kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: assassin> Asi páteční kus.
Prdlajs, vod ty doby co se do toho serou ITaci tak ty auta stoji za NIC . Mne prijde, ze ti asistenti davaji vydelat jen autoklempirum
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: assassin> Asi páteční kus.
zda se, ze se ke mne nic jineho nedostane… no nic, jedu do servisu, jdu nechat vymenit ty nove dily za noveassassin píše: Koudy01> to jsem nenasel, snazil jsem se vse vypnout…. Hodil mi to tam na dalnici kamion, ale bylo tam dost mista, tak jsem sice vic ale plynule brzdil a ta vec z toho udelala nouzove brzdeni, ten co se mi lepil na prdel me malem naboural.
A pak jeste jednou na kruhaci to nejak blbe nadetekovalo strom co u nej stoji a misto decentniho pribrzdeni na najezdu to hodilo kotvu
Takhle se mi to nechova. Prvne to pipne. A kdyz zmacknu brzdu driv, nez to hodi kotvu, tak uz to kotvu nehodi a necha to brzdit me. Na ten strom by mi to taky piplo, ale bez kotvy. Kotvu to hodi, az kdyz jde fakt do tuhyho a o centtimetry. Bud to mam vyladenejsi a nebo naopak starsi, coz je obcas jeste benevolentnejsi/lepsi.
A asi 5x mne to uz fakt zachranilo plechy.1x kotva. V ostatnich pripadech me probudilo z limbu to pipnuti.
Naposledy editováno 30.04.2024 09:56:23
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Pašik nemá rád město a šaliny, pry to nějak ruší. Tam to bere chodce snad i 10m od silnice Projet v Brně hlavnákem bez toho aby ti to mezi těma lidmi co tam chodí všude a že všech stran a ještě do toho všude šalina, tak to je bez krizového brzdeni taky skoro nemožný. Jinak párkrát tukne na brzdu při myškách mezi stojicimi auty, ale to přetlačíš plynem, to jen ťukne na brzdu
S timhle taky nemam problem. Asi to mas moc novy
Oni prej nekdy od 2019 "vylepsili" i navadeni a hlidani pruhu tak, ze je otravny.
Ja to mam zapnuty a fakci to tak nejak nenasilne. Jen na snehu/naledi to vypinam, pac s tim je horsi odezva a nevim, jestli to jen samo jede a nebo uz klouze.
Naposledy editováno 30.04.2024 09:52:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: S timhle taky nemam problem. Asi to mas moc novy
Oni prej nekdy od 2019 "vylepsili" i navadeni a hlidani pruhu tak, ze je otravny.
Ja to mam zapnuty a fakci to tak nejak nenasilne. Jen na snehu to vypinam, pac s tim je horsi odezva a nevim, jestli to jen samo jede a nebo uz klouze.
"novej" sup taky bez problému
P_B píše: Prdlajs, vod ty doby co se do toho serou ITaci tak ty auta stoji za NIC . Mne prijde, ze ti asistenti davaji vydelat jen autoklempirum
Je to jako vsechno novy nebo jiny - chce se to s tim trochu szit a pak je to fajn.
Jezdil jsem s autem bez toho a nepotreboval jsem to. Ted to tam mam, umim sice porad jezdit i bez toho, ale nechci, pac je to dobry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Je to pokřtěný a teď už máme splněno.
Trošku jsem zavrávoral a neudrželo to moje nestabilní koleno. Podlomilo se a ležel jsem já i motorka.
Pěkně vedle kolony aut. Takový divadýlko. Ale zachoval jsem chladnou hlavu a když nikdo nevylezl mi to pomoct zvednout, tak jsem k tomu profesionálně přistoupil zádama a zvedl to jak v instruktážním videu
Akorát ten zánovní výfuk už asi nevyměním za Akrapa.
SDR mi spadl už dřív. Ale na koberec, tak tam byl křest beze škod.
Tak to zamrzi, ale zase je to jen drobna kosmetika a o to vic s lehcim srdcem se na tom ted bude jezdit.
Jinak teda muzu dosvedcit, ze KTMky vydrzej straslivou cocku. Me se povedlo predevcirem prohrat souboj se svym egem a nechal jsem se vyprovokovat k zavodeni na trati ve Vilanci (nez to nekdo praskne, tak rovnou priznam, ze zenskou ). Vysledek.. plnej na vytocenou trojku ven z toboganu. Polet asi ctyri metry, motorka pres riditka a jeste jednou panna orel. A kupodivu jen ohnuty riditka, dojebany klemy a ohnuty sroub klemu. A na vyfuku mam asi mensi skrabanecek, nez Koudy.. Nasednul jsem a jel dal. Jen teda s riditkama sejdrem..
Mimochdem nevite nekdo jak se meri klemy? Meri se to od zakladny do stredu riditek, nebo pod riditka? Prodavaji se ruzny vysky, tak at nekoupim blbe..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Tak co s tou stredou cermaci?
Nebo ten patek???
Středa můžu, pátek nemůžu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: S timhle taky nemam problem. Asi to mas moc novy
Oni prej nekdy od 2019 "vylepsili" i navadeni a hlidani pruhu tak, ze je otravny.
