Téma: Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub
 
3.4.2008 v 12:10
TAK JE TO TADY,šance bít společně v jedné moto rodině SUZUKI ENDURO KLUBU DR Ptáte se co to znamená Parta milovníku jízdy na motorkách DR,MILUJÍCÍ PŘÍRODU SE VŠÍM CO KNI PATŘÍ, vás tímto oslovuje.NAŠE SNAHA SMĚŘUJE K VYTVOŘENÍ JEŠTĚ VĚČÍ PARTY PŘÁTER KLASICKÉHO ENDURA SPORTOVNÍ TŘÍDY DR.Co chystáme na tento rok2008 to záleží na vás Majitelé ODLE OHLASU,VIJEDEM SPOLEČNĚ NA NOVOU TRASU.BLÁTO A KAMENÍ NATOM NIC NEMĚNÍ.VEČEREM LOUČÍ SE ČERVÁNEK A U OHNĚ JE PLNO LIDÍ copak je náký svátek Asi jo SUZUKI ENDURO KLUB DR slaví třetí rok psát o členství, možné je sem DRZS@seznam.cz
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

4.6.2008 v 20:52 | Nahoru | #121
FandaK29> Přijď se svést, mám DRZ400 na motárdovejch kolech a DRZ400E na enduro kolech a obě je budu prodávat. No a když jsi psal že budeš jezdit 50/50%, tak je můžeš koupit rovnou obě. Jen nedokážu uspokojit těch 25% z 50% na silnici (jízda ve dvou), protože jsou obě ostré a tedy v TP jen pro jednoho a v reálu bez stupaček.

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

5.6.2008 v 21:02 | Nahoru | #122
Nazdááárek mistři nejlepších motorek......kdo má 07 a 08 rok výroby všichni sem.

Vysvětlete mne v jaké poloze má bejt kohout, aby byl zavřenej, aby netekl benál.Tedy když odstavíte motku.Na 04ce a 06tce jsem byl zvyklej votočit do vodorovný polohy a to jsem měl vypočítaný, že jsem dojel před barák a byl suchej karbec a tady točím jak točím tak kua bych mohl jezdit pořád lol
Taky tam jsou na kohoutu napsaný když na něj koukám:

fuel
ON RES

PRI

Tak jem z toho volajaký zmetený.Tak hoďte radu pokud víte.
V manuálu vo tom není ani řádek.Díkes
Kydy-Pydy jakoooo ...tak sundej hadičky a toč a když neteče je zavřenej šetřte...neteče když je to na rezervě, tudíž jak je možný kua že to po zapojení jede???

Naposledy editováno 05.06.2008 21:11:48

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

5.6.2008 v 22:16 | Nahoru | #123
hm, no nevím proč to tak komplikují

PRI se používalo při startování, hlavně když motorka déle stála
ale DRZ startuje vždycku good

Pak se přepínalo na ON

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

6.6.2008 v 00:24 | Nahoru | #124
To je ventil, který je otevřený na PRI, to teče benzín do plovákové komory rovnou jako na ON u staré. Na obě další polohy (ON a REZ) benzín teče, jen když točí motor. Všimni si takového bazmeku vlevo vpředu před válcem, z kterého jdou hadičky a jedna jde ke kohoutu. Tam se vytváří tlak nebo podtlak, který kohout otevírá. Takže když netočí motor (třeba i na startér), benzín neteče. Mám to vyzkoušený, protože když se chceš dostat ke svíčce, musí nádrž pryč a funguje to.

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

6.6.2008 v 08:35 | Nahoru | #125
Je to tak jak říka Franta DR. Benzín prostě a jednoduše nevypneš. Jedině přepnout do polohy ON nebo RES a odpojit hadičku nebo jezdit pouze s rezervou benzínu a přepnout při příjezdu domů na ON a vyjet benzín v karbecu. Taky jsem na ten systém kohoutu nejdřív čuměl jak vocas.

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

6.6.2008 v 08:46 | Nahoru | #126
Je fakt, že pokud DRZ hodím na bočák a je to ve svahu, tak mi protéká benzín přepadem. Tímto to asi odstranili. Takže podtlakový ventil.

Naposledy editováno 06.06.2008 08:46:16

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

6.6.2008 v 12:38 | Nahoru | #127

Franta DR>To je ventil, který je otevřený na PRI, to teče benzín do plovákové komory rovnou jako na ON u staré. Na obě další polohy (ON a REZ) benzín teče, jen když točí motor. Všimni si takového bazmeku vlevo vpředu před válcem, z kterého jdou hadičky a jedna jde ke kohoutu. Tam se vytváří tlak nebo podtlak, který kohout otevírá. Takže když netočí motor (třeba i na startér), benzín neteče. Mám to vyzkoušený, protože když se chceš dostat ke svíčce, musí nádrž pryč a funguje to.


přesně tak to funguje . Benzin se zastavuje automaticky při "zdechnutí" motoru. Volně vytéká jen v poloze PRI. Já to na 06 ještě nemám a jsem rád. Dřív na KLRu ten baznek nikdy pořádně netěsnil, při sundané nádrži :\

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

6.6.2008 v 12:57 | Nahoru | #128
Lopp> nebyl zespod na nádrži u vyústění šroubek? Ten se pootočí a tím se zabrání vytékání

Naposledy editováno 06.06.2008 12:57:57

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

6.6.2008 v 18:07 | Nahoru | #129
Nějak sem ale nepochopil, k čemu to PRI teda je ?? Takže v garáži nechávat odstavený na ON ?

