůli na plynu a tak...no a servisní manuál vydal jenom jednou pro nějakej rok 2005...

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 17:44 | Nahoru | #81
TM 125 2002 (bohužel nevim jestli enduro nebo cross)
PWM CARB
PILOT 45 AIR SCREW 1.5 TURNS
SLIDE (TV) 6
NEEDLE 1464J 2nd CLIP POSITION
MAIN JET 190
30:1 OIL MIX HTX 976 & BFK 07

Edit: další verze:

pilot jet: 50/52
main jet: 178-185 depending on temp and conditions
needle: clip 2, 2nd leanest position, 1 down from the top
mixture screw 1.75 turns out from fully in
tickover: preferably none or if want to run one decrease pilot jet size
plug: BR9 EG
oil/fuel ratio 40:1 super-unleaded only

Naposledy editováno 09.06.2008 17:47:06

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 18:39 | Nahoru | #82
Carlos Rider> tyjo mazec.. ta druha verze vypada i lip co?
kdy mely zmeny fakt nevim.. podle shopu je treba pistni sada furt stejna. Ale vim ze ojku jsem posilal zpatky bo mi poslali spatnou ale nevim jestli jen rokem nebo uplne jinoej model.
Vim jen ze mam Keihin :\

Na origo strankach maji od 2001 po kazdym roce a pak pred 2001 a ten odkaz nejde.

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 19:10 | Nahoru | #83
fallen> Co takhle gufero na klice?? Nemusí to být vždy karbec a trysky...

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 19:19 | Nahoru | #84

David gas>fallen> Co takhle gufero na klice?? Nemusí to být vždy karbec a trysky...



To může bejt takovejch věcí... Nevim nevim, ale myslim že tohle je nad fallenovo možnosti Rozhodně třeba taková věc jako změřit a seřídit hladinu v plovákovce a seřídit nějak rozumně karbec :(

Naposledy editováno 09.06.2008 19:19:58

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 19:25 | Nahoru | #85
Carlos Rider> no to kazdopadne. Mame tu typka co ladi motokary, coz je i TM parketa, tak se na nej asi obratim.
Mel bych mu asi spis dat celou motorku nez jen vyndat karbec co?
Kdyz to muze bejt tolik veci.

Fallenova linka - 12.10.

9.6.2008 v 19:37 | Nahoru | #86

fallen>Carlos Rider> no to kazdopadne. Mame tu typka co ladi motokary, coz je i TM parketa, tak se na nej asi obratim.
Mel bych mu asi spis dat celou motorku nez jen vyndat karbec co?
Kdyz to muze bejt tolik veci.


JJ, určitě celou moto a zkusil bych se s nim domluvit ať tě nechá čumět na to jak to dělá a pomáhat-aspoň si pokecáte a ty se něco přiučíš

Fallenova linka - 12.10.

10.6.2008 v 06:13 | Nahoru | #87
Tu sadu mám taky :) ale v oranžovím kufru :D
Fallen> ty říkáš, že na tebe všeci serou, ale taky záleží na tom co jsi jim napsal :)

Fallenova linka - 12.10.

10.6.2008 v 18:06 | Nahoru | #88
Joraell> napsal jsem jim ze bych rad vedel to, co mi napsal Carlos.
Trysku volnobeznou a hlavni, hladinu jehly, origo svicku proste nastaveni karbce, to musi kazdej pochopit.
Tak odpoved mam jen jednu a to jaka je tam jehla.
To jsem si moc nepomoh :D

Fallenova linka - 12.10.

10.6.2008 v 18:19 | Nahoru | #89
A pak jak jsou ty manualy na TM "dostupné"

Fallenova linka - 12.10.

10.6.2008 v 18:53 | Nahoru | #90
Fallen: Zjistil jsem, že máš karbec Keihin PWM a ten má tohle standardní nastavení:

FLOAT HEIGHT=6.5MM
STANDARD JETTING= 175 MAIN, 50 SLOW, JET NEEDLE 48-CCJ, THROTTLE VALVE 6.0

Minimálně ta hladina by měla být stejná na všech moto s timhle karburátorem....

Naposledy editováno 10.06.2008 18:53:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist