Vysvětlete mne v jaké poloze má bejt kohout, aby byl zavřenej, aby netekl benál.Tedy když odstavíte motku.Na 04ce a 06tce jsem byl zvyklej votočit do vodorovný polohy a to jsem měl vypočítaný, že jsem dojel před barák a byl suchej karbec a tady točím jak točím tak kua bych mohl jezdit pořád lol
Taky tam jsou na kohoutu napsaný když na něj koukám:
fuel
ON RES
PRI
Tak jem z toho volajaký zmetený.Tak hoďte radu pokud víte.
V manuálu vo tom není ani řádek.Díkes
Kydy-Pydy jakoooo ...tak sundej hadičky a toč a když neteče je zavřenej šetřte...neteče když je to na rezervě, tudíž jak je možný kua že to po zapojení jede???
Naposledy editováno 05.06.2008 21:11:48
Franta DR>To je ventil, který je otevřený na PRI, to teče benzín do plovákové komory rovnou jako na ON u staré. Na obě další polohy (ON a REZ) benzín teče, jen když točí motor. Všimni si takového bazmeku vlevo vpředu před válcem, z kterého jdou hadičky a jedna jde ke kohoutu. Tam se vytváří tlak nebo podtlak, který kohout otevírá. Takže když netočí motor (třeba i na startér), benzín neteče. Mám to vyzkoušený, protože když se chceš dostat ke svíčce, musí nádrž pryč a funguje to.
přesně tak to funguje . Benzin se zastavuje automaticky při "zdechnutí" motoru. Volně vytéká jen v poloze PRI. Já to na 06 ještě nemám a jsem rád. Dřív na KLRu ten baznek nikdy pořádně netěsnil, při sundané nádrži :\
Podle mě to je právě jen proto, aby při určitém náklonu motorky netekl benzín z karbce, ale karbec si nasaje jen tolik kolik potřebuje. Taková kosmetika, ale budiž.
POTŘEBUJU RADU,SEDÍM U NÍ A PŘEMEJŠLÍM CO STÍM
Tak jsem koupil novej počítač motohodin,....řeknete sranda krabička a dva kabely co na tom kua může bejt za problém....
Nooo nainstaloval jsem ho žádnej problém, černej kabel dal na kostru, červenej omotal dle instrukcí 3 až 4krát okolo kabelu svíčky....a co se stalooo???
Motorka z prvu nešla nastartovat, pak po dlouhém trápení nastartovala, ale jen na sytič a sama zdechla a bez sytiče ani ťuk a ne a ne nastartovat. Tak jsem to odpojil motka šla nastartovat ale chod nic moc. Tak jsem to znova zapojil motka šla nastartovat, nicméně na volnoběch nekontrolovatelně sama někdy chípne a když jsem se byl projet, tak střílí do vejfuku při zavřeným plynu jak kráva.
Vůbec nemám ponětí co by stím mohlo bejt.
Akorát mne napadlo jestli a to snad dělám pokaždý když někam zapojuji dráty tak konce zbavím bužírky to snad dělá každej a tak mne napadlo, jestli tedy ten kabel od svíčky jsem přeci jen neměl ten omotat celej, bez toho, aniž bych odštíp bužírku.
Co myslíte???
Za každou radu budu rád.......dííííkes
Naposledy editováno 20.11.2008 17:18:08
Lopp>Franta DR>To je ventil, který je otevřený na PRI, to teče benzín do plovákové komory rovnou jako na ON u staré. Na obě další polohy (ON a REZ) benzín teče, jen když točí motor. Všimni si takového bazmeku vlevo vpředu před válcem, z kterého jdou hadičky a jedna jde ke kohoutu. Tam se vytváří tlak nebo podtlak, který kohout otevírá. Takže když netočí motor (třeba i na startér), benzín neteče. Mám to vyzkoušený, protože když se chceš dostat ke svíčce, musí nádrž pryč a funguje to.
přesně tak to funguje . Benzin se zastavuje automaticky při "zdechnutí" motoru. Volně vytéká jen v poloze PRI. Já to na 06 ještě nemám a jsem rád. Dřív na KLRu ten baznek nikdy pořádně netěsnil, při sundané nádrži :\
Ty voe a já tady sedím a pořád přemejšlím jak to funguje lol díííkééééés odstavuju motku s kohoutem na reservě.
http://suzuki-moto.s...ny-dub-o1591588.html
FandaK29>chlapci tahle by na ty moje ucely co jsem psal byla asi lepsi co?
http://suzuki-moto.s...1591588.html [/quote]
Bohatě držák jak kráva.