paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki DR-Z4S dual sport
5.11.2024 v 10:16
https://www.motorrad...d-dr-z-4sm-2025-neu/

prave publikovano na Suzuki press conf.




Ted jeste at ukazi KTM390Ra Tuareg 457 at je srovnani
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z4S dual sport

5.11.2024 v 10:24 | Nahoru | #1
musela sa vrátiť doba jednovalcov 50HP 150kg, lebo je to fakt zábavné vozenie, 150HP na 250kg motorke už je do premávky "přespříliš"

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z4S dual sport

5.11.2024 v 10:31 | Nahoru | #2
Minulá modelová řada DR-Z400 SM měla tu kouzelnou vlastnost že 90% motorek inzerovaných po bazarech bylo po GO motoru. Prakticky nešlo koupit motorku bez GO.
Každému majiteli se dříve nebo později kousnul motor. "Nějak" se to zgenerálkovalo a honem s ní na bazar.
Tak možná tahle nová už to dělat nebude, možná?

Suzuki DR-Z4S dual sport

5.11.2024 v 10:31 | Nahoru | #3
neni nutne vymyslet neco noveho, tohle funguje

(reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

5.11.2024 v 10:34 | Nahoru | #4

bazin. píše: Minulá modelová řada DR-Z400 SM měla tu kouzelnou vlastnost že 90% motorek inzerovaných po bazarech bylo po GO motoru. Prakticky nešlo koupit motorku bez GO.
Každému majiteli se dříve nebo později kousnul motor. "Nějak" se to zgenerálkovalo a honem s ní na bazar.
Tak možná tahle nová už to dělat nebude, možná?


Vis jak se jezdi na SMku, to nejde jinak. S-ko se stejnym motorem tolik GO nemaji

(reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

5.11.2024 v 10:55 | Nahoru | #5
bazin.> Drtivá většina si u SM dělá výkonnové úpravy, často dají i FCR karboš, furt na tom blbnou, to má jistě vliv. Ale je těžké s tou motorkou jezdit jen na pohodu, když se tak dobře točí do 10 tisíc s pěkným zátahem, na silnici je lehká jako papír, není to jako koupit si 650 GS a jezdit s tím cestovním tempem. U Ska asi lidi zase blbnou dost v terénu. Jinak já mám na svém 23-letém DRZ najeto 55 tisíc, žere to olej, od předchozích majitelů asi dostala dost zabrat, a v blízké budoucnosti to vidím aspoň na nový píst, nicméně se pak nehodlám k tomu chovat pěkněji než dřív, je to prostě stroj na blbnutí.

EDIT: Jinak vypadá to, že to bude mít stále jen 5 rychlostí? To je škoda.

Naposledy editováno 05.11.2024 11:23:47

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z4S dual sport

5.11.2024 v 11:16 | Nahoru | #6
za mě dobrý počin, nové DRZ je super, že je větší nabídka - crf300 je slabé, tohle nevypadá zle

ještě jak bylo zmíněno 390R a malý tuareg a uvidíme

škoda malé nádrže, ale určitě bude něco od safari/acerbisu

Suzuki DR-Z4S dual sport

5.11.2024 v 12:06 | Nahoru | #7
Konecne se zase zacalo neco dit

Naposledy editováno 05.11.2024 12:07:04

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z4S dual sport

5.11.2024 v 12:30 | Nahoru | #8
Tak já nevím...je fajn, že je DRZ zpátky, to jo...ale vlastně není v ničem lepší, než předchozí verze - i ten 5-ti kvalt zustal... Akorát upravili motor, aby splnil EU normy, přičemž ztratil trochu síly, celé to o něco ztloustlo a dostalo to všemožné otravné asistenty... A nejsmutnější na tom je, že i tak je to pravděpodobně nejlepší dualsport na trhu - přesto, že je ve všem horší, než čtvrtstoletí stará motyka..

Naposledy editováno 05.11.2024 12:30:53

Suzuki DR-Z4S dual sport

5.11.2024 v 12:45 | Nahoru | #9
No jeste uvidime, za me je to jen EVO, takze souhlas ze je to jen DRZ v novem kabatu, ale to fungovalo dobre. Bohuzel to vypada ze 5-kvalt zustal.

Jelikoz nic moc dramatickyho nezmenili, ocekaval bych dobrou cenu (ty asistenty at se klidne nechaji).

Osobne se na ni tesim

@Pedl - mne zatim olej nezere, ani nic jinyho co by bylo vadne. S FCR karbcem to leti jako z praku.



Naposledy editováno 05.11.2024 13:21:03

Suzuki DR-Z4S dual sport

5.11.2024 v 17:12 | Nahoru | #10
starý DRZ bylo výborný (ceny ojetin na inzerci jsou masakr )
ale ta nova maska...to fakt někdo si řekl, jo to je vono to se bude lidem líbit..

(reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

5.11.2024 v 17:49 | Nahoru | #11

Honza-TA950 píše: za mě dobrý počin, nové DRZ je super, že je větší nabídka - crf300 je slabé, tohle nevypadá zle

ještě jak bylo zmíněno 390R a malý tuareg a uvidíme

škoda malé nádrže, ale určitě bude něco od safari/acerbisu



390 R a enduro už jsou taky venku. Akorát nejsou známé parametry. A prý jsou o něco drobnější než DRZ. Tak doufám že budou
i lehčí a s nižším sedlem

Naposledy editováno 05.11.2024 17:51:13

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z4S dual sport

5.11.2024 v 20:59 | Nahoru | #12
Taky přichází Kawasaki KLE500. Na EICMA mají upoutávku, spustit by to mohli na jaře.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z4S dual sport

5.11.2024 v 21:07 | Nahoru | #13
cenovka a prodej naplánován na 9/2025 ...

(reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 07:45 | Nahoru | #14

Kohlstein píše: Taky přichází Kawasaki KLE500. Na EICMA mají upoutávku, spustit by to mohli na jaře.



Konečně se zase něco děje i ve střední kubatuře.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 08:10 | Nahoru | #15
To KLE500 vypada dle blatniku vic do cestovna. Tuareg 457 asi zatim nebude na EICMA.
Jsem zvedav na parametry KTM 390 Enduro R vs Suzuki DR-Z4s. Je mozne ze KTM bude mit navrh, ale DRZ treba bude mit lepsi cenu (i kdyz to se dozvime az za rok).

(reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 08:30 | Nahoru | #16
Jenik789> KTM asi bude mít nižší zdvihy než DR, Což ale nutně nemusí být nevýhoda pokud to bude dobře naladěno.

DR Má na dual sport taky poměrně vysoko sedlo –92cm.

Naposledy editováno 06.11.2024 08:31:43

(reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 08:57 | Nahoru | #17

Destroyer píše: musela sa vrátiť doba jednovalcov 50HP 150kg, lebo je to fakt zábavné vozenie, 150HP na 250kg motorke už je do premávky "přespříliš"



Nieje

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 09:39 | Nahoru | #18

mi_psi píše: cenovka a prodej naplánován na 9/2025 ...



komedie, vezmou základ ze staršího stroje (viz výtky k 5kvaltu), aby ot bylo na vývoj i výrobu i cenu co nejjednodušší, uvedou to po x letech a stejně do prodeje půjde až za rok

(reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 09:42 | Nahoru | #19
Wenca24> Souhlas kde to mám podepsat?
V podstatě je to utopie, jak píšeš ve všem horší, jak čtvrt století starý model! I DR 350 byla lepší, jak DR-Z (co se terénu týče)!
Všichni začali něco dělat viz. KLE 500 nové! Kamarád vyměni KLE 500 za 450 MT čínu! Parametry ve všem stejné takřka! Ale KLE staré těžké poctivé železo, které tu bude jezdit ještě dalších 20 let a 450 MT spotřební čínské nádobíčko, které funguje, ale jezdit tady 20 let nebude asi... Každopádně číňani popostrčili japonce, tak uvídíme čím se ukážou, zatím je to znouzectnost....

(reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 09:54 | Nahoru | #20
Jenik789> Tuareg 457 bude na Africa Eco Race v lednu.

(reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 10:05 | Nahoru | #21

Honza-TA950 píše: komedie, vezmou základ ze staršího stroje (viz výtky k 5kvaltu), aby ot bylo na vývoj i výrobu i cenu co nejjednodušší, uvedou to po x letech a stejně do prodeje půjde až za rok


Už to není jako dřív kdy stačilo natisknout pár papírů a prohlášení, že je to motorka a funguje. Dnes je doba zlejší a prvně musí vzít pořádný balík prachů a postavit se s ním do fronty před homologační zkušebnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 11:05 | Nahoru | #22

Honza-TA950 píše: komedie, vezmou základ ze staršího stroje (viz výtky k 5kvaltu), aby ot bylo na vývoj i výrobu i cenu co nejjednodušší, uvedou to po x letech a stejně do prodeje půjde až za rok



Říká tam ve videu , že 90% dílů na motoru je jiných.

Naposledy editováno 06.11.2024 11:06:21

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 11:25 | Nahoru | #23
JAVR> to byl jen povzdech, že s tím přišli o 10let později a ještě od představení to bude o další rok

jasný že tam jsou změny - tu větší tu menší, ale koncepčně to není zcela nový stroj - kdyby byl tak je tam 6 kvalt
těch 90% je dost marketingové číslo, jiná povrchová úprava, jiný tvar zubu čerpadla, jiný průměr olejového vedení atd.

co se hodně řeší a spekuluje, ale zatím nikde není oficiální zpráva s technickými údaji je převodovka a její poměry - dle obrázku tma možná budou změny v převodech na 2,3 a 5, ale potvrzení chybí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 11:36 | Nahoru | #24
Honza-TA950> ... koncepčně nový stroj ...
Následující dva obrázky od sebe dělí 23 roků. Proč nejde poznat, který z nich je ten "koncepčně novější"? Když se na ně podívám, některé detaily se mi líbí na starší, některé na novější, ale koncepce je stejná. Udělali chybu tehdy, že zvolili správnou koncepci, nebo teď, že jsou neschopní tu správnou koncepci změnit?

(reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 11:44 | Nahoru | #25
Honza-TA950> Pokud by natáhli byť jen 5tku, jako je to u CRF 300 nebo se domnívám, že je to u TA 700? Když jsem zkoušel Strom 650 vs. TA 700, tak Strom má 6tku sice, ale TA jede stejně na 5tku obrazně řečeno. Má na natáhlou převodovku oproti stromu. Kdyby to takhle udělali u DR-Z, tak by to bylo super.

(reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 11:44 | Nahoru | #26
Honza-TA950> Ono na tom konceptu takhle jednoduchý motorky asi není moc co měnit. Důležitý je , aby tam bylo dobré pružení a schopný motor.
Jinak ta dostupnost za rok jestli nebyla myšlena na kle 500?

Naposledy editováno 06.11.2024 11:46:13

Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 12:22 | Nahoru | #27

jinak myslel jsem že přendali svíčku z vrchu do boku aby byl lepší přístup, ale asi jsou dvě svíčky tam teď?

Naposledy editováno 06.11.2024 12:23:18

Suzuki DR-Z4S dual sport

6.11.2024 v 13:05 | Nahoru | #28
Dle obrazku, puvodni zustala a nova z boku je proste nova. Souhlas ze kdyz se natahne 5-ka tak to staci. Co mne ale nenaplnuje, ze dostupnost az za rok, kdyz tohle je vicemene stara DRZ, tak uz vedi co a jak.

(reakce na) Suzuki DR-Z4S dual sport

7.11.2024 v 06:11 | Nahoru | #29
Krautkopf> čau, no čumel som na tie dva obrázky a nevedel som , ktorá je nová, potom mi trklo, nová nemá kick.

Suzuki DR-Z4S dual sport

7.11.2024 v 06:50 | Nahoru | #30
Já v tom vidím pozitivum, budou déle dotupné některé ND i do starého motoru. A vůbec bych se nedivil tomu kdyby převodovka pasovala i na vzducháče DR.
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spolehlivost Suzuki dr-z 400 E Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E prochy_33 9 22.4.2025 v 15:02 Pedl
enduro - polňačkou, lesem, potokem Suzuki DR-Z400S, Kawasaki KLX 450r, KTM 690 Enduro R... icedee 1 3.4.2025 v 09:00 kokoška.
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 11 26.4.2024 v 07:24 Fic6
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S Fic6 31 31.1.2024 v 16:06 Jenik789
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr

TOPlist