dalsi videa na jejich kanale samozrejme.
Tady jeste jine od jinych lidi
A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy
- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
PS: na mojej sú tei sitká dve a každé iné. No tom Kove je nafotené len jedno, ale ktohovie ako je to v skutočnosti.
Naposledy editováno 28.03.2024 14:18:17
krokoš píše: qwert> čau, no, ale aspoň upozornili na nejaké veci, napríklad to s tým meraním hladiny oleju. A ešte ťa upozorňujem na tie dve sitká, čo sa čistia pri výmene oleju. Podľa fotky sú také isté ako na mojej, tak daj pozor, keď ich vyberieš tak ich nepomiešaj a ešte daj pozor na polohu ako sa tam strkajú späť. Lebo v manuáloch na to moje čudo to majú jednak pomiešané , v každom manuále ináč ( mám dva ) a ešte k tomu sú tie sitká aj inakšie nakreslené.
PS: na mojej sú tei sitká dve a každé iné. No tom Kove je nafotené len jedno, ale ktohovie ako je to v skutočnosti.
Díky..
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Animals21: perfektní je samozřejmě Caballero , Kove je dobrý (za těch pár metrů co jsem najel, lepší ergonomie, zdvihy, větší kola, výrazně lepší v terénu než Caballero, ale celkový pocit po nasednutí na motorku u Caballera za mě lepší, do terénu Kove dobrý )
Kohlstein: chyba, jak skončil asfalt, tak jsem slezl a motorku na tu hlínu dotlačil
Assasin: ano
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Tak jsem zvědav na první a další dojmy. Užij si to!
Johny_R píše: qwert> Skvělé, to čekání byly asi nervy...
Tak jsem zvědav na první a další dojmy. Užij si to!
Čau, tiež sa pripájam, napíš potom ako to jazdí, ako sa merá množstvo oleju a ako to je s výmenou filter, sitká a hlavne nech ťa teší.
Johny_R píše: qwert> Skvělé, to čekání byly asi nervy...
Tak jsem zvědav na první a další dojmy. Užij si to!
Čau, tiež sa pripájam, napíš potom ako to jazdí, ako sa merá množstvo oleju a ako to je s výmenou filter, sitká a hlavne nech ťa teší.
3 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
No, qwert sa teší, a aj má prečo, má pekný strojček aj s kamošom, séria. Nech sa darí a posielaj ďalej poznatky, nech ľudia vedia , ako to jazdí. Aká to má max. otáčky? Moja má 7000 ot/min a potom obmedzovač. Tiež mám voľnobeh cca 2000 ot/min. Vrknem do plynu a....obmedzovač. No, zas u mojej posunuli kruťák dole , zmenšením priemeru difuzoru+predĺžením sacieho potrubia.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
krokoš píše: bazin.> hovorí s teba závisť . Ináč, ako vo svojich 12-stich rokoch a na Stadióne si pripadám aj ja na motokrosovej trati. Akurát mám iný stroj a iné handry. Tú trať by som ako 12 ročný prešiel možno aj rýchlejšie na tom stanďáku ako teraz. Prejdem ju aj na bicykli, ale keď je sucho, nechcem si ho zablatiť.
No, qwert sa teší, a aj má prečo, má pekný strojček aj s kamošom, séria. Nech sa darí a posielaj ďalej poznatky, nech ľudia vedia , ako to jazdí. Aká to má max. otáčky? Moja má 7000 ot/min a potom obmedzovač. Tiež mám voľnobeh cca 2000 ot/min. Vrknem do plynu a....obmedzovač. No, zas u mojej posunuli kruťák dole , zmenšením priemeru difuzoru+predĺžením sacieho potrubia.
Tohle má max 8500.Od spodu to moc nejede ale zatím to mám ve verzi euro 5.Čekám až mi dojdou věci na odškrcení pak by to mělo být lepší..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
mam motokrosovou SX-F 450 a ta ma takovej nejakej podobnej vykon, lehce pres 50ps... a tusim ze to tam je nekde kolem 9500ot...
jestli to ma mit pres 50ps ze 450, bude to muset tocit jako ta 10let stara MX motorka ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
assassin píše: bazin.> takto si nedokazu predstavit co jezdis ted
Něco jsem našel, ale je to jen z mobilu s mizerným foťákem, protože zrcadlo na tohle netahám.
qwert píše: Mě osobně vůbec nevadí že tady ze sebe děláš blbce..
Prezentuješ teréní motorku fotkama z lesa a přitom je ve stavu jako by právě vyjela z myčky a ty z pračky
Vždyť ani nemáte zevnitř ohozený blatníky, to jste tam ty motorky přinesli na zádech v ruksaku???
2 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Qwerte, myslím, že po tom SERku bude trochu problém na ten výkon přivyknout...Jestli chceš půjčím ti na nějaký čas himalayana, pak si na tom KOve budeš připadat jako na raketě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
assassin píše: qwert> to posune kroutak jeste minimalne o 1000-1500 vejs ne?
mam motokrosovou SX-F 450 a ta ma takovej nejakej podobnej vykon, lehce pres 50ps... a tusim ze to tam je nekde kolem 9500ot...
jestli to ma mit pres 50ps ze 450, bude to muset tocit jako ta 10let stara MX motorka ....
No točivé to opravdu je ale ta 51 konová verze jede líp od spodu tak o 500otáček.Ještě budu zkoušet variantu 54 koní ta má svod bez katu a otevřený výfuk.Další věc že testuju motorky které nemají najeto ani 300km..
Wenca24 píše: Panebože, to je dement
Qwerte, myslím, že po tom SERku bude trochu problém na ten výkon přivyknout...Jestli chceš půjčím ti na nějaký čas himalayana, pak si na tom KOve budeš připadat jako na raketě
Jo SERko je divočák a chtělo mě pořád zabít.. Tohle taky umí pospíchat jen to chce víc točit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|