Ja to mam zapnuty a fakci to tak nejak nenasilne. Jen na snehu/naledi to vypinam, pac s tim je horsi odezva a nevim, jestli to jen samo jede a nebo uz klouze.
Hlídání pruhu je to první co na každém autě trvale vypínám.
A dobrý je, že jsem si to udělal sám. To jak mi nějací nadrbaní Chorvati shodili tenkrát v noci Tenerku mě sralo o dost víc.
Naposledy editováno 30.04.2024 10:38:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Hlídání pruhu je to první co na každém autě trvale vypínám.
Na firemních Hyundai i30 to taky vypínám. Tam to tahá za volant moc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Středa můžu, pátek nemůžu.
Ok tak jak. Vyhlasime stredu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: škody na technice
Naposledy editováno 30.04.2024 10:43:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: DrDNA01> btw. to hecování na trať patří a škody jsou povoleny, ne?
e: škody na technice
Skody jsou vzdy nejhorsi na vlastnim EGU
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Ok tak jak. Vyhlasime stredu?
Právě si jí vyhlásil
E: Nehledě na to, že v pátek už má pršet...
Naposledy editováno 30.04.2024 11:03:14
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Skody jsou vzdy nejhorsi na vlastnim EGU
Amen..
Koudy: A jak se to teda stalo?
Jasny ze hecovani tam patri. Jen na pomalejsich tratich to preci jen min boli..Jako o svaleni do pisku bych tu ani nepsal. Navic jsem teda debil i proto, ze jsem si rikal, ze si koupim levnou sadu plastu a tu drahou sesti denni s potiskem schovam do policky. Uz jsem to nestihnul, no.. A diky 360 stupnum ve dbou osach to schytal kazdej jednotlivej dil plastu.. Ale zase krom skrabancu drzej, zadna prasklina. Tak se mi ted taky bude jezdit s lehcim srdcem a treba zkusim zase zapracovat na tom proklatym rovnovaznym bodu pri jezdeni po zadnim. I kdyz mam pocit, ze je to stejne pohadkova legenda, jako G-bod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Krokem dojizdis k silnici, na kterou chces najet, zmacknuta spojka a davas prednost. Uz temer skoro stojis a najednou se rozmyslis, ze to stihnes (dement no ), tak zatocis a naklonis motorku, abys najel do pruhu, pustis spojku a zapomenes pridat plyn Takze mi to zdechlo v naklonu v nulove rychlosti. Okamzite noha na zem, ze to udrzim a narovnam. Ale koleno tu tihu nevydrzelo a podlomilo se mi - mam tam z drivejsiho nelecenyho zraneni nejaky pocuchany vazy. Nemuzu ani hrat fotbal nebo nejak divoce bruslit. Trochu vic se zapru a lezim na zemi v bolestech. Coz bylo i ted a lezela i motorka.
Naposledy editováno 30.04.2024 11:17:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: assassin> a páteční Ford už je objednaný?
...predstava ze dam milion kterej nemam za auto me desi. takze zatim se tomu branim..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: DrDNA01> Byl jsem v ML Parts na Komárově pro nejlepsi nano olej a filtry do nejlepsiho auta. A kdyz jsem od tam odjizdel na nejlepsi motorce a vyjizdel na tu hlavni ctyrproudovku, tak se mi stala klasicka chyba zapricinena nesikovnosti, zhutovanym telem a nezvykem na novou motorku s velkym surovym motorem.
Krokem dojizdis k silnici, na kterou chces najet, zmacknuta spojka a davas prednost. Uz temer skoro stojis a najednou se rozmyslis, ze to stihnes (dement no ), tak zatocis a naklonis motorku, abys najel do pruhu, pustis spojku a zapomenes pridat plyn Takze mi to zdechlo v naklonu v nulove rychlosti. Okamzite noha na zem, ze to udrzim a narovnam. Ale koleno tu tihu nevydrzelo a podlomilo se mi - mam tam z drivejsiho nelecenyho zraneni nejaky pocuchany vazy. Nemuzu ani hrat fotbal nebo nejak divoce bruslit. Trochu vic se zapru a lezim na zemi v bolestech. Coz bylo i ted a lezela i motorka.
Jj, to znam. Skoda ze nedelaj nejakej retusovaci lak i na to ego..:))
DrDNA01 píše: Jj, to znam. Skoda ze nedelaj nejakej retusovaci lak i na to ego..:))
U me ego dobry. Sice tam stala kolona aut a i nejaci motorkari v ni a za mnou vyjizdelo na tu silnic jeste auto (to me uplne bez povsimnuti objelo ), ale jsem s tim pohode. Tohle se proste stava. Nespadla mi takhle motorka poprve a asi ani naposled. Je to proste nestabilni stroj a nijak jsem nemachroval. Kdyby se mi to stalo pri nejakych machrovinkach, proplitani kolonou a tak podobne, tak to jo - to by EGO bolelo hodne
cibus píše: DrDNA01> Vyprdni se na tratě a vezmi to do lesa.
Sam vis, ze enduro je o parte. Do lesa tu musim sam a to me uplne nebavi. Tak jezdime s partickou, kam jedou oni. A kdyz parta nikam, tak my na nejakou trat. A zas takovy koule, abych rekl Petrdakovi, ze pojedem s nima na ty jejich kamzici vyjezdy, to zas nemam..