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

6.6.2008 v 18:22 | Nahoru | #130
PRI se používá při startu po delší odstávce. Pak přepneš na ON
Podle mě to je právě jen proto, aby při určitém náklonu motorky netekl benzín z karbce, ale karbec si nasaje jen tolik kolik potřebuje. Taková kosmetika, ale budiž.

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

7.6.2008 v 12:03 | Nahoru | #131
Nazdárek chlopi.... DRZ 07"ka

POTŘEBUJU RADU,SEDÍM U NÍ A PŘEMEJŠLÍM CO STÍM

Tak jsem koupil novej počítač motohodin,....řeknete sranda krabička a dva kabely co na tom kua může bejt za problém....

Nooo nainstaloval jsem ho žádnej problém, černej kabel dal na kostru, červenej omotal dle instrukcí 3 až 4krát okolo kabelu svíčky....a co se stalooo???

Motorka z prvu nešla nastartovat, pak po dlouhém trápení nastartovala, ale jen na sytič a sama zdechla a bez sytiče ani ťuk a ne a ne nastartovat. Tak jsem to odpojil motka šla nastartovat ale chod nic moc. Tak jsem to znova zapojil motka šla nastartovat, nicméně na volnoběch nekontrolovatelně sama někdy chípne a když jsem se byl projet, tak střílí do vejfuku při zavřeným plynu jak kráva.
Vůbec nemám ponětí co by stím mohlo bejt.
Akorát mne napadlo jestli a to snad dělám pokaždý když někam zapojuji dráty tak konce zbavím bužírky to snad dělá každej a tak mne napadlo, jestli tedy ten kabel od svíčky jsem přeci jen neměl ten omotat celej, bez toho, aniž bych odštíp bužírku.

Co myslíte???

Za každou radu budu rád.......dííííkes

Naposledy editováno 20.11.2008 17:18:08

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

7.6.2008 v 12:04 | Nahoru | #132

Lopp>Franta DR>To je ventil, který je otevřený na PRI, to teče benzín do plovákové komory rovnou jako na ON u staré. Na obě další polohy (ON a REZ) benzín teče, jen když točí motor. Všimni si takového bazmeku vlevo vpředu před válcem, z kterého jdou hadičky a jedna jde ke kohoutu. Tam se vytváří tlak nebo podtlak, který kohout otevírá. Takže když netočí motor (třeba i na startér), benzín neteče. Mám to vyzkoušený, protože když se chceš dostat ke svíčce, musí nádrž pryč a funguje to.
přesně tak to funguje . Benzin se zastavuje automaticky při "zdechnutí" motoru. Volně vytéká jen v poloze PRI. Já to na 06 ještě nemám a jsem rád. Dřív na KLRu ten baznek nikdy pořádně netěsnil, při sundané nádrži :\



Ty voe a já tady sedím a pořád přemejšlím jak to funguje lol díííkééééés odstavuju motku s kohoutem na reservě.

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

11.6.2008 v 20:03 | Nahoru | #133
chlapci tahle by na ty moje ucely co jsem psal byla asi lepsi co?

http://suzuki-moto.s...ny-dub-o1591588.html

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

14.6.2008 v 11:28 | Nahoru | #134

FandaK29>chlapci tahle by na ty moje ucely co jsem psal byla asi lepsi co?

http://suzuki-moto.s...1591588.html [/quote]

Bohatě držák jak kráva.

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

14.6.2008 v 15:25 | Nahoru | #135
Zdenál63Bahňák> supr, mam radost

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

16.6.2008 v 15:29 | Nahoru | #136

FandaK29>Zdenál63Bahňák> supr, mam radost



Hlavně vovafrrrně kdybys něco potřeboval helfnout tak dej vědět nevím všechno, ale něco víc než málo joooo

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

24.6.2008 v 20:05 | Nahoru | #137
Zdar, jaký skoky s tim skáčete ?

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

24.6.2008 v 20:45 | Nahoru | #138
tarquin>

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

24.6.2008 v 21:07 | Nahoru | #139
Vespa> Do pi... nesi nějak výýýýýsokó ?

Naposledy editováno 24.06.2008 21:07:50

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

24.6.2008 v 21:38 | Nahoru | #140

Vespa>tarquin>



to seš ty?

tak takovej jump kdybych dal tak se bojim že by se to mašině moc nelíbilo, když dopadám z týhle výšky



tak se mi zdá že je to pro ni max

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

24.6.2008 v 21:39 | Nahoru | #141
Vespa> a kde to je ?

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

24.6.2008 v 22:03 | Nahoru | #142
Ale kdepak, to nejsu já, takovej blázen nejsem. Jen ilustrace co DR-Z pobere

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

24.6.2008 v 22:07 | Nahoru | #143
tarquin> to je náhodou dost slušný
DR-Z má rám na základu RM250, stejnětak vidle a kyvku, takže při skocích by neměla nijak zvlášť trpět, pokud nejde pérování na dorazy

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

24.6.2008 v 22:07 | Nahoru | #144
Asi je to taky o umění dopadu, to je jasný... a přitvrdim vidlu pořádně.

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

12.7.2008 v 13:30 | Nahoru | #145
Zdar lidi, nevíte, je nějakej rozdíl mezi nádrží a jejím uchycení na rám na 2004 SM a 2007 S ??

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

6.8.2008 v 16:30 | Nahoru | #146
Pánove jezdite na DR nejake offroad maratony nebo tak neco? Myslim spis DR350 S kolem roku 1990.

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

8.11.2008 v 14:51 | Nahoru | #147


Nevídanej smích

Naposledy editováno 08.11.2008 14:51:55

Moto DR350-DRZ400.zakládáme suzuki enduro klub

17.1.2014 v 20:23 | Nahoru | #148
Vim že je to staré téma ale vznikli nejaké ty stránky suzuku DR??
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist